نماد سایت مجله ایرانی

احیای مجدد کسب و کار در سال ۲۰۲۱ به کمک CRM

به یاد داشته باشید که کرونا در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است، ۲۰۲۱ سال احیای همه مشاغل است. برندها و کسب و کارهای نوپا هر دو سعی می کنند ضرر و زیان خود خود را جبران کنند و در نهایت سود ببرند.

برای اطمینان از موفقیت هر شغلی، اطمینان از رضایت مشتری بسیار مهم است. پشتیبانی عالی از مشتری، سازنده مشتری حامی است، بنابراین نیازها و خواسته های آنها باید مورد توجه قرار گیرد. موثرترین راه برای اطمینان از رضایت مشتری، فرایند کیفیت CRM است.

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان یکی از مهمترین عناصر استراتژی رشد سازمانی است که به بهترین وجه توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، کارشناسان پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۲۱، مشاغل برای جذب مشتری، ایجاد رضایت و تجربه بهتر کاربر و افزایش فروش و درآمد، بازی های خود را فراتر از CRM پیش می روند.

CRM امروز می تواند به راحتی با سایر ابزارها مانند حسابداری و… ادغام شود. چنین ادغام هایی برای افزایش بهره وری و کارایی تیم طراحی شده اند. چنین اقدامی برای کمک به تجارت در استفاده از رقابت و تضمین موقعیت خود در بازار مهم است.

ابزارهایی برای افزایش عملکرد در سال ۲۰۲۱ در خارج از CRM

شما باید ابزارها و استراتژی های مناسبی را در اختیار شرکت های مختلف قرار دهید تا از رشد کلی شرکت اطمینان حاصل کنید. در اینجا چند روش برای رشد تجارت خود فراتر از CRM در سال ۲۰۲۱ آورده شده است.

ابزارهای ارتباط از راه دور و مدیریت پروژه

گرایش جدیدی با ایده کار در خانه وجود دارد، جایی که داشتن ابزار ارتباطی و مدیریت پروژه در محل کار مسئله زمان است. علاوه بر تسهیل ارتباط آسان با وجود محدودیت های جغرافیایی، همچنین اطمینان حاصل می کند که تیم از تحولات اخیر در پروژه های مختلف مربوط به دسترسی به ابزار مدیریت پروژه آگاه هستند. ابزارهایی مانند Callie Hippo در سناریوهایی که نمایندگی فروش یا پشتیبانی شما نیاز به ارتباط با مشتریان بالقوه، افراد بالقوه و همچنین تیم دارد بسیار م veryثر هستند.

ابزار ردیابی ایمیل

فارغ از اینکه در چه دایره ای کار می کنیم یا نام ما چیست، زمان زیادی را صرف آماده سازی، ارسال و پاسخ به ایمیل ها می کنیم. ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان و مشتریان، مشتریان و کارمندان موجود و بالقوه حتی برای هر نوع ارتباط داخلی و خارجی، حتی ایمیل های سرد برای کسب احتمالی، زمان می برد. با این حال، تجزیه و تحلیل نحوه کارکرد ایمیل و نحوه کار آن برای رشد تجارت شما مهم است.

در چنین حالاتی، ابزار ردیابی ایمیل کمک بزرگی در اندازه گیری ترافیک ایمیل، مدیریت داده های ایمیل، عملکرد و میزان موفقیت است. بهترین قسمت این است که تقریباً هر ابزار محبوب بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به صورت یکپارچه با Hypo سال ادغام شود. این به ابزارهای بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا یک دکمه گفتگو در رابط داشته باشند، بنابراین نیازی به جابجایی بین چندین برنامه و در نتیجه افزایش بهره وری تیم است.

ابزار ایده ها و سوالات

برای اینکه بتوانید به طور کامل در یک مسابقه باشید، باید کاستی ها و زمینه هایی را که باعث رشد شما می شوند را شناسایی کنید. این کار را می توان با کمک نضرسنجی ها و بازخورد گروهی و مشتری انجام داد. بنابراین، داشتن ابزار مناسب به ارائه پاسخ رادیویی صادقانه کمک می کند، که مناطقی را نشان می دهد که عملکرد خوبی دارند و نیاز به عملکرد بهتر دارند. در این بخش، بهترین طرف، کارمندان، محصولات، خدمات، ارتباط با مشتری و غیره – هر عنصر شرکت را پیاده سازی می کنند.

موارد امنیتی و حریم خصوصی

در دنیای کلاهبرداران امروزی، مصرف کنندگان از امنیت و حریم خصوصی فضای آنلاین خود می ترسند. برای رشد تجارت خود، باید در فناوری سرمایه گذاری کنید که امنیت و حریم خوبی را فراهم کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. در اینجا چند روش اضافی برای سرمایه گذاری در سیستم CRM آماده GDPR، تغییر وب سایت خود به HTTPS، بازیابی اطلاعات شخصی غیرمرتبط و استخدام یک افسر محافضت از داده ها برای اطمینان از انطباق با GDPR وجود دارد.

اقدامات امنیتی برای اطمینان از حریم خصوصی مشتریان و اطلاعات آنها. کار یافتن ابزارهای امنیتی مناسب و حریم خصوصی برای یک سازمان ممکن است دشوار باشد و به همین دلیل سیستم های عامل کشف نرم افزار می توانند بسیار مفید باشند.

فناوری شخصی سازی

با افزایش دیجیتالی شدن، شخصی سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده موثر، شخصی سازی می تواند به شما در رسیدن به اهدافی که می خواهید کمک کند. این سرویس علاوه بر تسهیل ارتباط با مشتریان و برقراری ارتباط با یکدیگر، به نمایندگی از برند به سطح بالاتری از خدمات نیز گسترش می یابد.

ارسال پیشنهادات ویژه، مشوق ها و ارتباطات ویژه از طریق شخصی سازی به شما کمک می کند تا رابطه عمیق تری با مشتریان خود برقرار کنید. علاوه بر این، ارائه تاریخ، تعامل با تجارت خود و تعامل با نام تجاری خود به روشی که می خواهید به افزایش روابط و وفاداری با مشتری کمک کند. این امر تفاوت زیادی در رشد کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد.

ما در عصر دیجیتال در حال تکامل هستیم. بنابراین ما باید از جدیدترین فناوری برای رقابت با ما در بازار استفاده کنیم. پردازش گواهینامه، بازاریابی از طریق ایمیل، تولید محتوا و بازاریابی مهمترین ابزاری است که مشاغل اولویت بندی کرده و در سال ۲۰۲۱ برای تسهیل رشد سریع تجارت به آنها نیاز دارند.

خلاصه

البته انتخاب بهترین CRM در زمان واقعی مهم است، اما محدود کردن آنها به مدیریت ارتباط با مشتری به تنهایی به رشد و توسعه سازمانها کمک نمی کند. هر بازاری رقابتی و حساس به زمان است، بنابراین آنها مجبورند به مشتریان خود چیز خاصی ارائه دهند تا آنها را از سایر بازیکنان متمایز کند. آنها باید فراتر از استراتژیهای اصلی CRM باشند و ابتکاراتی را برای گسترش تعامل مشتری و اطمینان از رضایت، رضایت و تعهد موجود ارائه دهند.

در حالی که انواع ابزارهای حسابداری، فناوری اطلاعات و جنبه های ارتباطی برای کارکرد آسان بدون نیاز به کار وجود دارد، همه اینها به صنعت، اهداف شما و اولویت های مورد نیاز شما بستگی دارد. برای این کار مهم است که سازمان شما سناریوی فعلی و کار آن را به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. این به شما کمک می کند مناطقی را که به خوبی کار می کنند و مناطقی را که به ابزارها و سیاست های خاصی نیاز دارند، شناسایی کنید.

تکمیل کار راه حل های فناوری ارگونومیک با CRM انگیزه تسریع رشد شرکت در سال ۲۰۲۱ را گسترش می دهد.

خروج از نسخه موبایل