دانش و سلامت

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

مهمترین و دشوارترین خرید یک زن ، خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از مواد آرایشی استفاده می کنید ، پس برای اینکه هنوز هم پوست خوبی و شاداب دارید ، باید از یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب بخر به عنوان یک پاک کننده می تواند برای هر نوع پوستی انتخاب خوبی باشد. جدا از خاصیت پاک کنندگی آن ، آب میسل پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب چیست؟

در ساختار Micellar Water ، میسل به دلیل وجود مولکولهای میسل که به راحتی در آب حل می شوند ، گرد و غبارهای مواد آرایشی و آلودگی هوا به راحتی از پوست صورت شما جذب و تمیز می شوند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت ، نیازی به مالش نیست. به همین دلیل برای استفاده از این محصول فقط به پنبه احتیاج دارید. البته برای کسانی که پوست خشک دارند ، شایان ذکر است پس از استفاده از آب میسل بهتر است از کرم مرطوب کننده روی پوست استفاده کنید. به دلیل داشتن مواد خاص موجود در آب میسل ، به چشم آسیب نمی رساند و به خوبی روی پوست صورت شما به نظر می رسد. در استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی وجود ندارد.

چرا از راهکار پاک کننده صورت Mislar استفاده می کنید؟

عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر: به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر ، باعث تحریک چشم شما نمی شود. مخلوط آب و گلیسیرین موجود در میسل نیز ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

فاقد الکل در ساختار آن است: سلولهای میسلیلی نه در حال لایه برداری هستند و نه حاوی الکل در ساختار آنها هستند. بنابراین باعث خشکی یا تورم پوست شما نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ترکیب آنها و عدم وجود مواد تحریک کننده مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: به دلیل نفوذ به عمق پوست و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت منجر به شفافیت پوست می شوند.

پاک کننده صورت: میکلر واترز لوازم آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده آن است. مرواریدهای میسل محصولی عالی و کاربردی خواهند بود ، به خصوص هنگامی که سفر می کنید به آب روان دسترسی ندارید.

نحوه استفاده صحیح از آب موشکی

متخصصان پوست معتقدند که هر فرد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کند.

قبل از خوابیدن در شب ، باید پوست را با هرگونه مواد آرایشی تمیز کرده و ناخالصی ها را با محلول میسل برداریم. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمانی خواهد بود که بقیه باید از روی پوست برداشته شوند.

روش تمیز کردن پوست با استفاده از محلول پاکسازی صورت Micellar بسیار مناسب و ساده است. بعد از استفاده از محلول کافی روی پد یا پنبه ، آن را به آرامی روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با یک محلول قوی تمیز کرده و سپس از میسلار برای از بین بردن سایر ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای حفظ پوست سالم این مقاله را از دست ندهید

خرید آب میسل یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از مواردی که برای از بین بردن آب میسل نیاز دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کرده و نکات را رعایت کنید. در اینجا نکاتی قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید خط چشم یا رنگ مشکی علاقه دارید ، حتما هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید ، بهتر است از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید استفاده از خط چشم در بالا و زیر پلک گزینه خوبی است. اگر چشمان شما دور است ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را به گوشه چشم خود ادامه دهید.
  • شما باید هنگام خرید خط چشم به مواردی مانند ضد آب بودن ، ضخامت مطلوب برای نوک چشم و دوام خط چشم توجه کنید. اگر به دنبال خط چشم ماندگار هستید ، به دنبال ضد آب باشید. این خط چشم نسبت به سایر خط چشم مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند. بنابراین هنگام استفاده از این خط چشم ، به هیچ وجه نگران پخش خط چشم خود نباشید.
  • اگر به کشیدن خط چشم گسترده عادت دارید ، پس باید خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک بکشید ، خط چشم نازک برای شما مناسب است. عمر طولانی خط چشم بسیار مهم است. خط چشم نباید به گونه ای باشد که بعد از چند دقیقه تمیز شود و همچنین نباید برای رفع آن سخت تلاش کرد.
  • ویژگی عالی یک خط چشم خوب این است که به سرعت خشک می شود. زیرا اگر به سرعت خشک نشود می تواند روی پلک شما پخش شود و باعث ایجاد کثیفی شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، زیستگاه و آب و هوا نیز توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین مارک لوازم آرایشی را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که در آن می توانید محصولات مراقبت از پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن از بهترین مارک ها را خریداری کنید. با کمک کارشناسان مجرب ، در Miss و Master می توانید شادی واقعی یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

بهترین مارک های خرید آب میسل عبارتند از Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را به مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است هر سه ماه یک بار خط چشم را عوض کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی محصول جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید خط چشم را از فروشگاه های لوازم آرایشی آنلاین خریداری کنید. به یاد داشته باشید خیلی مهم است که قبل از استفاده از پاک کننده آرایش یا آب میسل ، خط چشم و آرایش خود را به طور کامل تمیز کنید تا پوست صورت شما باعث از بین رفتن طراوت و شادابی نشود.

* گزارش تبلیغات

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا