عمومی

مزایای استفاده از کولر گازی ال جی 30000 بانه

کولر گازی 30000 ال جی از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار است. یکی از اجزای جدا نشدنی از زندگی امروز مخصوصا در فصول گرم سال سیستم های تهویه ای هستند. در این بین کولر گازی ها جزوه پر فروش ترین محصولات تهویه ای محسوب می شوند و یک روز دل چسبی را در خانه برایتان رقم می زند. در این بخش به مزیت ها و ویژگی های کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی می پردازیم. همان طور که می دانید و شنیده اید برند ال جی یکی از برندهای مشهور و محبوب در جهان بوده است و تا امروز توانسته این محبوبیت را حفظ کند. پس برای آشنایی با یکی از محصولات این کمپانی با ما همراه شوید.

سیستم اینورتر دی سی در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی:

کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی جزوه کم مصرف ترین کولر گازی ها بوده و حدود ۷۳ درصد از هزینه های مصرفی را کاهش می دهد. از این ۷۳ درصد حدود ۶۰ درصد به دلیل وجود سیستم اینورتر بوده و ۱۳ درصد از آن به دلیل سیستم هوشمند اسمارت است.

اما چگونه…!؟

همان طور که گفته شد کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی مجهز به سیستم اینورتر بوده است. در این جا به نحوه کارکرد این سیستم می پردازیم. در کولرهای مدل قدیم وقتی دمای محیط زیادی سرد یا گرم می شد مجبور به خاموش یا روشن کردن مداوم کولر می شدیم تا دمای محیط را تنظیم کنیم. اما با پیشرفت فناوری و استفاده از سیستم اینورتر در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی توانسته ایم این مشکل را نیز حل کنیم. این سیستم باعث می شود تا کولر بر اساس دمای محیط تغییر کند و به حالتی متعادل تبدیل شود. وجود چنین چیزی باعث کاهش در مصرف انرژی به میزان ۶۰ درصد شده است.

سیستم هوشمند اسمارت:

قبلا گفتیم که کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی توانسته تا ۷۵ درصد از هزینه های مصرفی را کم کند. حدود ۶۰ درصد آن به دلیل اینورتر و بقیه آن به خاطر وجود سیستم هوشمند اسمارت می باشد.

سیستم اسمارت با کمک اشعه ماوراء بنفش توانسته تعداد افراد موجود در محیط را تشخیص بدهد و بر همین اساس دما را تنظیم می کند. با اضافه یا کم شدن از تعداد افراد تعداد دور موتور را نیز هم زمان کم یا زیاد می کند به همین دلیل باعث کاهش میزان مصرف انرژی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تاپ فروش مراجعه نمایید.

گاز به کار رفته در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی؟

یکی از دغدغه های امروز بشر مسئله آلودگی های هوا و تخریب محیط زیست می باشد. از آن جایی که گاز به کار رفته در کولر گازی ها بسیار می تواند به محیط زیست آسیب بزند. پس به جای استفاده از گازR22  که بسیار پر مصرف نیز بود. شرکت ال جی در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی خود از گاز مبردR40A  استفاده کرد که هم کم مصرف بود و هم دوستدار محیط زیست.

مجهز بودن کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی به فیلتر پلاسمایستر ایونیزر:

استفاده از فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی از دیگر مزیت های مربوط به این کولر گازی خواهد بود و می تواند یک هوای خروجی مطبوع و تازه ای را برایتان به وجود آورد. این فیلتر تصفیه کننده هوا را به نام پلاسمایستر ایونیزر می شناسند.

صدایی کم در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی!

در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی در حینی که از موتورهای سنگین و قدرتمند و دیگر قطعات استفاده شده است ولی بازم شاهد صداهای آزار دهنده نخواهیم بود. این آرامش را قطعا مدیون متخصصان و مهندسان طراحی کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی هستیم.

هوایی خروجی در چهار جهت!

هوای خروجی از کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی به صورت چهار جهته خواهد بود و می تواند تمام مناطق یک خانه را پوشش دهد. حدود ۲۰ متر توان پرتاب باد را داشته و این کار را بدون صرف انرژی اضافه تر انجام خواهد داد. هم‌چنین می توانید جهت باد را فقط در یک طرف تنظیم کرده و از سیستم چهار جهته استفاده نکنید.

تکونولوژی فست کول؟

در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی شاهد تکونولوژی فست کول نیز هستیم. وجود چنین سیستمی باعث شده است که در عرض ۳ دقیقه شاهد محیطی خنک باشیم و این کار را با پرتاب باد بیشتر انجام می دهد.

یک کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی می تواند تا متراژ ۱۱۰ متری را پوشش دهد.

«تابستانی، زمستان نما را با کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی تجربه کنید»

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مراجع:

http://mokyfat.com/en/lg-cassette-type-inverter-30000-btu-2-5-tons-heat-cool

https://www.extra.com/en-sa/white-goods/air-conditioner/mini-split-air-conditioner/lg-split-ac-titan-dual-inverter-30-000-btu-cool-only/p/100070969

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا