نماد سایت مجله ایرانی

آمار جهانی کرونا؛ فوت بیش از ۵۲۸ هزار بیمار در هند

آمار جهانی کرونا؛ فوت بیش از ۵۲۸ هزار بیمار در هند

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری، مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان به ۶۱۰ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۸۲ نفر بالغ و شش میلیون و ۵۰۴ هزار و ۲۰ بیمار کووید۱۹ نیز مبتلا شده‌اند.

ارش مجله ایرانی، تازه‌ترین داده‌ها در جدول جهانی پاندمی‌ها، آمریکا با بیش از 96.6 میلیون بیمار و یک میلیون قربانی در صدر فهرست درگیر با این بیماری قرار دارد و با آمار بیش از 44.4 میلیون نفر از آمریکا در رتبه دوم قرار دارد. انی ای رفته است.

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از 34.5 میلیون نفر، تا این لحظه رکورددار در بین این منطقه و در عین سومین کشور با بیشترین آمار بیمارانی در جهان است.

مار مبتلایان وید-۱۹ در رزیل م از .5

برزیل در عین با بیش از 684 هزار جانباخته از ایالات متحده آمریکا، دومین کشور رکورددار تعداد قربانیان کوید 19 در جهان می شود و پس از آن هند با بیش از 528 هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر خارجی در این رست انی است.

روسیه همچنین با گذشتن از آمار 38 هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر پلیسی را در بین اروپا دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

بنابر جدول به روز در پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلداُمتر»، مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تا صبح امروز (دوشنبه) گزارش کرده‌اند، به ترتیب به شرح زیر است:

، نام ور مجموع مبتلایان مجموع ربانیان
? ایالات متحده آمریکا , ,
? ند , ,۰۰۷
? رانسه , ،۱۸۹
? رزیل , ,427
? لمان , ۷۶۲
? ره نوبی , ,۱۴۹
? انگلیس , ,۲۴۲
? ایتالیا , 832
? روسیه , ، ۷۱۱
? اپن , ۰۵۴

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و 53 هزار و 87 مورد و 143 هزار و 995 مورد آسیب ناشی از بیماری ناشی از بیماری ناشی از بیماری-19 در رتبه 17 در بین حال حاضر دارای بیشترین آمار مبتلایان به وضعیت قرار دارد.

روند افزایش مار مربوط به ماری ووید-۱۹ اکنون

در این لینک مشروح مار استردگی ویروس رونا در آن و دول اوی مام ات ماری در مه ورها و منا

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل