اقتصادی

خانمی که کشف حجاب کرد، ردصلاحیت نشده بود

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حسب قانون برای مجمع این سازمان شرط استعلامی وجود ندارد، لذا خانمی که در جریان انتخابات کشف حجاب کرد، ردصلاحیت نشده بود و در حال استفاده از فرصت معرفی خود بوده است.

به گزارش مجله ایرانی، در اطلاعیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آمده است:

در پی انتشار فیلمی از کشف حجاب همراه با اعتراض یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به موضوع رد صلاحیت ایشان در مراسم انتخابات هیئت‌رئیسه اصلی مجمع عمومی این سازمان، به استحضار مردم شریف کشور می‌رساند:

حسب ماده ۱۱ شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره مجامع، هیئت‌رئیسه اصلی از بین اعضای داوطلب، با رأی اکثریت نسبی اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.

لذا در انتخابات مذکور هیچ‌گونه رد صلاحیتی از ارگان‌های مختلف صورت نپذیرفته و حسب قانون مذکور، برای این مجمع شرط استعلامی وجود ندارد و بدین‌وسیله قویاً تکذیب می‌گردد.

لازم به ذکر است ایشان در این مجمع به‌عنوان کاندیدا مطرح و از فرصتی که برای معرفی به وی ارائه شد، در حال استفاده بوده است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا