دانش و سلامت

توضیح وزارت بهداشت درباره ماجرای شناسایی دومین فرد مبتلا به کرونای جهش یافته

وزارت بهداشت داستان شناسایی فرد دیگری با تاج جهش یافته را تعریف می کند

وزیر بهداشت در مورد شناسایی مورد دوم عروق کرونا جهش یافته گفت: فردی که دچار کرونا جهش یافته شده است ، همسر وی نیز کرونا مثبت است اما کرونا وی نیز پس از دریافت نتایج آزمایش ژن جهش می یابد. رخ می دهد.

به گزارش مجله ایرانی ، دکتر الیرضا رئیسی ، درباره احتمال شناسایی فرد دیگری که به ویروس کرونا موتاته آلوده شده است ، گفت: “پس از شناسایی اولین مورد تاج جهش یافته در کشور ، افراد اطراف او و همسرش نیز مورد آزمایش قرار گرفتند. ” همسر وی علائمی داشت که مورد بررسی قرار گرفت و آزمایش عروق کرونا وی مثبت بود.
وی گفت: “اما اینکه تاج همسر این شخص نیز یک تاج جهش یافته است که در انگلیس شاهد آن هستیم یا خیر هنوز مشخص نیست. آزمایشی از این شخص به انستیتو پاستور ارسال شده است و امیدواریم فردا جواب آن آماده شود. خواهد رفت
“بنابراین ، همسر شخصی که تاج جهش یافته ای دارد نیز از نظر تاج مثبت است ، اما اینکه آیا تاج او نیز پس از در دسترس بودن نتایج آزمایش ژنتیک جهش یافته است یا خیر.”
وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد ، گفت: “شخصی که گفته می شد در سنندج یک تاج جهش یافته داشته است از نظر تاج مثبت بوده اما تاج وی جهش نداشته است.
انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا