دانش و سلامت

در ایالات متحده اقدامات کافی برای مهار کرونا صورت نگرفته است

کارشناسان بهداشت و درمان در آمریكا با استناد به افزایش موارد كوید 19 ، هشدار داده اند كه مقامات هنوز اقدامات كافی برای مهار این بیماری انجام نداده اند.

به گزارش مجله ایرانی ، شیوع بیماری کوید 19 در ایالات متحده بیش از پنج میلیون نفر است و طبق گفته کارشناسان بهداشت ، هنوز تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع تاج های جدید گرفته نشده است.

کارشناسان بهداشت در آمریكا اظهار داشتند: “ما باید با ارائه و اجرای برنامه های فدرال آمادگی خود را برای غلبه بر این وضعیت و كنترل بیماری در همه ایالت ها تا اكتبر آماده كنیم.”

کارشناسان آمریکایی تأکید می کنند که کارهای خوبی در برخی ایالت ها انجام شده است ، اما هنوز هم کارهایی بیشتر در برخی از مناطق کشور لازم است.

وزارت بهداشت کالیفرنیا از شناسایی 7371 مورد جدید دیروز (شنبه) خبر داد و وزارت بهداشت فلوریدا بیش از 8،400 مورد را شناسایی کرد.

براساس گزارش سی ان ان ، آمارها نشان می دهد که تاکنون بیش از 5 میلیون و 149 هزار نفر به بیماری کورو ویروسی جدید در ایالات متحده آلوده شده اند و بیش از 165 هزار نفر از آنها به این بیماری تنفسی تسلیم شده اند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا