اقتصادیمجله کسب و کار

کولر گازی gree ساخت کجاست

کولر گازی گری ساخت کجاست؟

به نقل از 91mobiles.com تکنولوژی و فناوری کولرگازی گری متعلق به کشور آمریکاست و این شرکت اصالتا یک شرکت آمریکایی است. اما بنا به دلایلی از جمله گران بودن نیروی کار در این کشور، شرکت گری ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرده است. یعنی موجود در بازار بانه، ساخت چین هستند و در کشور چین مونتاژ می شوند البته این مطلب که اصل تکنولوژی گری مربوط به کشور آمریکاست، هیچ شکی در آن نیست اما واقعیت این است که کولرهای گازی موجود در بازار ایران آمریکایی نیستند. هدف از قید این مطلب این بود که در بازار جعل فروشان به وفور مشاهده می شود که وقتی یک کولر را به گری تبدیل می کنند، برچسب “Made in USA” و یا پرچم آمریکا و یا ترکیبی از این دو را هم روی آن می چسبانند تا مشتری خیال کند که این محصول واقعا ساخت آمریکاست. در حالی که کولر گازی اصلی گری موجود در بازار ایران، ساخت چین هستند و برچسب “Made in china” بر روی آنها نقش بسته است.

قیمت کولر گازی ال جی همانطور که در تصویر بالا می بینیم بر روی یک کولر گازی تقلبی برچسب “Made in USA” و همچنین پرچم آمریکا را برچسب گذاری کره اند تا از این نکته که گری یک شرکت آمریکایی است سوءاستفاده کنند. در حالی که بر روی کولرگازی اصلی گری که ساخت چین است عبارت “Made in China” قید شده است.

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به یک با ظرفیت 18000 است. همانطور که ملاحظه می کنید در قسمت پایین تصویر قید شده که “Made in China” و این نشان از اصل بودن کالا دارد.

میزان مصرف انرژی ، بسیار مناسب است و در اغلب تولیدات این شرکت گرید انرژی ++A و یا +++A است. این مسئله مسلما خبر خوبی برای خریداران می باشد چرا که هر چه میزان مصرف یا گرید انرژی کولر گازی  پایین تر و مناسب تر باشد، در دراز مدت به نفع استفاده کنندگان خواهد بود. این میزان مصرف انرژی در کنار سرمایش و گرمایش عالی می تواند بهترین نتیجه ممکن را برای کاربر به همراه داشته باشد. یعنی می توان در چهار فصل سال، هم هنگام گرما و هم هنگام سرما از آن استفاده نمود. این کولرها در ظرفیتهای متنوعی که از جانب این شرکت پر آوازه ارائه شده است تمامی نیازهای کاربران را می تواند برآورده کند. کمپرسور اکثر آنها اسکرول بوده و همچنین موتور این کولرها در دو نوع T1 و T3 تولید می شوند که در هر شرایط آب و هوایی می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. به این معنا که کولرهای با موتور T1 برای مناطق گرم مفید بوده و تحمل دمایی آنها تا 47 درجه بالای صفر است. موتورهای T3 برای مناطق بسیار گرم مناسب هستند میزان دمای قابل تحمل در این کولرها 57 درجه است. این کولرها هم به صورت اینورتردار و هم به صورت بدون اینورتر عرضه بازار می شوند که این مزیت نیز در کاهش مصرف انرژی این محصولات بسیار مفید واقع شده است

مبرد کولر گازی گری GREE چست ؟

گری GREE چست ؟ در کولر گازی گری GREE یک نوع گاز به نام مبرد وجود دارد که این گاز به وسیله کمپرسور فشرده می شود و بعد گرمایی را که گرفته پس می دهد و به مایع تبدیل می شود و سپس توسط کندانسور خنک می شود و باعث سرمای محیط می شود .در واقع کار تبدیل مایع به گاز تا زمانی ادامه پیدا می کند که این گاز فاسد شود و باید تعمیر شود.

مبرد به معنی سرمازا است که در بیشتر وسایل سرمایشی مورد استفاده قرار گرفته و از  مهمترین بخش های کولر است .

 

بهترین مدل کولر گازی گری | بهترین مدل کولر گازی گری 30000 | قیمت کولر گازی گری 24000

کمپرسور کولر گازی گری GREE چه وظیفه ای دارد؟

کولر گازی گری GREE چه وظیفه ای دارد؟ کمپرسور به قلب کولر گازی معروف است  در واقع کمپرسور نقش اصلی را در کولر گازی بر عهده دارد . کمپرسورها در قسمت خارجی کولر قرار دارند .

هنگام ، مرغوبیت کمپرسور ( موتور) بستگی به هزینه ای که می کنید دارد. کمپرسور ها انواع مختلفی دارند مانند : کمپرسورهای پیستونی ، کمپرسورهای  اسکرال و کمپرسورهای  روتاری . هر کدام از این کمپرسورها ویژگی های خاص خود را داشته  و البته تعمیرات متفاوتی نیز دارند و این دلیلی است بر اینکه با توجه به نوع خاص آب و هوا در شمال و جنوب کشور هر کدام خواهان یک نوع خاص آن باشند.

کمپرسورهای پیستونی مناسب مناطق گرمسیری هستند و مزایایی از جمله قیمت بسیار مناسب ، وجود تعمیرکاران متخصص و اینکه بسیار رایج هستند . کمپرسورهای اسکرال دارای مزایای بسیاری است که می توان به عمده ی آن ها اشاره نمود: از نظر میزان برق مصرفی بسیار مورد توجه هستند چرا که بسیار کم  مصرف و همچنین کم صدا می باشند و همین طور دارای طول عمر بالا.

کمپرسورهای روتاری نوعی دیگر از کمپرسورها هستند که بصورت چرخشی کار می کنند. کمپرسورهای روتاری مناسب مناطق نسبتا سردسیر هستند و نسبت به کمپرسورهای پیستونی صدای کمتری دارند و همچنین مصرف بهینه بالاتر.

در واقع تغییرات کولرها بستگی به نوع کمپرسور آنها  دارد که اگر کمپرسور کولر به درستی کار نکند کولر خراب می شود از جمله این مشکلات می تواند به دلیل تمیز  نبودن کندانسور ، نامرغوب بودن ، تمام شدن گاز و …… باشد.

گاز فریون کولر گازی گری GREE چه ویژگی دارد؟

گاز فریون کولر گازی گری GREE چه ویژگی دارد؟ این گاز نیز مانند گاز مبرد وظیفه خنک کنندگی محیط را بر عهده دارد  و همچنین لازم به ذکر است که این گاز سنگین تر از هوا و یک ماده شیمیایی است

در تابستان ها مخصوصا در مناطق گرمسیر جنوب کشور سه منبع اصلی گرما وجود دارد که به طور ناخواسته محیط را گرم می کنند . یکی از این منبع های گرمای هوا دیوارها و سقف هستند که هوای گرم را وارد محیط می کنند، یکی دیگر از این منبع ها می تواند وسایل روشنایی مانند لامپ ها و پنجره ها باشد که نور خورشید را به داخل هدایت می کند. برای این منظور جهت خنک تر شدن هوا باید از لامپ های کمتر و پرده برای پنجره ها استفاده کنید.

در گذشته مردم از کولرهای آبی استفاده می کردند و چون کارکرد این کولر ها با آب بود به آنها کولر های آبی می گفتند اما امروزه به دلیل پیشرفت علم در کشور چین شاهد تولید کولر گازی گری GREE هستیم که محیطی با دمای مناسب را در اختیار شما قرار می دهد .

در درون این محصول صفحات فلزی وجود دارد که مایع سرد (مبرد) در داخل فلزات حرکت می کند .

درباره خرید کولر گازی گری GREEباید چه  نکاتی را بدانیم ؟

درباره خرید کولر گازی گری GREE باید چه  نکاتی را بدانیم ؟ این برند از کولر دارای کیفیت عالی است که ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارد. در واقع از جمله این مشخصات میزان صدای کولر است که کولر گازی گری به دلیل قطعات مرغوب صدای بسیار کمی دارد، مشخصات دیگر می تواند شامل توان مصرفی برق باشد که این برند به دلیل تکنولوژی روز دنیا این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از کولر میزان برق مصرفی شما  بسیار پایین و مقرون به صرفه  خواهد بود.

در تولید اغلب کولرهای گازی گری سعی شده تا حداکثر از گرید انرژی A++ یا A+++ بهره برده شود. بنابراین خیال مصرف کننده از لحاظ مصرف انرژی راحت خواهد بود. مصرف انرژی کمتر در سیستم های تهویه از لحاظ هزینه های تمام شده نیز بسیار اهیمت دارند که کولر های گازی گری این مشکل را حل کرده اند. علاوه بر این ها، مصرف انرژی کمتر در کولرهای گازی، به شکل مستقیم روی عملکرد بهتری آنها تاثیر خواهد گذاشت.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که در هنگام خرید این دستگاه در ابتدا مکان مورد نظر برای قرار دادن کولر را در نظر بگیرید به عنوان مثال  اگر محیطی که انتخاب کرده اید بزرگ باشد اما کولر گازی که شما انتخاب کرده اید موتور متوسط داشته باشد همیشه مجبور می شوید کولر گازی را در حالت زیاد بگذارید که در این صورت فشار زیادی به موتور کولر وارده شده و باعث خرابی آن می شود.

تمامی کولرهای گازی شرکت گری دارای گارانتی 5 ساله برای کمپرسور و گارانتی 18 ماهه برای سایر قطعات داخلی آن دارد.

انواع مدل های کولر گازی گری GREE

کولر گازی اسپلیت GREE

کلمه به معنای تهویه کننده هوا است . کولرهای گازی اسپلیت  از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند که یکی از این اجزا داخلی و دیگری خارجی است در واقع این کولر ها همان کار تبدیل مایع به گاز را که قبلا در مورد آن صحبت کردیم انجام می دهند که باعث خنک شدن محیط می شود.

با پیشرفت علم، در زمینه کولر گازی گری GREE شاهد بهترین کولر ها با بالاترین کیفیت ها هستیم به دلیل ترموستاتی که در کولرهای گازی اسپلیت گری به کار رفته این کولرها به طور اتوماتیک روی درجه دلخواه تنظیم و محیط را خنک می کنند . در واقع کولرهای گازی اسپلیت گری هم دارای سیستم سرمایشی هستند و هم گرمایشی .

کولر گازی دیواری GREE

کولر گازی دیواری  : GREE  این نوع کولر ظاهر بسیار عالی  و شیک دارد که می تواند با قرار گرفتن در محیط مناسب یک مکان دنج و زیبا را برای شما فراهم کند. این محصول دارای فیلتر تهویه هوا بوده که بسیار با کیفیت است و از بوی نامطبوع به محیط جلوگیری می کند . در واقع این نوع کولر گازی  به گونه ای است که شما در هر نوع محیط می توانید از آن استفاده کنید .

در واقع یکی از سوالات متداول این است که کولر گازی چند هزار بخریم ؟ این یکی از سوالاتی است که در هنگام خرید کولر باید به آن توجه ویژه کنیم همه در ابتدا به دنبال یک کولر گازی با ظرفیت خنک کنندگی بالا هستند . ظرفیت کولر های گازی بر حسب BTU است که این واحد ضرب 1000 می شود . بیشتر افراد به اشتباه می گویند هر چه این ظرفیت بالاتر باشد بهتر است اما درست این است که ما باید با توجه به محیطی که قرار است کولر در آن قرار بگیرد  کولر گازی گری GREEرا خریداری کنیم .

جدول توضیحات کولر گازی گری GREE

کولرگازی ایستاده GREE

کولرگازی ایستاده GREE :  این کولر به دلیل ظرفیت بالای موتور و منحصر به فرد بودن مشتریان زیادی دارد در واقع در مکان های بزرگ و شلوغ مانند ترمینالها و مراکز خرید و ….. بدون هیچ گونه کم و کاستی پاسخگو است . موتور کولر های گازی ایستاده گری از نوع روتاری و اسکرال است . و در همه نوع آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد و گاز آن از نوع مرغوب است .

در هنگام استفاده از کولر در مدت زمان کم  متوجه هوای خنک و مطبوع آن خواهید شد. این دستگاه با کمترین میزان مصرف انرژی بهترین بازدهی را به شما می دهد . همانطور که قبلا اشاره کردیم کولر های این برند می توانند به راحتی هوای سرد و گرم را در اختیار شما قرار بدهند . برق مصرفی کولر می تواند از نوع تک فاز و یا سه فاز باشد

منبع : hawco.co.uk

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا