عمومی

چگونه پروفایل ویزیت را افزایش دهیم؟

پروفایل ویزیت چیست؟

نام پروفایل ویزیت را بسیاری از افراد شنیده‌اند اما شاید اهمیت آن را نمی‌دانند و به طور دقیق نمی‌دانند که چه کاربردی برای آن‌ها دارد. پروفایل ویزیت به تعداد پیج‌هایی گفته می‌شود که در هفت روز اخیر، پیج شما را مشاهده کرده‌اند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد نسبت به خرید پروفایل ویزیت نیز اقدام می‌کنند. البته باید بدانید که پروفایل ویزیت و کلیه‌ی قابلیت‌ها آن‌ها تنها برای پیج‌های تجاری فعال است. بنابراین بایستی پیج خود را از حالت شخصی خارج کنید.

راه های افزایش پروفایل ویزیت
پروفایل ویزیت

باید بدانید که تعداد پروفایل ویزیت‌ها به صورت یونیک ثبت می‌شود. به عبارتی اگر اکانتی چندین بار از پروفایل شما دیدن کند، در تعداد پروفایل ویزیت‌ها تنها یک بار ثبت می‌شود. شما می‌توانید به کمک این قابلیت، به درستی آمار دریافتی را مدیریت کنید و در نتیجه بتوانید موفق به افزایش تعداد دنبال کنندگان خود شوید. در نهایت نیز تعداد بیش‌تری مشتری را جذب صفحه‌ی خود می‌کنید که تأثیری مثبت در افزایش درآمد نهایی شما نیز خواهد داشت.

خرید پروفایل ویزیت و افزایش آن چه تأثیری دارد؟

اگر موفق شوید میزان پروفایل ویزیت خود را افزایش دهید، احتمال راه یابی پست‌های شما به اکسپلور افزایش پیدا می‌کند. اکسپلور بخشی از اینستاگرام است که افرادی که شما را فالوو نمی‌کنند هم می‌توانند پست‌های راه یافته شما به آن قسمت را مشاهده کنند و این به معنای افزایش تعامل در صفحه‌ی شما خواهد شد.

چطور فالوور های خود را بالا ببریم؟
پروفایل ویزیت

از طرفی بسیاری از کاربرانی که ساعاتی از روز خود را در اکسپلور اینستاگرام می‌گذرانند نیز در صورت بالا بودن محبوبیت محتواهای شما، از پروفایل صفحه شما دیدن می‌کنند و در نتیجه پروفایل ویزیت شما نیز افزایش پیدا می‌کند که در ادامه ممکن است تعداد فالوورهایتان نیز افزایش پیدا کند. به عبارتی آن چه که در بستر اینستاگرام از اهمیت دو چندانی برخوردار است، کسب اعتماد کاربران می‌باشد که این موضوع موجب راه یابی شما به بخش اکسپلور می‎شود.

چگونه پروفایل ویزیت را افزایش دهیم؟

طبق مطالبی که ذکر کردیم، پروفایل ویزیت و افزایش آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از کاربران جهت استفاده از مزایایی که بالا بودن پروفایل ویزیت برای آن‌ها دارد، نسبت به خرید پروفایل ویزیت اقدام می‌کنند. علاوه بر خرید پروفایل ویزیت می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم نیز استفاده کنید، با ما همراه باشید.

  • عکس پروفایل و قرار دادن بیو مرتبط: بیو و عکس پروفایل خود را منحصر به فرد کنید و با عوض کردن هر چند وقت یک بار عکس پروفایل خود، توجه مخاطبینتان را جلب کنید.
  • تعداد استوری‌هایی که در شبانه روز می‌گذارید: از گذاشتن استوری‌های نظر سنجی غافل نشوید. به یاد داشته باشید که استوری‌های با کیفیت و دارای محتواهای عمیق، در جذب و حفظ مخاطبینتان بسیار مؤثر است.
  • انتشار محتواهای با کیفیت: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست، محتوای با کیفیت علاوه بر افزایش لایک، کامنت و پروفایل ویزیت پیج، موجب افزایش تعداد فالوورهایتان نیز می‌شود.
  • پست‌هایی که منتشر می‌کنید و میزان تعاملی که با مخاطبان خود دارید: در ارسال پست زیاده روی نکنید و متناسب با سبک و سلیقه مخاطبینتان و همچنین در ساعات شلوغی نسبت به انتشار پست‌ها اقدام کنید.
مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا