عمومیمجله کسب و کار

قیمت چادر برزنتی یا ضد آب رانا چقدر است؟

یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از خودرو، استفاده از اسکله است. البته استفاده از چنین تجهیزات ایمنی نیز الزامات خاص خود را دارد و در صورت عدم استفاده صحیح می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

در واقع پارک کردن خودرو در بزرگراه و قرار گرفتن آن در معرض آفتاب داغ برای ساعت ها می تواند به بدن آسیب برساند. اگر عوامل طبیعی مانند نور خورشید را نادیده بگیریم، ذرات معلق در هوا می توانند به وسایل نقلیه دیگر آسیب برسانند.

البته اگر قصد دارید خودروی خود را برای مدت طولانی ترک کنید، استفاده از پارکینگ کنترل شده اولین و بهترین گزینه است، اما اگر جای پارک ندارید، ممکن است با استفاده از اسکله خودرو احساس راحتی بیشتری داشته باشید. این دستگاه‌ها که در اکثر فروشگاه‌های قطعات خودرو موجود است، وسیله نقلیه شما را در برابر باران‌های اسیدی، به‌ویژه آلودگی‌های صنعتی و شهری، اشعه ماوراء بنفش، گرد و غبار، فضولات پرندگان، زباله‌های حیوانات خانگی و به‌ویژه گربه‌ها محافظت می‌کنند. سقف همچنین به محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر سارقان کمک می کند.

چادر ماشین چیست؟

روکش چادر یا ماشین پارچه ای است که از پلاستیک، برزنت، الیاف یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است. آنها در نسخه های خاص در اندازه های مختلف برای مدل های مختلف خودرو ساخته می شوند. در واقع هر ماشینی چادر مخصوص به خود را دارد. سقف خودرو شما را در برابر آفتاب، برف و باران محافظت می کند و از آسیب های فیزیکی مانند خط و خش محافظت می کند.

حفاظت خورشیدی

بهترین نوع چادر ماشین که به عنوان بهترین چادر ماشین استفاده می شود باید بدنه ماشین را در برابر اشعه خورشید محافظت کند. نور خورشید می تواند رنگ ماشین شما را محو کند. در واقع دلیل اصلی رنگ خودرو همین است. مشخص است که نور مستقیم خورشید بر روی خودرو می تواند بر قطعات پلاستیکی تأثیر منفی بگذارد و به مرور زمان این قطعات می توانند دودهای سمی را آزاد کنند.

از آسیب رساندن پرندگان به خودرو جلوگیری کنید

بهترین سایبان خودرو باید از فضای داخلی خودرو در برابر فضولات پرندگان محافظت کند. به طور کلی فضولات حیوانی اسیدی هستند. اگر این مواد به سرعت از بدن خارج نشوند باعث تغییر رنگ قسمت می شوند. شما به بهترین سقف خودرو نیاز دارید تا میزان اسید وارد شده به بدن خود را کاهش دهید.

از گرد و غبار محافظت می کند

رانندگان اغلب از دستکش برای حذف گرد و غبار استفاده می کنند. این باعث تحریک در بدن می شود. گاهی اوقات برخی مغازه ها نیز باعث ایجاد گرد و غبار بر روی بدنه خودرو می شوند، در این زمان انتخاب بهترین روکش خودرو مهم است.

مزایا و معایب استفاده از چادر ماشین

اگر می خواهید کاربردها و معایب خودرو را نشان دهید باید تاکید کرد که به طور کلی چادر خودرو تکیه گاهی است که می تواند خودرو را در برابر عوامل خارجی، گرد و غبار، نور خورشید و … محافظت کند. عوضی

علاوه بر این، خطر دست زدن و آسیب رساندن به کودکان و ایجاد مزاحمت برای افراد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در برخی موارد می تواند از خودروی شما در برابر طوفان و مه محافظت کند. در بیشتر موارد، یک سکوی اتومبیل از اتومبیل شما در برابر فضولات پرندگان، فضولات پرندگان و فضولات حیوانات مانند مدفوع سگ و گربه و مدفوع پرندگان محافظت می کند.

چادر برزنتی یا ضد آب ماشین چیست؟

چادر ماشین بوم راه حل عالی برای محافظت از خود در برابر آب و هوا است. آنها سبک وزن و در عین حال بادوام هستند و سطح بالایی از محافظت در برابر آب و هوا را ارائه می دهند. قابلیت تنفس مواد به طور طبیعی از ایجاد کپک و زنگ زدگی در خودرو جلوگیری می کند. روکش از مواد پلی استر مرغوب با پوشش پلی اورتان بازتابنده ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نور خورشید ایجاد می کند. آستر داخلی چادر از پوست گوسفند و حیوانات دیگر ساخته شده است تا رنگ خودرو خراشیده نشود.

ویژگی های مهم چادر برزنتی یا ضد آب رانا

اگر جای پارک برای پارک ماشین خود ندارید، باید از وسایل حفاظتی مناسب استفاده کنید. به نظر من قایق برزنتی بهترین و بهترین راه برای محافظت از خودروی شما در برابر آسیب های محیطی است.

چادرهای پارچه ای از نظر اندازه، راحتی و محافظت متفاوت هستند. برخی از چادرها برای استفاده روزمره و محافظت از آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از یک ماشین قدیمی در پارکینگ مناسب هستند. انتخاب فروشگاه مناسب به معنای در نظر گرفتن وسیله نقلیه، مکان و نیازهای شماست.

راهنمای خرید چادر ما مواردی را که باید هنگام انتخاب چادر در نظر بگیرید فهرست می کند. چادر بوم محبوب ما یک مانع ضد آب است که چندین عملکرد مهم را انجام می دهد. در مقایسه با چادرهای موجود در بازار از نظر کیفیت ارزان و ارزان است. هنگام خرید باید به نکات زیر توجه کنید.

چادر ماشین می تواند به عنوان یک سرپناه روزانه ماشین (زمانی که می خواهید ماشین خود را در جاده یا بیرون نگه دارید) یا به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی برای نگهداری طولانی مدت استفاده کنید.

برخی از چادرها محافظت فیزیکی خوبی دارند و در گرمترین زمان سال از خودرو در برابر سرما، خاک یا گرما محافظت می کنند. این نوع چادرها اغلب دارای روکش های محکمی هستند، اما نمی توانند در برابر آسیب در صورت تصادف محافظت کنند.

قیمت چادر ضد آب رانا چقدر است؟

قیمت چادر برزنتی به کیفیت و متریال آن بستگی دارد. با مراجعه به فروشگاه بهنیکان می توانید این محصول را با کمترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. برای خرید چادر ضد آب رانا می توانید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

محصولات عرضه شده در فروشگاه بهنیکان دارای گارانتی معتبر می باشد، برای خرید چادر ضد آب پراید نیز می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. ما محصولات با کیفیت و پانل های مختلفی را برای وسیله نقلیه شما برای محافظت از وسیله نقلیه شما ارائه می دهیم.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا