دانش و سلامت

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد بدانید که طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم روی کره زمین دارای بینی عضلانی هستند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS News ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا در تصاویر اینشتین مشخص است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز چهره های برجسته ای با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و شکل آن است.

از کجا بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

معمولاً در بینی گوشت منافذ باز تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. بال های بینی بزرگ و در اکثر بینی های گوشتی بالا آمده است. در بینی گوشتی ، نوک بینی از سایر سوراخ های بینی پهن تر است. غضروف بینی معمولاً در بینی گوشتی پهن استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد: به گفته دکتر میشل لی اشاره می کنیم به:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوتاه و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • تیغه بزرگ و گرد

جراحی بینی عضلانی چگونه انجام می شود؟

جراحی بینی احتمالاً یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین جراحی های بینی است.به مقدار زیادی پوست ضخیم روی بینی گوشتی وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک باشد. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ظریف انجام شود. هرگونه برداشت غیر حرفه ای بافت پوست باعث آبریزش بینی می شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی بینی گوشتی تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که فرد به دلیل این وزن دچار مشکل شده است. افتادگی نوک بینی بعد از عمل به وقوع پیوستن؛ زیرا ساختار بینی قدرت کافی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی را ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف گوش یا دنده ها پیوند می شود. گاهی برای این عمل غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی برای تقویت و محکم کردن پایه زیر پوست بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان بال های بینی را جمع کرد و استخوان بینی را مجسمه کرد تا شکل و فرم دلخواه را تشکیل دهد.

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

آیا عمل بینی گوشتی باز است یا بسته؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و درمانگر در کلینیک بورلی هیلز ، شاید سوالی دارید که بدانید جراحی بینی باز برای بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در واقع ، قبل از توضیح باید از تفاوت بین جراحی بینی گوشت باز و بسته مطلع باشید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، حداقل برش در ناحیه زیر بال بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و نواحی فوقانی را دارد.

در این جراحی آسیب در مقایسه با جراحی بینی باز بسیار کمتر است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. افراط در این تکنیک جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. زیرا رسیدن بسیار محدود است.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، پزشکان متخصص جراحی را با ایجاد برش های لازم در گوشه های تیغه و قسمت پایین بینی آغاز می کنند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای مورد نیاز در جراحی زیبایی بینیدر این روش ارائه شده است و جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

بر اساس توضیحات ارائه شده می توان گفت جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا خود را برای انجام عمل جراحی آماده کنند. به گفته دکتر فانک گچ ، در مورد این 8 نیاز روز برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی عضلات بینیبه

بعد از 8 روز ، معمولاً فرد برای برداشتن بخیه ها و برداشتن باند یا گچ روی بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. با استفاده از چسب بینی می توانید بعد از 8 روز به سر کار برگردید و فعالیت های سبک را از سر بگیرید.

حدود هفته سوم من به ٪ تورم داخل و اطراف بینی را کاهش می دهد و در هفته ششم ، 50 تا 60 درصد ظاهر بینی بدون تورم و کبودی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هرگونه ضربه ، فشار و عدم مراقبت به احتمال زیاد مشکلاتی را پس از جراحی بینی ایجاد می کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود و هیچ پارامتر منفی در این تبلیغات در دنیای واقعی قرار نمی گیرد. به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات تصمیم به جراحی زیبایی می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق جراحی را بدانید و سپس به آن عمل کنید. در ادامه ، نامزدهای جراحی زیبایی بینی گوشتی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • کسانی که با واقعیت بینی گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن های بوکس و ورزش هایی از این دست حضور ندارند
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. با توجه به تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در پیوند زیر.

منبع: سایت دکتر امیرحسین محمدی مفردی

*گزارش تبلیغات

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا