عمومی

چند سوال و جواب درباره خرید بک لینک طبیعی و معتبر

خرید بک لینک دائمی و با کیفیت بالا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا خرید بک لینک انبوه و زیاد به معنای موفقیت ما خواهد بود؟

خیر به هیچ وجه. یکی از مواردی که لازم است در خرید بک لینک توجه نمائید این است که کیفیت بک لینک به مواردی همچون دائمی بودن، داشتن سطح اسپم پایین، داشتن قدرت دامنه بالا (دامین اتوریتی یا DA) و غیره بستگی دارد و قاعدتاً تعداد بک لینک نمی تواند موفقیت شما را تضمین نماید.

خرید بک لینک دائمی مستقیم چیست؟

وقتی می گوییم سایتی به شما لینک مستقیم داده است یعنی، آدرس سایت شما در یکی از صفحات آن سایت موجود است به طوریکه با کلیک بر روی آن، وارد سایت خود خواهید شد. بنابراین خرید بک لینک دائمی با کیفیتی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می کنند دارای اهمیت بسیار زیادی هستند.

خرید بک لینک با کیفیت و دائمی غیر مستقیم چیست؟

وقتی می گوییم سایتی به شما لینک غیر مستقیم داده است یعنی، آدرس سایتی (سایت واسط) در یکی از صفحات آن سایت موجود است به طوری که با کلیک بر روی آن، وارد صفحه ای از آن سایت خواهید شد که لینک شما در آن صفحه قرار دارد. بک لینک های غیر مستقیم می توانند یک یا حتی چند مرحله ای باشند. چند مرحله ای بودن بک لینک ها می توانند قدرت بسیار زیادی را به سایت شما وارد نمایند و از این رو خرید اینچنین بک لینک هایی به شدت توصیه می گردد.

آیا لینک سازی ها به صورت دستی انجام می شوند؟

از آنجاییکه لینک های مستقیم اهمیت بسیار بالایی دارند، اغلب آنها به صورت دستی ایجاد می شوند و مطالب و محتوای آن ها به صورت دستی ویرایش و درج می گردند تا در نزد موتور جستجوی گوگل، اعتماد بالایی را کسب نمایند. همچنین برای دریافت لینک های زنجیره‌ای، جهت افزایش سرعت دریافت لینک، در برخی از مراحل به صورت دستی و در برخی از مراحل نیز به صورت خودکار انجام می گردند.

لینک سازی جامع و شبکه ای چیست؟

این نوع از لینک ها ، بر خلاف لینک سازی زنجیره ای، به صورت شبکه ای انجام می گردند به طوری که سایت شما (یا صفحه ای که قصد دریافت بک لینک برای آن دارید) توسط چندین لینک از انواع مختلف احاطه می گردند و برای هر کدام از لینک ها نیز در طی چند مرحله، لینک های قدرتمند دیگری نیز دریافت می گردد. انجام لینک سازی شبکه ای مکمل لینک سازی زنجیره ای بوده و در کنار هم بسیار در افزایش رتبه سایت شما مفید خواهند بود. این شیوه بر خلاف ادعای برخی از فعالان حوزه سئو در صورتی که اصولی و صحیح انجام شود به طور کاملا مشهود باعث افزایش رتبه سایت شما خواهد شد.

رفرنس: آی آر سوشال[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا