دانش و سلامت

آمار کرونا در ایران، ۳۰ شهریور ۹۹/ شناسایی ۳۰۹۷ بیمار و ۱۸۳ فوتی جدید

تعداد کل 19 بیمار کوید در ایران 422 هزار و 140 نفر بود.

آفتابنیوز:

سیما سعادت لاری روز یکشنبه در مورد آخرین اطلاعات مربوط به موارد قطعی ویروس کرونا در کشور و مرگ و میر ناشی از ویروس: 3،097 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته از بعد از ظهر امروز (21 سپتامبر 2016) و با توجه به معیارهای تشخیصی قطعی کوید 19 در کشور شناسایی شد و 1272 نفر در بیمارستان بستری شدند. با این حساب ، تعداد کل 19 بیمار کوید در کشور به 422 هزار و 140 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون 359 هزار و 570 بیمار از بیمارستان ها بهبود یافته یا مرخص شده اند. همچنین ، 3898 بیمار مبتلا به کوید 19 در شرایط بحرانی بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون 3،746،629 آزمایش بالینی کوید 19 در کشور انجام شده است.

آمار کرونا در ایران ، 21 سپتامبر 1999 / 3،097 بیمار شناسایی و 183 پای جدید

لاری گفت: تهران ، اصفهان ، قم ، آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، قزوین ، لرستان ، اردبیل ، خوزستان ، کورمانشاه ، گیلان ، بوشهر ، زنجان ، ایلام ، خراسان رضوی ، مازندران ، البرز ، آذربایجان غربی ، مادی کرمان. خراسان شمالی ، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استان های فارس ، هرمزگان ، کهگیلویه و بوئر احمد ، چمراهال و بختیاری و کرونا از استان گلستین در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: در هفته چهارم شهریور ماه نسبت به هفته سوم این ماه شاهد روند رو به افزایش بستری بیماران مبتلا به بیماری کوید 19 در کشور هستیم که بالاترین میزان موارد جدید در استان قم است. بستری و کمترین در استانهای سیستان و بلوچستان و فارس. ” .

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هفته چهارم سپتامبر بالاترین میزان مرگ و میر تاج را در استانهای کرونا ، کورهرمال و بختیاری و اصفهان و کمترین آن را در استان های قداسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ثبت کرد.

لاری گفت: “اپیدمی کرونا در ایران هنوز در حال افزایش است و بیشتر استانها در یک کشور قرمز قرار دارند. وزارت بهداشت از مردم می خواهد که اصول بهداشتی و پروتکل های مصوب را به طور جدی رعایت کنند ، و بروز بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان اصرار می کند. ” در کشور باشید

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا