نماد سایت مجله ایرانی

قیمت عمده عسل کنار 100 درصد طبیعی

از نظر طعم و مزه هم عسل گون عطر و طعم ملایم و دلپذیری دارد، شیرینی آن متوسط رو به پایین است و بسیار مورد پسند انواع سلیقه ها است. هردو طعم و مزه خاص خودشون رو دارند.گون عطر و طعم ملایم دارد و شیرینی آن نه زیاد و نه کم می باشد و با اکثر سلیقه ها سازگار می باشد. عسل محلولی با نسبت بالای قند است که پس از گذشت مدتی قند آن جدا شده و در کف ظرف به شکل بلورهایی دیده می شود که اشتباها و در عموم به آن شکرک می گویند؛

در حالی که این پدیده رس بستن نامیده می شود . تقویت حافظه یکی از مهمترین کارهایی است که همه ما باید به ان از دوران جوانی و میان سالی توجه داشته باشیم تا در دوران کهنسالی دچار مشکل نشویم. ما در این پست که در روز های آتی نیز حتما به روز خواهد شد و مطالب جدیدی نیز به ان اضافه میشود به صورت کامل در ارتباط با عسل گون به شما عزیزان توضیح دادیم اما در ادامه مقاله قرار است یکسری مطالب عمومی در ارتباط با عسل به شما عزیزان ارائه دهیم پس بازهم با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد به خصوص آقایان با توجه به مشغله های فکری و ذهنی که دارند ممکن است در اکثر اوقات احساس ضعف حافظه کنند یا دانش آموزان و دانش جویانی که با افت تمرکز در هنگام درس خواندن مواجه هستند عسل گون که یک عسل تک گل است باعث میشود گرمای زیادی به مغز بدهد و بعد از مدتی خودتان از میزان افزایش و قدرت حافظه و تمرکز خودتان حیرت زده خواهید شد.

با این حال خاصیت مشترک بین این 7 عسل طبیعی، تقویت حافظه است. در بین انواع عسل طبیعی که تمامی آن ها برای حافظه مفید هستند، برخی خاصیت ویژه ای برای تقویت حافظه دارند. تقویت حافظه قطعا کمک خواهد کرد تا حفظیات دوران تحصیل را بیشتر به خاطر بسپاریم و در کسب و کار خود نیز موفق تر باشیم.

عسل دارای هزار خواص است، این محصول معجزه زنبور عسل است که باعث درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها می شود، عسل ها دارای انواع مختلفی هستند، این تفاوت ها به دلیل تفاوت در گل هایی است که زنبور عسل شهد آنان را می مکد، یکی از بهترین ارقام عسل، عسل کنار یا عسل سدر می باشد که دارای خواص بسیار زیادی می باشد، فروش عسل کنار مرغوب در سراسر کشور انجام می شود، در ادامه نحوه تولید و فروش عسل کنار را شرح خواهیم داد.

«حذف این ذرات میکروسکوپی که درون یک گل وجود دارد، باعث میشود شهد کیفیت استاندارد مدنظر آژانسهای ایمنی غذا در جهان را نداشته باشد. سخت ترین و پرچالش ترین قسمت خرید عسل، تشخیص عسل اصل از عسل تقلبی است که با روش های مانند جایگزین کردن آب و شکر و یا شربت های مختلف به جای شهد گل اقدام به تولید عسل می کنند.

کارشناسان زنبورداری ادعا می کنند که برای تولید 450 گرم عسل، تقریباً ۶۰ هزار زنبور به حدود ۲ میلیون گل سر می زنند (حدود 8850 کیلومتر) تا شهد کافی برای تولید این مقدار عسل را استخراج نمایند. برای این منظور، عسل را رقیق کرده و از آن به عنوان دهان شویه استفاده کنید یا آن را بصورت خمیر دندان بر روی مسواک قرار داده و دندان های خود را با آن مسواک بزنید.

علیرغم اینکه عسل در طب سنتی جایگاه ویژهای دارد در کشور ما نه تنها از جنبهی درمانی به این محصول بیتوجهی شده بلکه در سبد غذایی خانواده ها نیز مورد بی مهری قرار گرفته که مصرفکنندگان یکی از دلایل عدم مصرف این محصول را تقلبی بودن و نبود عسل با کیفیت در بازار مصرف عنوان میکنند. ما هر دو نوع عسل خام و تصفیه شده را در اینجا عرضه کرده ایم .

از نظر رنگ، عسل گون کهربایی و کمی تیره است البته این نکته قابل ذکر است که رنگ هر عسل بستگی به اقلیمی که در آن شهدگیری رخ داده دارد و حتی ممکن است از یک اقلیم در طی دو سال متفاوت رنگ متفاوتی از عسل بدست بیاید. عسل گون و عسل کُنار هر دو خاصیت درمانی بسیاری زیادی دارند. کُنار یا همان سدر گیاه هایی هست که در جنوب کشور رشد می کند.

عسل تک گل :تولید شده از یک گل یا یک گیاه است. عطر هر عسل تک گل نیز منحصربفرد است. با توجه به مواد مفید موجود در این عسل میتوانید روند بهبودی خود را نیز تسریع کنید. عسل کنار یا عسل سدر یکی از مقوی ترین عسل های موجود است. آیا عسل خالص کنار وجود دارد؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که با توجه به اینکه هرعسل از یک تا چند گل و گیاه به دست می اید و طبع و خواص متفاوتی دارد و هر فرد با توجه به نیاز و طبع خود عسل مورد نیاز خود را انتخاب میکند به هیچ عنوان نمیتوان گفت که کدام عسل بر دیگر عسل ها برتری دارد و تاثیر بالاتری دارد. گون یک گیاه خودرو و کوهستانی است که در ماه های اردیبهشت و خرداد گل میدهد و عسلش در فصل تابستان برداشت میشد.

در این مطلب به 7 عسل تک گل طبیعی تولید شده توسط زنبور عسل اشاره می کنیم که هر کدام از آن ها خواص فوق العاده ای برای بدن انسان به همراه دارند. برای آشنایی با خواص دیگر عسلها کلیک کنید. وقتی از تقویت حافظه صحبت می کنیم منظورمان تنها برای پیشگیری از آلزایمر یا نقص حافظه در پیری نیست. در واقع تقویت حافظه در جوانی و حتی نوجوانی نیز می تواند به ما برای پیشرفت بیشتر کمک کند.

هرچند تمامی راهکارها برای تقویت حافظه مربوط به خوردن و نوشیدن نیست و به برخی رفتارها نیز وابسته است؛ اما به نظر می رسد خوردن برخی مواد نیز می تواند به تقویت حافظه کمک کند. نکته:عسل کنار به دلیل ساکارز بالاتری که نسبت به باقی عسل ها دارد ، برای افرادی که مبتلا و مستعد ابتلا به این بیماری هستند مناسب نیست.

برای درمان انواع بیماری ها استفاده میشود. اگر فردی هستیدکه دچار کم خونی شده اید شاید با این جمله زیاد مواجه شده اید” چرا این قدر رنگت پریده ” و شاید با شنیدن این جمله بسیار احساس ضعیف بودن کنید اما نگران نباشید عسل گون برای درمان کم خونی مفید بوده و مصرف مستمر آن در وعده صبحانه به خونسازی افراد کم خون کمک میکند.

امروزه میبینیم بسیاری از پدر بزرگ و مادربزرگ ها با توجه به اینکه پا به سن گزاشته اند مفصل و استخوان هایشان بسیار ضعیف و دردناک شده است و این را به وضوح در چهره و آه و ناله آنها میتوان فهمید. و اما تنها کاری که از دست شما بر می اید این است قدمی در جهت کاهش دردهای شدید مفصلی آنها بردارید و هیمن الان عسل گون را خریداری کرده و به پدربزرگ ، مادربزرگ و یا پدر و مادر خود به عنوان یک هدیه مادی و معنوی تقدیمشان کنید.

معمولا این عسل ها ظاهر زیبا تری دارند اما از لحاظ کیفیت و ترکیبات، با حالت اولیه خود تفاوت دارند و دیگر تحت عنوان عسل طبیعی شناخته نمی شوند. در کل برای این دسته از افراد توصیه میشود آخر شب ها و صبح ها به صورت کاملا ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل گون میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.

البته مقداری از این عسل برای مصرف خود زنبور استفاده می شود و با مقدار اضافی آن درون سلول های ۶ ضلعی کندوها را پر می کند. در مناطق شرقی یمن به طور گسترده می روید تا انجا که حتی عسل سدر را بسیاری با نام عسل یمنی می شناسند. کنار در اواخر فصل تابستان تا اواسط فصل پاییز گل میدهد و به همین برداشت آن از اواخر پاییز شروع میشود.

رنگ عسل بسته به اینکه زنبور از چه نوع گل یا گیاهی تغذیه میکنند متفاوت است و به همین خاطر رنگ عسل میتواند از زرد روشن تا کهربایی تیره باشد. ما چه کسانی هستیم؟ ما نمیگوییم که تنها هدفمان خدمت رسانی به مردم است و امورات زندگی نیاز به مادیات ندارد اما در این کار دلمان میخواهد که به فکر تغذیه سالم مردم کشورمان باشیم.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. در حقیقت باید بگویم رنگ عسل به هیچ عنوان معیار درستی برای ارگانیک یا عدم ارگانیک بودن آن نیست. البته ترکیب های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می تواند به عنوان ضماد مورد استفاده قرار گیرد که در مطالب مختلفی در مجله عسلنا به آنها اشاره کرده ایم.

خروج از نسخه موبایل