دانش و سلامت

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۶۸ نفر

تلفات تاج در کهگیلویه و بوئر احمد به 368 نفر رسید.

مجله ایرانی / کهگیلویه و بوهریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونوویروس به 368 نفر در استان خبر داد.

پرویز یزدان پناه گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هموطن بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
وی گفت: در حال حاضر 279 بیمار مشکوک و تأیید شده عروق بیماری کرونا در بیمارستان های سراسر ایالت بستری هستند که از این تعداد 117 بیمار بیماری کرونا ثابت هستند و 20 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع بیماران مبتلا به کوید 19 در کهیلویه و بور-احمد ، بهبود 19134 گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یسوز گزارش داد: امروز 85 نمونه از آزمایشگاههای سلولی و مولكولی یسوز دریافت شد كه 23٪ آنها مثبت بوده و عمده موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد و دنا است.
یزدانپا گفت: علی رغم کاهش تعداد بیماران بستری ، تعداد مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به ویژه در افراد مسن و مبتلایان به بیماری های زمینه ای افزایش یافته است که تأکید بیشتری بر مراقبت های فردی و جمعی در خانواده ها دارد. دادن. “
به گزارش مجله ایرانی ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، وی اظهار داشت: کاهش داده ها به معنای کنترل بیماری نیست ، بنابراین افراد باید از ماسک استفاده کنند ، فاصله های بدنی را رعایت نکنند ، نه قرنطینه کنند. و از رفتن به اجتماعات بیشتر از گذشته خودداری کنید.
انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا