دانش و سلامت

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گفته شاف ، بر اساس تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی مدیریت بیماری کرونا و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تهران ، دکتر علیرضا زالی با اشاره به وضعیت ترافیک درون شهری در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: براساس اطلاعات پلیس راهور ، کمبود ترافیک درون شهری بیش از 59 است. این درصد در طول روز و 70٪ از ساعت 21 تا 4 صبح بود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان ترافیک در بزرگراه تهران-شمال بیش از 90 درصد کاهش یافته است ، گفت: این تعداد در بزرگراه تهران-قم و حمل و نقل جنوبی تهران نیز به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه تحریم ها از ابتدا مطلوب تر باشد ، شرایط مساعدتر می شود ، اظهار داشت: با کمک و تلاش نیروی انتظامی ، نظارت صحیح و مستمر بر تحریم ها اعمال می شود و بنابراین شرایط مطلوب تری داریم. اجازه بدید ببینم. در این راستا 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی که بر روی نیروهای ضد حمله در تهران تمرکز دارند ، این محدودیت ها را رصد می کنند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ و میر ناشی از تابعیت و مداخلات اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز اتفاق می افتد ، در حالی که در صورت بستری شدن در بیمارستان تشنج خارجی بین حدود 3 هفته تا 10 تا 14 روز اتفاق می افتد.

فرمانده مدیریت عملیات بیماری کرونا در تهران اظهار داشت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در منطقه محله محوری ، تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای بیماری زودتر از 40 روز احساس نمی شوند. برو ، بنابراین باید صبورانه صبر کنیم. ” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد برای ستاد ملی کرونا

زالی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادات شورای ملی ، دولت و پارلمان کرونا ، که در فصل بودجه قرار دارند ، افزود: پیشنهاد شده است مشاغلی که ضررهای مستقیم و غیرمستقیم متحمل می شوند ، شفاف و شفاف باشند. هنگامی که پشتیبانی می شود.

وی با اشاره به شکایت برخی مشاغل اظهار داشت: بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های حمایتی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار می گیرد. روسای متاثر از کرونا نیز با چندین بوروکراسی روبرو هستند.

فرمانده ستاد کرونا تهران با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با وجود همه مشکلات ، نیروهای خود را تعدیل نکرده اند ، افزود: این افراد به دلیل اومانیسم با بیکاری کارگران خود روبرو نشده اند ، باید از آنها حمایت جدی شود. مورد نیاز “

زالی با بیان اینکه نگرانی اصلی مشاغل پرداخت اجاره و بازپرداخت چک است ، افزود: در نامه ای به مقر ملی کرونا خواستار این شدیم که این محدودیت های دو هفته ای موضوع قانونی ویژه معاملات تجاری در نظر گرفته شود تا چک به عنوان نمونه برگردید شغل نیاورید.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از بیمه شدگان باید برای اطمینان از مثبت بودن آزمایش تاج خود در این دفاتر حضور یابند ، خاطرنشان کرد: برخی از بیمه شدگان باید در این دفاتر حضور یابند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا پیشنهادهایی به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم مورد تأیید قرار گیرد. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش مثبت دهد تا شغل خود را از دست ندهد یا از مشکلات سالانه رنج نبرد ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: علاوه بر این ، برخی از مجامع باید به صورت حضوری برگزار شود و ما امیدواریم ستاد ملی تاج پیشنهاد ما را برای عدم وجود اعتبار قانونی تأیید کند.

زالی ادامه داد: زمان بسیاری از مجامع گذشته است و طبق قانون مجامع آنها باید حضور داشته باشند و مضطرب هستند که کار خود را ادامه دهند بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا