دانش و سلامت

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گفته شافه ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: ما قطعاً متعهد هستیم و واکسیناسیون مربوط به دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در زمینه بهداشت فعالیت می کنند و حتی عزیزان سازمان بهداشت جهانی ، کشورهای همسایه. آدی می داند که ما یکی از قوی ترین سیستم ها هستیم. “ما شبکه هایی در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان کرونا و اولویت در سیستم شبکه کشور

وی گفت: ما همیشه واکسیناسیون منظم کشور را بصورت رایگان انجام داده ایم و دیروز و امروز اینگونه نیست. در مورد واکسن کرونا ، واکسن تحویل داده شده از طریق شبکه قطعاً رایگان خواهد بود ، و این یک مسئله قطعی است و بحث تمایل برای دریافت هزینه از هیچ کس وجود ندارد.

اگر اولویت ندارید ، منتظر نوبت خود باشید

رئیسی تأکید کرد: اگر کسی در اولویت دریافت واکسن نیست ، باید منتظر بماند تا نوبت به وی برسد تا بتواند واکسن را دریافت کند. در دنیا اولویت وجود دارد و کشورهای بزرگی که واکسن خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و بر اساس اولویت حرکت کنند. کشوری مانند چین که خود تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و محدودیتی ندارد ، 9 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده و هنوز 90 درصد جمعیت خود را واکسینه نکرده است. البته این بر اساس 9٪ اولویت بود و برنامه ما بر اساس اولویت ادامه پیدا می کرد.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، وزیر بهداشت گفت که اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در گروه مشاغل حساس قرار دارند و اولویت سوم دریافت واکسن کرونا است. ما خواهیم رسید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا