دانش و سلامت

بررسی آخرین اقدامات برای حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه در کمیسیون بهداشت

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ، 15 فروردین) این کمیسیون از بررسی درخواست برخی نمایندگان برای اجرای ماده 234 مربوط به حذف دفترچه های بیمه کاغذی خبر داد.

علی اصغر باگرزاده در گفت وگو با مجله ایرانی ، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت اظهار داشت: حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بررسی شد.

وی گفت: طبق برنامه ششم ، این سازمان ها موظف به حذف دفترچه های كاغذی هستند كه هنوز عملی نشده است. معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و مدیر کل سازمان بیمه سلامت روند اجرای این مصوبه و مشکلات بعدی را تشریح کردند.

باقرزاده گفت: در این جلسه کمیسیون بهداشت تأکید کرد که سازمانهای بیمه درمانی و تأمین اجتماعی باید لغو کتابهای مطابق با برنامه ششم توسعه و قانون بودجه را اجرا کنند تا هرگونه کاغذ بازی مانند کاغذ صحبت نکند. پایان آبان (2016). “سرانجام ، فرصتی یک هفته ای فراهم شد تا اظهارات این مقامات را تأیید کند که اگر نمایندگان متقاضی در این مدت راضی نیستند ، این درخواست به رای کمیسیون گذاشته شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا