دانش و سلامت

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف ، گروه دارویی برکت در این زمینه بیانیه ای صادر کرده است: «در پی اعلام الزام وزارت بهداشت و بروز شرایط جدی و کمبود سرم در مراکز درمانی و مشکلات و مشکلات مردم ، گروه دارویی برکت خرید و وارد کرد. 30 میلیون سرم تزریقی به کشور برای رفع نیازهای داخلی.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و تا بعدازظهر امروز به وزارت بهداشت توزیع می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم تمیز و به وزارت گمرک توزیع می شود تا در روزهای آینده در دسترس عموم و کارکنان بهداشت قرار گیرد. به

سیاست گروه داروسازی برآورده ساختن نیازهای فوری و حیاتی افراد در حوزه پزشکی به هر وسیله لازم است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سال 1998 ، این مجموعه به منظور سرمایه گذاری و استفاده از قدرت شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی و کسب دانش و فناوری تولید داخلی کلیه کالاهای دارویی و بهداشتی و به طور همزمان کسب احترام و جلال بیشتر توسط مردم. برای کشور ، مانند راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک ، دریافت اولین واکسن کرونا ایرانی و تولید انبوه آن ، ساخت و تولید کیت های تشخیص فوری کرونا و غیره. اولین نهادی که این محصولات و کالاهای دارویی و بهداشتی را به میزان قابل توجهی وارد کرده است و “به نیازهای فوری و حیاتی مردم و این دو به موازات اولویت تامین نیازهای داخلی و حفظ سلامتی عزیزان خدمات رسانی می کند.” بر ادامه راه ها تأکید می کند. کشور ما “.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا