اقتصادیمجله کسب و کار

داشتن سایت و فعالیت اینترنتی چه مزایایی دارد؟

 

 داشتن سایت دارای مزایای خیلی متنوعی هست و شما می توانید همیشه یک کانال بازاریابی برای خودتان داشته باشید، فارغ از بحث فیلترینگ، فارغ از بسته شدن فلان شبکه اجتماعی و …. 

در این مطلب راجع به این مزایای صحبت می کنیم.

طراحی سایت و داشتن یک وب سایت فروشگاهی، فاصله ها را از بین می برد.

منظور از این حرف آن است که نیازی به سر زدن از مغازه های مختلف برای پیدا کردن کالای مورد نظر نیست. می توانید با وب گردی در حالی که در خانه و در مکان امنی هستید از طریق تلفن همراه خود یا سیستم کامپیوتری، کالای مورد نظر خود را در سایت های اینترنتی پیدا کنید، و بدونه بیرون رفتن از منزل خرید خود را انجام دهید.

صرفه جویی در هزینه های اجاره کردن مکان فیزیکی

 

هزینه ی هنگفتی که ماهیانه قرار است بابت اجاره بها مکان بپردازید را کنترل کنید. می توانید در این هزینه ها صرفه جویی کنید و  در کل سبک کار خود را آنلاین کنید. و به جای پرداخت کرایه مغازه به صورت ماهیانه، سالانه فقط هزینه خدمات میزبانی هاست و دامنه سایت خود را با هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید.

 

در سفر و موقع خواب نیز کسب درآمد کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل اینترنتی و کسب و کارهای دیجیتالی طعم شیرین درآمدزایی از طریق سایت را تجربه کرده اند و خاطره ی واریز اولین دریافتی از سایت خود را از یاد نمی برند. مدیران سایت بر این باور معتقدند که داشتن وب سایت اینترنتی مکان و زمان نمی شناسد و شما از این طریق در هر لحظه حتی در خواب و تعطیلات می توانید درآمد قابل توجهی داشته باشید.

 

این 3 مورد از بهترین مزایای داشتن یک وب سایت اینترنتی جامع می‌باشد. با فعالیت در حرفه‌ی رو به رشد دیجیتال مارکتینگ می‌توانید وب سایت خود را به دیگران معرفی کنید و خیل عظیمی از کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.

اگر یک وب سایت سئو شده داشته باشید، می توانید در نتایج جستجوی گوگل، قدرتمند ظاهر شوید. سئو حرفه ای باعث افزایش فروش شما می گردد، سئو یا بهینه سازی سایت یکی از مهمترین عواملی است که بعد از طراحی یا به هنگام طراحی سایت باید رعایت شود چرا که  طراحی سایت بدون سئو و دیده شدن در گوگل معنایی ندارد.

علاوه بر مزایای فوق می توانید آموزش آنلاین تهیه کنید و آموزش های تولید شده را در یک یا چندین پکیج آموزشی برای ارائه در سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی در بستر اینترنت با استفاده از ابزارهایی که وجود دارد به تدریس اینترنتی بپردازید و از این بستر به راحتی درامد کسب کنید.

علاوه براین می توانید با تحقیق جامع در مورد روش های کسب درامد اینترنتی،یک  سایت آموزشی برای تولید پکیج های کسب درامد چه در ایام کرونایی و چه در شرایط دیگر طراحی کنید. با توجه به اینکه روش ها و ایده های متنوعی برای طراحی سایت وجود دارد به سادگی می توانید از این طریق درامد داشته باشید.

در ایام شیوع ویروس کرونا افراد زیادی هستند که به دنبال آموزش های آنلاین و ورکشاپ های درآمد زایی مختلف هستند. شما می‌توانید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کنید و با راه اندازی سایت آموزشی نه فقط در حوزه طراحی سایت، بلکه هر آموزش دیگری که در این دوره بتوان با آن درآمدزایی داشت، به جرگه ی کسب و کارهای دیجیتالی بپیوندید.

شرکت معتبر طراحی سایت در اصفهان (بهیار)

https://behyarco.com/web-design-isfahan/

 

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا