اقتصادی

حضور دولت ‌در بازار کارکرد تنظیم‌کننده دارد

مجله ایرانی/خوزستان استاندار خوزستان گفت: حضور دولت در بازار کارکرد تنظیم کننده دارد و دولت به هیچ عنوان قصد ندارد شرکت‌های تعاونی روستایی یا شرکت‌های توزیع دام جای بخش خصوصی را بگیرد اما باید بخش خصوصی با هدف رضایتمندی مردم کنترل شود.

علی ‌اکبر حسینی‌ محراب در نشست ستاد تنظیم بازار استان که امروز ۲۶ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت قیمت اقلام ضروری که بعضا در مناطق مختلف وجود دارد از نگاه مردم یک هرج و مرج تلقی می‌شود. اصلاح این شرایط مستلزم تلاش و توانمندی مدیران بخش‌ها و برنامه‌ریزی مناسب تنظیم بازار است.

وی تاکید کرد: پیگیری تخصیص میزان بیشتر گوشت منجمد به استان و توزیع بخشی از آن در تعاونی کارمندان و اتحادیه‌های کارگری، بکارگیری شیفت‌های کاری بیشتر در کشتارگاه‌ها، افزایش گشت‌های نظارتی، حضور میدانی مدیران در سطح بازار و نظارت بر روند حمل و نقل، توزیع و فروش کالا و تسهیل موانعی که بر سر راه واردکنندگان کالا وجود دارد در تنظیم قیمت‌های بازار تاثیر دارد و باید در دستور کار باشد.

به گزارش مجله ایرانی، حسینی محراب اظهار کرد: حضور دولت در بازار کارکرد تنظیم کننده دارد و دولت به هیچ عنوان قصد ندارد شرکت‌های تعاونی روستایی یا شرکت‌های توزیع دام جای بخش خصوصی را بگیرد اما باید بخش خصوصی با هدف رضایتمندی مردم کنترل شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، اقلام دارویی در سطح برخی شهرها دچار کمبود شده و لازم است در ایام پیش رو نیاز داروخانه‌ها تامین شود.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا