نماد سایت مجله ایرانی

سوابق “مظنون به تاج” در سیستم های بیمارستانی به عنوان “مشکوک به پنومونی کرونا”

سوابق "مظنون به تاج" در سیستم های بیمارستانی به عنوان "مشکوک به پنومونی کرونا"

سوابق "مظنون به تاج" در سیستم های بیمارستانی به عنوان "مشکوک به پنومونی کرونا"

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پس از انتشار مطالب غیرقابل اعتماد و تحریف صوتی ، مکاتبات معاون وزیر بهداشت راجع به گزارش آنلاین پنومونی (مشکوک به تاج) توضیح داد.

به گزارش مجله ایرانیدر این رابطه ، دکتر. کاسم جان بابایی اظهار داشت: “همانطور که از عنوان نامه مشخص است ، این مکاتبات برای گزارش فوری و آنلاین از موارد مشکوک تاج کرونا بوده است و از آنجا که این موارد در سیستم های بیمارستانی به عنوان” کرونا با پنومونی مشکوک “ثبت شده است. تأکید بر ارسال به موقع داده ها است.

وی همچنین گفت: “در نامه فوق بر مسئولیت سرپرستان بیمارستان مبنی بر ورود دقیق داده ها برای تصمیم گیری براساس داده های واقعی تأکید شده است.”

به گفته وزارت روابط عمومی ، وزارت بهداشت ، وزیر بهداشت تأکید کرد: از آنجا که بیماران مرخص می شوند یا بیماران می میرند و سیستم بیمارستان MCMC فوراً ثبت نمی شود ، بیمار با ثبت نام فوری ، دقت کمتری دارد. تأکید بر آمار است. ” این امر باید از داده های بستری موجود در سیستم خلاصه شود و بر این اساس ، نیاز به مصرف کننده و تجهیزات محافظتی و سایر اقدامات حمایتی برای بیماران در بیمارستان ها فراهم شود و از جمله مرگ و میرهای بستری قطعی یا غیرقانونی باشد. بیماری مشکوک به کرونا قلب ، بر اساس سوابق بیمار و بطور جداگانه از طریق سوابق پزشکی ب. اطلاعات بیمارستان دریافت می شود

جان بابایی ادامه داد: در پاراگراف آخر مکاتبات تأکید می شود که نتایج آزمایشات بیماران باید به کلیه پرونده ها مرتبط باشد تا داده پنومونی مثبت و منفی از دیدگاه تاج قابل تشخیص باشد. “

وی با ابراز تأسف و تعجب از چنین اقدامات غیراخلاقی و غیرحرفه ای که با انتشار انتخابی متن مکاتبات انجام می شود ، افزود: اعلام پیگیری موضوع از طریق مأمورین قضایی و پلیس فتا تا نتیجه و برخورد قاطع با افراد بدون مسئولیت اجتماعی. ما از تلاشهای روزمره کارکنان پزشکی و مسئولان بیمارستان ، که باعث نگرانی عموم می شود ، قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل