نماد سایت مجله ایرانی

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف ، گروه دارویی برکت در این زمینه بیانیه ای صادر کرده است: «در پی اعلام الزام وزارت بهداشت و بروز شرایط جدی و کمبود سرم در مراکز درمانی و مشکلات و مشکلات مردم ، گروه دارویی برکت خرید و وارد کرد. 30 میلیون سرم تزریقی به کشور برای رفع نیازهای داخلی.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و تا بعدازظهر امروز به وزارت بهداشت توزیع می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم تمیز و به وزارت گمرک توزیع می شود تا در روزهای آینده در دسترس عموم و کارکنان بهداشت قرار گیرد. به

سیاست گروه داروسازی برآورده ساختن نیازهای فوری و حیاتی افراد در حوزه پزشکی به هر وسیله لازم است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سال 1998 ، این مجموعه به منظور سرمایه گذاری و استفاده از قدرت شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی و کسب دانش و فناوری تولید داخلی کلیه کالاهای دارویی و بهداشتی و به طور همزمان کسب احترام و جلال بیشتر توسط مردم. برای کشور ، مانند راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک ، دریافت اولین واکسن کرونا ایرانی و تولید انبوه آن ، ساخت و تولید کیت های تشخیص فوری کرونا و غیره. اولین نهادی که این محصولات و کالاهای دارویی و بهداشتی را به میزان قابل توجهی وارد کرده است و “به نیازهای فوری و حیاتی مردم و این دو به موازات اولویت تامین نیازهای داخلی و حفظ سلامتی عزیزان خدمات رسانی می کند.” بر ادامه راه ها تأکید می کند. کشور ما “.

خروج از نسخه موبایل