مجله کسب و کارورزش

بهترین ترکیب لیورپول در فیفا 23

ریتینگ بازیکنان لیورپول در فیفا ۲۳

در میان بازیکنان لیورپول، آلیسون بکر، سادیو مانه، محمد صلاح و ویرجیل فن دایک بالاترین ریتینگ را دارند. به گزارش گیم استور مرجع خرید اکانت فیفا 23 برای ps5، باشگاه لیورپول رسما از ریتینگ بازیکنانش در بازی فیفا 23 رونمایی کرد. در میان بازیکنان این تیم، آلیسون بکر با ریتینگ 89 درون دروازه دیده می شود. در خط دفاعی این تیم ویرجیل فن دایک با ریتینگ 89، ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون با ریتینگ 87 دیده می شوند. ریتینگ جوئل ماتیپ از جو گومز بیشتر است اما بدون شک کارت های گومز در فیفا فراتر از اعداد و ارقام هستند.

در خط هافیک بازیکنانی چون فابینیو و جردن هندرسون دیده می شود. همینطور در خط حمله، سادیو مانه و محمد صلاح با ریتینگ 89 حضور دارند. البته که روبرتو فیرمینو نیز ریتینگ 85 را دارد اما با توجه به گیم پلی بازی، احتمالا مثل فیفا های قبلی، کارت این بازیکن در خط هافبک بهترین عملکرد را داشته باشد. برای آلتیمیت بازان نیز بهتر بود که کارت بیسیک ژوتا دارای ریتینگ بالاتری باشد. گفتنی است، از لحاظ متای بازی فیفا، لیورپول یک تیم بسیار غنی به شمار می رود و شاید نزدیک ترین و سخت ترین رقیب برای تیمی مثل پاری سن ژرمن در این بازی باشد.

بازیکنان بارسا در فیفا ۲۳ | بهترین بازیکنان فیفا ۲۲ | بهترین ترکیب لیورپول در فیفا ۲۱

مقاله پیشنهادی: راهنمای قیمت اکانت قانونی ps5

بهترین تیم های باشگاهی فیفا ۲۳

فیفا ۲۳ آخرین نسخه از این سری ورزشی محبوب است که تحت عنوان FIFA توسط EA Sports منتشر شده و در آینده شاهد تغییر عنوان آن خواهیم بود. اگر هم‌چنان بر سر تیم‌های باشگاهی مورد علاقه‌تان شاخ و شانه می‌کشید، اگر می‌خواهید جایگاه تیم باشگاهی محبوبتان را در بین بهترین تیم‌ های باشگاهی فیفا ۲۳ بدانید، با ادامه این مقاله از گیم استور همراه شوید.

منچستر یونایتد

امتیاز: ۸۲

از ۲۰۱۳ که فرگوسن از هدایت شیاطین سرخ کناره گرفت، منچستر یونایتد هنوز هم که هنوز است روی خوش ندیده و در هم‌چنان درگیر نوسان و تلاطم است؛ با این حال حضور ستارگانی چون جیدن سانچو، رافائل واران، کریستین اریکسن و برونو فرناندز با سرمربیگری تن هاخ و البته جدایی رونالدو که اخیرا حضورش در اولدترافورد اصلا به کام هواداران نبود، نوید روزهایی خوش و خرم است. یونایتد هم‌اکنون در زمره برترین تیم‌های باشگاهی فیفا ۲۳ قرار دارد.

اتلتیکو مادرید

امتیاز: ۸۳

نکته‌ای که طرفداران متروپولیتانو نیز بخوبی می‌دانند این است که اتلتیکومادرید در هیچ زمینه‌ خاصی نقطه قوت خیره‌کننده‌ای ندارد اما در عوض کمتر نقطه ضعفی در آن می‌توان یافت و این، تیمی منسجم و متعادل ساخته که همیشه زیر سایه رئال مادرید و بارسلونا بوده اما همواره لرزه بر تن هر حریفی می‌اندازد؛ حضور ستارگانی چون خورخه خیمنز در خط دفاع، کوکه در خط هافبک و موراتا و فلیکس و گریزمان در خط تهاجمی مؤید این ادعاست.

اینترمیلان

امتیاز: ۸۳

قهرمانی سری آ که یک دهه انحصارا در قبضه یوونتوس بود، بالاخره به تیم سیمونه اینزاگی رسید. اینترمیلان مجددا در حال بازگشت به روزهای خوش اواخر ۲۰۰۰ است؛ زمانی که تحت هدایت مورینیو، ستارگانی چون وسلی اسنایدر و دیگو میلیتو و ساموئل اتوئو توپ می‌زدند. اکنون نیز با حضور لوکاکو و هاکان چالهان اوغلو و نیکولو بارلا، طرفداران نراتزوری امیدوارند دوباره تیم محبوبشان را بر بام اروپا تماشا کنند.

بارسلونا

امتیاز: ۸۴

مشاهده چنین جایگاهی برای طرفداران بارسلونا که تا چند سال پیش به سروری در فوتبال اروپا عادت داشتند، آزاردهنده است. بارسا از زمانی که ژاوی، اینیستا، مسی، پیکه و داوید ویا از آن جدا شدند هیچ‌گاه تیم سابق نشد. اخیرا باشگاه گرفتار مشکلات مالی فراوانی نیز بود اما اکنون حضور لواندوفسکی، کونده، رافینیا و کسیه، باشگاه را قدرت بخشیده و همه اقلا روی کاغذ به آینده آن امیدوارند.

چلسی

امتیاز: ۸۴

کانته، سیلوا، جورجینیو و خریدهای جدید چلسی نظیر استرلینگ، کولیبالی، فوفانا و کوکورلا، از چلسی تیم ترسناکی ساخته‌اند که نه فقط برای منچسترسیتی، بلکه برای هر رقیب اروپایی شاخ و شانه می‌کشد. امسال آن‌ها حسابی از آرسنال عقب افتاده‌اند اما طرفداران چلسی صبر کردن را بلدند. چلسی سودای بازپس‌گیری شکوه سابق خود را در سر دارد.

بایرن مونیخ

امتیاز: ۸۵

غول باواریایی در دهه گذشته عملا در فوتبال آلمان، دست‌نیافتنی و در هر نقطه از زمین، دستش حسابی پر است. ترکیب سادیو مانه و سرژ گنابری و توماس مولر، در کنار لروی سانه و کینگزلی کومان، ترسناک‌ترین خط حمله دنیای فوتبال را ساخته‌اند؛ ترسناک‌تر از پاریس سنت ژرمن! در خط میانی هم اوضاع آن‌ها به سامان است: لئون گورتزکا و مارسل سابیتزر را در اختیار دارند و دی لیخت و کیمیچ و اوپامکانو خط دفاعی قدرتمندی ساخته‌اند.

لیورپول

امتیاز: ۸۵

بهترین دوران تاریخ لیورپول در زمان سرمربیگری کلوپ رقم خورده و این تیم را کماکان در لیست بهترین تیم‌ های باشگاهی فیفا ۲۳ نگه داشته است. با حضور کلاین در دفاع راست، مینوله در دروازه، ساخو در دفاع میانی و البته ستارگانی چون فن دایک و رابرتسون و بکر، تیم جذابی ساخته که اگر مانه را از دست داده ولی ژوتا و نونیز و صلاح، بیش از پیش آماده به نظر می‌رسند.

رئال مادرید

امتیاز: ۸۵

رئال مادرید سومین تیم در جمع بهترین تیم های باشگاهی فیفا ۲۳ است که اگرچه هم‌اکنون صدرنشین لالیگاست و بنزما نیز با گلزنی‌های بی‌وقفه‌اش از هواداران دلبری می‌کند اما راستش را بخواهید رئال مادرید امسال آن‌قدر خوب نیست که به صدر این فهرست راه یابد. طرفداران نیز نگرانند که چند سال بعد، با خروج بنزما و مودریچ و آلابا و کروس، تیم در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت؛ ولی بهرحال اکنون همه چیز بر وفق مراد است!

پاریس سنت ژرمن

امتیاز: ۸۵

تیمی که نه نگرانی‌ از صرف بودجه‌های هنگفت و نه ترسی از ترکیب چیدمان‌های مختلف دارد، هنوز نتوانسته قهرمان چمپیونزلیگ شود اما به هر حال قطعا جزء بهترین تیم های باشگاهی در فیفا ۲۳ است. تیمی که مسی و امباپه و نیمار را به همراه وراتی و حکیمی و راموس و سارابیا را در اختیار دارد، مقصد شماره یک بازیکنانی است که قصد دارند فوتبالشان را در فرانسه دنبال کنند. کروسان و برج ایفل را فراموش کنید، این روزها فرانسه را فقط و فقط با پاریس سنت ژرمن می‌شناسند.

منچسترسیتی

امتیاز: ۸۵

با اختلافی ناچیز، منچسترسیتی در صدر لیست بهترین تیم های باشگاهی فیفا ۲۳ جای گرفته است؛ هیچ نقطه ضعف بارزی ندارد. تنها شکایتی که طرفداران داشتند، کمبود یک ستاره تمام‌کننده در خط تهاجمی بود که به لطف حضور هالند برطرف شد. ادرسون را در دروازه و کوین دی بروین را هم که در خط میانی داشته باشید، بهترین تیم جهان در اختیار شماست!

منبع: سایت خرید اکانت ظرفیتی ps4

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا