نماد سایت مجله ایرانی

کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

آیا ما در کهیلویه و بوئر احمد تاج انگلیس داشتیم؟
آیا ما در کهیلویه و بوئر احمد تاج انگلیس داشتیم؟

مجله ایرانی / کهگیلویه و بورهام رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون هیچ رفتار غیرمعمول و گاه به گاه کرونا انگلیس در استان های کهیلویه و بوئر احمد مشاهده نشده است.

پرویز یزدان پناه در گفت وگو با خبرنگار مجله ایرانی اظهار داشت: امیدواریم برای جلوگیری از پروتکل های بهداشتی مردم استان و جلوگیری از حضور در اجتماعات تحت هر عنوانی ، شاهد تاج انگلیس در استان نباشیم.
وی گفت: هم اکنون 135 بیمار مشکوک و مورد تأیید عروق کرونا در بیمارستان های استان کهگیلویه و بوئر احمد وجود دارد که از این تعداد 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گزارش داد: طی 24 ساعت گذشته ، یک مورد مرگ تاج گذاری در استان کهگیلویه و بوئر احمد گزارش شده است که شمار کشته شدگان این استان را به 433 نفر به 433 نفر رسانده است.
یزدانپا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونوویروس در استان های کوهیلویه و بوئر-احمد ، 24 هزار و 100 بیمار ویروسی کرونا بهبود یافته اند که معادل 90 درصد بیماران ویروس کرونا است.
وی ادامه داد: امروز 704 نمونه در استان داریم که 90 درصد آنها مثبت بوده و عمده موارد مثبت مربوط به شهرهای بویراحمد ، گچرسان ، کهگیلویه و بهمئی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوز گفت: سه شهر بوئر احمد ، کهگیلویه و گچساران از زرد تغییر رنگ داده و اکنون در ایالت های نارنجی کرونا و دنا ، Beant ، چرام ، لنده ، بهمئی و مارگان قرار دارند که کرونا در یک حالت آبی بود. آنها اکنون در شرایط تاج زرد قرار دارند.
یزدانپا تأکید کرد: من به مردم استان کهگیلویه و بوئر احمد توصیه می کنم که از عادی بودن عروق کرونا خودداری کنند ، پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند ، تحت هر عنوان و مدت زمانی در اجتماعات شرکت نکنند ، ماسک بزنند و فاصله بدنی را رعایت کنند.
وی گفت: با توجه به وضعیت تاج قرمز در برخی از شهرهای استان خوزستان ، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید از سفر به این استان خودداری کنند و همچنین مردم مناطق سردسیر استان باید به شهرهای گرمسیری سفر کنند.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل