نماد سایت مجله ایرانی

تسویه مطالبات سال ۹۹ موسسات تشخیصی درمانی و پزشکان خانواده از سوی بیمه سلامت

تسویه مطالبات سال ۹۹ موسسات تشخیصی درمانی و پزشکان خانواده از سوی بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه کامل کلیه مطالبات 99 موسسه پزشکی بالینی غیردولتی و غیر دانشگاهی طرف متعاهد از جمله سازمانهای خصوصی ، خیریه و دولتی غیردولتی خبر داد.

دکتر محمد مهدی ناصحی در گفت وگو با مجله ایرانی ، گفت: در سال 1400 ، با تلاش مجدانه و همکاری شرکای سازمان در تخصیص به موقع منابع سازمان بیمه سلامت و همکاری و پشتیبانی سازمان هدفمندی یارانه ها ، در تسویه کلیه ادعاهای 99 دانشگاه غیر دولتی تشخیصی و م institutionsسسات درمانی از جمله سازمانهای غیر دولتی خصوصی ، خیریه و دولتی. بیایید همچنین مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی را به میزان زیادی پرداخت کنیم ، به طوری که در سال 1999 تنها 15 روز از مطالبات این موسسات باقی مانده بود.

وی در ادامه تأکید کرد: در عین حال ، در سال 1999 تمام خواسته های پزشکان خانواده شهری و روستاییان در یک سطح برطرف شده است.

وی گفت: با توجه به تأمین به موقع منابع در سال جاری از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها ، مبلغ یک هزار و 830 میلیارد تومان بابت مطالبات 1400 پزشک ، داروخانه ، آزمایشگاه و موسسه رادیولوژی پرداخت شد و اگر مشکل نرم افزار انتقال اطلاعات پزشکی با ارسال 1400 سند به دانشگاه ها و موسسات تحت پوشش ، اکنون امکان پرداخت هزینه مدارک دریافتی وجود دارد.

ناصحی در پایان گفت: به دلیل نیاز به تأمین منابع لازم برای خرید دارو برای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ، مبلغ 200 میلیارد تومان بابت هزینه های دارو به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل