دانش و سلامت

افتتاح بخش ICU ویژه کرونا در بیمارستان لبافی نژاد

در مراسمی که توسط فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ترتیب داده شد ، دکتر تاج ICU ویژه و غرفه دستیاران ویژه در مرکز درمانی ، آموزشی و درمانی لبلوژاد شهید افتتاح شد.

در این مراسم مجله ایرانی ، دکتر به گفته آلرزا زالی ، بهره برداری از دو پروژه رفاهی و درمانی در این مرکز از نظر زمان ساخت و سرعت و شتاب بسیار مطلوب و بازسازی غرفه دستیاران ویژه و افتتاح ICU برای بهبود مراقبت بهینه است. وی بیماران را در این بیمارستان بستری کرد.

ذکر پتانسیل و توانایی بالای بیمارستان لبافینجناد در زمینه درمان ، آموزش و تحقیقات ؛ وی وجود دو انستیتوی تحقیقاتی در این مرکز آموزشی را بی نظیر دانست.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا گفت: “خدمات آموزشی و پژوهشی بی شباهت به یکدیگر نیستند و خدمات به مردم به خوبی انجام شده است.” اولین م instسسه تحقیقات چشم در بیمارستان لبفین زاد تأسیس شد و به زودی م Instituteسسه تحقیقات ارولوژی در این بیمارستان فعال خواهد شد.

زالی بیمارستان لبافین زاد را دارای ظرفیت فوق العاده بالایی توصیف کرد که می تواند به عنوان یک مدل جامع برای ساخت یک بیمارستان هوشمند مورد استفاده قرار گیرد و گفت: “طبق اقدامات اولیه انجام شده در این مرکز ، یک طراحی مناسب و با استفاده از معماری ، بیمارستان لبفین زاد در زمینه تبدیل شدن به یک بیمارستان هوشمند به یک نامزد با کیفیت تبدیل می شود.

زالی از بیمارستان های هوشمند به عنوان یکی از نیازهای امروز دنیا و کشورمان مبنی بر مشتری مداری و محوری بودن این بیمارستان ها یاد کرد و افزود: سیستم های نرم افزاری به طور گسترده ای در بیمارستان های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند و جراحی های مختلف هوشمند از راه دور در بیمارستان های هوشمند مدیریت می شوند.

وی با بیان اینکه از نظر مدیریتی ، یک بیمارستان هوشمند یک مرکز بیمار محور است ، اظهار داشت: بیمارستان لبوفینژاد مشتری مداری ، فرآیند مدار و فرآیند محور است و خدمات با کیفیت بالایی را به بیمار ارائه می دهد.

زعالی از کالیبر بالای اساتید ، محققان و متخصصان این مرکز در سطح ملی و بین المللی تقدیر کرد و به رهبری بیمارستان لبافینژاد در ساخت چشم پزشکی و اورولوژی مدرن در کشور اشاره کرد.

رئیس دانشگاه با تمجید از روحیه جهادی در بدنه بیمارستان لا بافین زاد ، که منجر به انجام پروژه های ذکر شده در مدت زمان بسیار کوتاه بدون در نظر گرفتن تحریم ها شد ، خاطرنشان کرد: بسیاری از رویدادهای مثبت مدیریتی بدون شکل گیری جریان مثبت عاطفی مثبت باقی. .

شهیدی که از سلامتی خود دفاع کرد ، دکتر وی با یادآوری خاطره جاره جوشقانی ، به دستاوردهای ابتکاری وی در زمینه های آموزش و درمان و مدیریت جراحی از راه دور اشاره کرد و گفت: “از این طریق با استفاده از اساتید دانشجو و بیمار و مطالب آموزشی در اقصی نقاط کشور می توان. ” یک مرکز دسترسی وجود دارد.

زالی بیمارستان را به عنوان پیشگام علم و مایه مباهات دانشگاه توصیف کرد و به سهم علمی خود در دستیابی به مسئولیت اجتماعی در حوزه 19 اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ICU برای کرونا دارای مساحت 105 متر مربع و ظرفیت متوسط ​​هفت تخت مجهز به دستگاه تهویه ، مکش مرکزی و مانیتور است.

این بخش که دارای یک محفظه جداسازی فشار منفی است ، یک دستگاه سونوگرافی است و مجهز به تهویه اگزوز و سه دریچه هوا است که توسط سیستم تهویه مرکزی بیمارستان جدا شده است ، دارای پوشش دیوار و کف کامل با زیرساخت های مختلف مطابق با استانداردهای بین المللی با بازسازی فیزیکی روبرو شده اند.

به طور قابل توجهی ، در این مراسم از غرفه دستیاران برجسته نیز استفاده شده است که دارای فضای فیزیکی حدود 400 متر مربع و شامل 9 اتاق دو نفره و سه تخته است. غرفه مجهز به مبلمان و طراحی داخلی کامل ، سیستم های بی سیم و اینترنت پرسرعت است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا