نماد سایت مجله ایرانی

بروز علائم جدید در مبتلایان به کرونا در تهران

بروز علائم جدید در مبتلایان به کرونا در تهران

آفتاب نیوز:

فرمانده علیرضا زالی از قرارگاه شهرستان باکارونا در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 261 بیمار به عنوان موارد جدید کرونا در بخش های جدید بستری شده اند که نسبت به روز قبل 1.5 درصد افزایش یافته است. “

وی از بستری شدن 73 بیمار و ترخیص 243 بیمار از مراکز درمانی تهران در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و افزود: 5 نفر از بیماران بستری در بین بیماران مراجعه کننده به بخش های بهداشتی استان تهران در 24 ساعت گذشته ٪ ، تفاوت چیست. ” در مقایسه با روزهای قبل قابل توجه نیست. پیش بینی می شود که در طول تعطیلات تعداد مشتریان کاهش یابد.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: مهمترین نکته ، تنوع علائم بالینی در مراجعان در بخش های بهداشتی و درمانی است ؛ علاوه بر علائم مداوم سرفه ، تنگی نفس ، لرز و مشکلات تنفسی ، مشکلات گوارشی. همانطور که علائم جدید نیز دیده می شود.

وی اظهار داشت: در سالمندان نیز علائمی مانند بی حالی ، احساس ضعف و خستگی ، نوسانات خلقی و کاهش تمرکز وجود دارد که با گذشت زمان یکی از علائم تاج بوده است.

زعلی گفت: “همانطور که بارها گفته شد ، تاج بیماری یک هزار چهره است و ممکن است با علائم مختلفی وجود داشته باشد.”

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: “کسی که به سمت ما می آید و تصور می شود که مشکل وی با یک بیماری همه گیر مشترک است سازگار است باید بررسی شود.”

خروج از نسخه موبایل