دانش و سلامت

بروز علائم جدید در مبتلایان به کرونا در تهران

آفتاب نیوز:

فرمانده علیرضا زالی از قرارگاه شهرستان باکارونا در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 261 بیمار به عنوان موارد جدید کرونا در بخش های جدید بستری شده اند که نسبت به روز قبل 1.5 درصد افزایش یافته است. “

وی از بستری شدن 73 بیمار و ترخیص 243 بیمار از مراکز درمانی تهران در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و افزود: 5 نفر از بیماران بستری در بین بیماران مراجعه کننده به بخش های بهداشتی استان تهران در 24 ساعت گذشته ٪ ، تفاوت چیست. ” در مقایسه با روزهای قبل قابل توجه نیست. پیش بینی می شود که در طول تعطیلات تعداد مشتریان کاهش یابد.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: مهمترین نکته ، تنوع علائم بالینی در مراجعان در بخش های بهداشتی و درمانی است ؛ علاوه بر علائم مداوم سرفه ، تنگی نفس ، لرز و مشکلات تنفسی ، مشکلات گوارشی. همانطور که علائم جدید نیز دیده می شود.

وی اظهار داشت: در سالمندان نیز علائمی مانند بی حالی ، احساس ضعف و خستگی ، نوسانات خلقی و کاهش تمرکز وجود دارد که با گذشت زمان یکی از علائم تاج بوده است.

زعلی گفت: “همانطور که بارها گفته شد ، تاج بیماری یک هزار چهره است و ممکن است با علائم مختلفی وجود داشته باشد.”

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: “کسی که به سمت ما می آید و تصور می شود که مشکل وی با یک بیماری همه گیر مشترک است سازگار است باید بررسی شود.”

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا