نماد سایت مجله ایرانی

مروری بر خصوصیات کولرگازی اجنرال

کولرگازی اجنرال یک سیستم تهویه مطبوع است. علاوه بر سیستم خنک کننده، برخی از آنها دارای سیستم گرمایش نیز هستند. این برند اجنرال در سال 1960 توسط یک شرکت ژاپنی با تولید تهویه هوا اجنرال پنجره‌ای راه اندازی شد. با گذشت زمان، این بیماری بخصوص در خاورمیانه گسترش یافته است و با قوت بیشتری به این کار ادامه می‌دهد و اکنون در تایلند، هند و دبی گرد هم می‌آید. امروزه انواع مختلفی از سیستمهای تهویه مطبوع اجنرال برای منازل و مشاغل تولید می‌شود. هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید مطابق با شرایط خود خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم شما را با جزئیات بیشتر با انواع آن آشنا کنیم.

کولرگازی اجنرال مدل پنجره‌ای

کولرگازی اجنرال مدل پنجره‌ای خنک کنندگی عالی دارد. خیلی خوب و سریع اتاق را خنک می‌کند. تمام قطعات به خوبی ساخته شده و عموماً از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این مدل تهویه هوا قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین مدل است. مدل پنجره‌ای تهویه اجنرال وسیله‌ای ساده و راحت برای آپارتمان‌ها و خانه‌ها است. تمام جزئیات این مدل بر روی یک دستگاه نصب شده و از هم جدا نیستند، بنابراین از آنجا که کمپرسور در خارج از منزل قرار ندارد، این مدل نسبت به سایر مدل‌های تهویه مطبوع اجنرال سر و صدای بیشتری تولید می‌کند. برای نصب آن، نیازی به دیوار نیست؛ می‌توانید از طریق مراجعه به سایت با برش در پنجره کولر گازی اجنرال پنجره‌ای را نصب کنید. این مدل کولر گازی اجنرال نسبت به سایر مدل‌ها انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

مدل داکت کولرگازی اجنرال

این مدل از کولرگازی اجنرال بر روی سقف نصب شده است. واحد داخلی سیستم کاملاً در سقف پنهان است و فقط از خارج می‌توانید آن را مشاهده کنید. هوا از یک سیستم عایق حرارتی عبور می‌کند، که در فضای بین سقف‌های توزیع شده قرار دارد. این مدل در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و بسیار کارآمد است. آن‌ها برای ویلاها، آپارتمان‌ها و دفاتر انتخاب خوبی هستند. برخی از مدل‌های این مارک دارای مبرد متغیر هستند و همین امر باعث می‌شود هوا در اتاق شما دلپذیر باشد و مدل داکت آن نیز دارای مبرد متغیر است. ضمانت تهویه مطبوع اجنرال وجود دارد. از گارانتی هنگام نصب توسط پرسنل واجد شرایط استفاده می‌شود، در غیر این صورت گارانتی باطل است. اگر می‌خواهید آن را بزنید، و در نتیجه تهویه هوا خراب می‌شود، ضمانت نامه اعمال نمی‌شود. بنابراین، مراقب باشید که برای نصب با متخصص تماس بگیرید. علاوه بر این، نصب آن دشوار است و بنابراین نیاز به دانش فنی دارد. نمایندگان ما در اینجا آماده ی ارائه ی خدمات هستند.

نکات مهم در مورد کولرگازی اجنرال

انواع کولرگازی اجنرال باید حداقل دو بار در سال سرویس دهی شود تا مدت طولانی کار کند. این سرویس شامل تهویه مطبوع و کمپرسور می‌باشد. وضعیت لوله کشی را بررسی کنید. اتصالات الکتریکی را بررسی کنید. فیلتر هوا را تمیز کرده یا در صورت لزوم جایگزین کنید. در صورت لزوم، کندانسور با آب تحت فشار تمیز شود. همه این موارد به یک متخصص جهت تسلط بر خدمات این برند نیاز دارد. با این کار می‌توانید قبل از تعویض سیستم تهویه مطبوع، تعدادی از نقص‌های جزئی را اصلاح کنید. طراحی زیبا و شیک آن باعث شده است تا در خانه‌ها خصوصاً مدل‌های اسپلیت این مارک بسیار محبوب شود.

نکته مهم دیگر که هنگام خرید دستگاه تهویه مطبوع باید به خاطر داشته باشید این است که تهویه مطبوع مورد نظر برای خرید چند هزار است. شما باید اندازه مناسب اتاق خود را انتخاب کنید. اگر عدد آن نسبت به اندازه اتاق شما بیش از حد کم باشد، باید مدت زمان طولانی‌تری برای خنک کردن اتاق باقی بماند، در این صورت قبض برق شما بیشتر می‌شود زیرا در هنگام کار تهویه مطبوع، برق بیشتری مصرف می‌کنید. اگر راه دیگر باشد و عدد آن نسبت به اندازه اتاق شما خیلی بزرگ باشد، باعث می‌شود تا در سرما یخ بزنید.

مرجع مقاله:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount

خروج از نسخه موبایل