نماد سایت مجله ایرانی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

تهران و کرونا

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد و هر روز یک رکورد جدید تاج در کشور ثبت می شود که یک فاجعه انسانی است ، زیرا ما در حال افزایش تعداد بیماران و مرگ های ناشی از تاج هستیم ، اکنون کرونا روزانه است و بیش از 400 قربانی می گیرد. چند هفته پیش ، ما مرگ یک تاج را در یک روز برابر با سقوط هواپیما دانستیم و اکنون به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند و باعث گرم شدن ایرانی ها می شود.

ایرانیان عمیق ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده است. در این بین شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و کنترل مدیریت تاج در این شهر توجه ویژه ای می طلبد.

تهران کلان شهری است که از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور از بسیاری از شهرها دارای ویژگی های خاصی است و روزانه به تهران اضافه می شود. جمعیت شبانه روز تهران بسته به استانها یا شهرها حدود 800000 تا یک میلیون نفر است. آنها منتقل می شوند و می توانند منجر به شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از امور اداری در پایتخت رخ می دهد و ممکن است پاشنه خوبی برای کنترل تاج باشد.

بیش از 6000 بیمار کرونا در بیمارستان بستری هستند ، و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به بیماری کرونا قلب ، روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته معاون وزیر بهداشت ، ایرج حریرچی ، تهران به دلیل تعداد بالای ترافیک از سایر استانها به تهران ، پاسگاه صرافی کرونا در کشور محسوب می شود.

طبق کمیته اپیدمیولوژیک بیماری کرونا قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر عروق کرونا در کشور زیاد و بیماری در حال افزایش است و جمعیت سمنان ، کردستان ، کورمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلیان در 10 استان. مشاهده شده است که اخیراً دو استان یزد و خراسان جنوبی از قله ای عبور کرده اند.

 تهران و کرونا

محمد رضا ظفرقندی ، رئیس سیستم پزشکی ، درباره آمار مرگ و میر تاج گفت: تعداد مرگ های اعلام شده و ثبت شده رسمی روزانه بالای 300 یا 400 اعلام می شود و همه می دانند ، و وزارت بهداشت مقامات اعلام کرده اند که این ارقام تنها آماری برای بیماران و آماری است. خیلی بیشتر از این است. سازمان سیستم های پزشکی حداقل سه بار از طریق بیمارستان ها و محل های دفن برای افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در منطقه به دلیل Kovid-19 فوت کرده است. بنابراین ، این مسئله نیاز به توجه بسیار جدی دارد و ما باید مقدمات جنگ را فراهم کنیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “کسانی که آزمایش مثبت دارند طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی اعلام می شود. در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما داده ها را اعلام می کنیم ، در حالی که تعداد کشته شدگان می تواند از 1.5 “باشد. تا 2.2 برابر داده های اعلام شده.

شکستن سوابق بیمارستانهای کرونا در تهران؛ افزایش تعداد مرگ های ناشی از تاج در 3 هفته آینده

علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در تهران ، خواستار “سیستم جنگ” همه ارگان های کشور شد و گفت: “چهره تغییر شکل یافته ، چند وجهی و ضعیف متولد کشور به حدی است که قدرت و توانایی دستگاه های اجرایی بخش بزرگی نفوذ می کند. ” رفته است.

زالی گفت: متأسفانه آمار بستری در عروق کرونا در پایتخت نگران کننده است و رکورد بستری در عروق کرونا در تهران پس از هشت ماه شکسته می شود ، تهران در 108 بیمارستان دارای بخش های عروق کرونا است که تعداد آنها بسیار زیاد است و بیماران بستری در تهران. به احتمال زیاد باعث افزایش مرگ عروق کرونا می شود. ” هفته آینده انتظار کاهش پاهای تاج نخواهیم داشت.

فرمانده تهران گفت: “متأسفانه ترافیک تهران تغییر چندانی نکرده و ترافیک درون شهری و مناطق پرخطر مانند مسیرها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای که شناسایی شده اند بسیار شلوغ هستند که مسئله ای نگران کننده و خطرناک است. ” .

شیوع و مرگ و میر کرونا به دلیل گزارش های ادامه آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت توسط سازمان هواشناسی در حال افزایش است.

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپیه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و جلوگیری از هر نوع تجمع از هر نوع است. تا بتوانم. ” و ما نباید در مراکز عمومی شهر باشیم و بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم و فرصتی را در ادامه روند کنترل بیماری پیدا کنیم.

کوهپه زاده گفت: طرفداران بهداشت بیش از هشت ماه است که با بیماری عروق کرونا قلب مبارزه می کنند و حملات تاج گذاری و مرگ و میر افزایش یافته است و درست است که تعطیلات می تواند به معیشت مردم آسیب برساند ، اما این دستور دو هفته اقامت به ترمیم آن کمک خواهد کرد. ” بیمارستانها را مجدداً تأسیس کرده و خدمات بهتری ارائه دهید. از طرف دیگر ، وقتی افراد در اجتماع کمتر سفر می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این احتمال وجود دارد كه جلسه ستاد ملی تاج در روز چهارشنبه برگزار شود و جلسه ستاد تاج تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

کدام موسسات برای تعطیلی 2 هفته ای در تهران درخواست می شوند؟

کمیته بهداشت تهران ، شامل شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری های کرونا تهران ، فرمانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، پیشنهاد تعطیل دو هفته ای تهران را برای کمیته ایمنی ستاد ملی کرونا ارائه داد. با این تصویب ، همه دستگاه های اجرایی تهران از جمله دولت. ، در این مدت همه خصوصی به جز دستگاه های امدادی بسته می شوند. بر اساس این طرح ، رفت و آمد مردم در شهر ممنوع می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح المینی ، رئیس کمیته بهداشت استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ، بر حمایت کامل از مقر تهران کرونا اصرار داشت و از عدم استفاده از نمایندگان و توانایی های مجلس در این جنگ تمام عیار شکایت داشت. : بهداشت تهران اصرار در تصمیم گیری های فوری دارد ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی خود ، زیرا این تنها راه شکستن و بازسازی قدرت مدافعان سلامت تهران و امکانات بهداشتی است است.

سخنگوی شورای شهر تهران علی آتا پس از شیوع بیماری کرونا قلب در توئیتی نوشت: “متأسفانه روند بیماری کرونا قلب در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران من ، یکی از اعضای شورا ، خانم شهبانو امانی و بسیاری از کارشناسان و کارمندان به این ویروس آلوده شده اند. ما در شهرداری و شورا حضور را ممنوع کرده ایم. پیشنهاد شرکت ما برای دفتر مرکزی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت همه گیر کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرها را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر نتایج بد باشیم. تصمیمات ما در مورد تاج باید به عقب و جلو باشد ، نه تاج.

رئیس شورای شهر تهران به افزایش دو برابری مرگ و میر تاج اشاره کرد و گفت: موج جدید ویروس کرونا تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. اگر ویروس کرونا هیچ اقدام موثری برای مهار آن انجام نشده است. ” سونامی و فاجعه انسانی در آذر پیشرو هستند.

ختم تهران چگونه در کنترل بیماری کرونا قلب موثر خواهد بود؟

مینو مهراج ، یکی از اعضای ستاد علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “بدتر!” فاجعه رخ داد. خدا ما را بیامرزد. در حال حاضر وضعیت وحشتناک است. ما بیمارستان های عروق کرونا زیادی داریم ، تشنج و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا با اشاره به محدودیت های برنامه ریزی شده تاج برای برخی شهرها ، گفت: “از روز دوشنبه اعلام شد که آنها در همه جا بسته خواهند شد ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” در شرایط فعلی ، خاتمه تنها مسیر است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون شامل اروپا و آمریکا نیز می شود.

حمید سوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: گسترش بی رویه اپیدمی کرونا در کشور همه را نگران کرده است و باید دانست که این شهر بدون احتیاط و برنامه ریزی مداوم بسته شده است. انجام یک نتیجه مشخص برای کنترل بیماری همه گیر نیست. زمان ادامه خرید برای ادامه روند پیشگیری و کنترل است و هیچ اثر پایداری ندارد همچنین هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این سال که کدام برنامه شناخته شده و برنامه ریزی شده پیشگیری و کنترل باید در کنار شهر تعطیل شود ، گفت: “اگر این نوع اقدامات فقط برای یک وقفه 2 هفته ای باشد ، مطمئناً این اثربخشی کوتاه مدت است. و مقرون به صرفه تر. ” این اصلا خوب نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: باید برنامه ای برای توقف فعالیت ها و کامل قرنطینه داشته باشیم. یعنی اهداف آن تعیین و نحوه عملیاتی سازی آن تعریف شود و آمادگی گسترده سازمانهای انتفاعی و آمادگی مردم فراهم شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد در شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی است ، هیچ قصدی برای قفل کردن شهر وجود ندارد تا زمانی که تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

کیانوش جونپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه انسانی عدم رعایت حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی فراتر از تصور است. سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، گفتگوها و سفرهای غیرضروری ، هزینه تشریفات كوچك و بزرگ و عدم رعایت فواصل جسمی و بالاتر از همه ، استفاده غیر عادی از ماسك ، جان های عزیزی هستند كه هر روز مانند برگ های پاییز می افتند. متعجب. ما آنها هستیم و مطمئناً هزاران میلیارد تومان به ساختار اقتصادی مبتلا به فشار و ظلم تحریم های بین المللی متهم می شوند.

آمارها نشان می دهد که اوضاع کرونا در کلانشهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، ورودی شهر باید به روی افراد ورودی و زندگی بسته شود و همه جوانب بستن آن باید در نظر بگیرید مراکز سرپایی و سرپایی نفوذ کمتری خواهند داشت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل