دانش و سلامت

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلریک وی در حاشیه نشست ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی FINLA کوبا و وزیر بهداشت و معاونان وزیر که صبح امروز در مقر این وزارتخانه برگزار شد ، گفت: “افرادی که از واکسن سوبارنا در کوبا 100٪ ایمن استفاده کردند از بیماری جدی و مرگ. ” این واکسن همچنین برای استفاده در افراد زیر 18 سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن Subron می تواند سیستم ایمنی بدن را برای افرادی که قبلاً بیماری عروق ویروس کرونا قلب دارند بیدار کند و سیستم ایمنی بدن را به درستی کار کند. برنامه هایی در حال مطالعه است که از واکسن Subron به عنوان فراخوان واکسن های دیگر استفاده می کند که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و کوبا قصد دارند واکسنی با کیفیت بالا طراحی کنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های متعدد مبارزه کند و توانایی نصب جهش های متعدد را بر روی قسمت های مختلف دارد ، بنابراین اهمیت این واکسن زمانی مشخص است که در جهان با جهش های مختلفی روبرو هستیم. و این واکسن این امکان را دارد که برای مقابله همزمان با جهش های متعدد ویروس دوباره مهندسی شود.

رئیس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: تأکید شده است که مطالعه فاز III مطابق با استانداردهای فعلی و به طور کلی در ایران و کوبا انجام شود. مرحله سوم بالینی روی 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و مرحله سوم كوبا تقریباً آماده است و تیم كوبا در ایران نتایج آزمایش بالینی و روند كار را به اشتراک گذاشت. دارای امتیاز بسیار خوبی است. این واکسن بسیار خوب است.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی مطالعات بالینی فاز 3 ، می توان تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را دریافت کرد. هدف هر دو کشور ایجاد واکسنی با کیفیت بسیار بالا است و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. نتایج اولیه یک آزمایش بالینی فاز III در ایران احتمالاً در اواخر ماه اوت در دسترس و ارزیابی خواهد شد و این نتایج باید اسناد کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی در اختیار ما قرار دهد.

بیگلری اظهار داشت: یکی از نکات کلیدی واکسن تولید شده توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران این است که یک آزمایش بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و می تواند برای کودکان و کودکان استفاده شود. . می تواند به راحتی برای نوجوانان استفاده شود ، که کمک بزرگی برای مدارس است. ” و سیستمهای آموزشی کشورها. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسنها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند ، از ایمنی بسیار قابل توجهی برخوردار است.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن پستوکوکوس در وزارت بهداشت توزیع و به چند استان توزیع شده است. با توجه به اینکه خطوط صنعتی تولید واکسن هم در ایران و هم در کوبا در حال راه اندازی است ، نصب تجهیزات خط صنعتی انستیتو پاستور ایران در ماه سپتامبر به پایان خواهد رسید. ظرفیت اسمی واکسن pestococcus خط 1 که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی تأکید کرد: “همکاری بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا فقط یک قرارداد مشترک برای تولید واکسن Covid 19 نیست ، بلکه یک توافق علمی بسیار نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر و همکاری دانشمندان هر دو کشور است. همکاری منظم است. جلسات هفتگی برای تولید و استفاده از واکسن. ” برای شخصی سازی

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: “ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا آماده باشیم و البته برای آماده سازی این امر دانشمندان ایرانی و کوبایی باید همکاری گسترده خود را در زمینه سازگاری این واکسن ادامه دهند.” لازم است فعال شود. ”

وی ادامه داد: با توجه به همکاری گسترده م Instituteسسه پاستور ایران و م Instituteسسه فینلای کوبا در تولید مشترک چندین واکسن ، امروز یکی از برجسته ترین دانشمندان واکسن جهان و مدیر م Instituteسسه فین لای کوبا ، دکتر ویسنته ، دیدار کرد. با سعید نامکی – وزیر بهداشت – در این جلسه هر دو طرف تأکید کردند که می توانیم در زمینه واکسن COVID 19 یک تولید مشترک و همکاری همه جانبه داشته باشیم.

به گفته وبادا ، بیگلری نتیجه گیری کرد: “آزمایشات بالینی واکسن فاز III موسسه Finlay در کوبا و انستیتوی پاستور در ایران به نتیجه رسیده و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است و نشان داده شده است که نوع این واکسن در برابر عملکرد بالا”. خوب بوده

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا