عمومیمجله کسب و کار

قیمت صندلی حمل بیمار از پله چقدر است؟

مطمئناً كسانی كه برای جابجایی در منزل چند سطحی خود نیاز به تلاش فیزیكی بیشتری دارند، بیشترین بهره را از بالابر خانگی خواهند برد. ویلچر پله نور یا ویلچر پله رو وسیله اس ت که توسط آن می توان افرادی که توانخواه هستند (معلول یا سالمند و یا بیمار) را بتوان از پله های آپارتمان ها و یا محل هایی که ویلچر معمولی را نمی توان از آن بالا برد مورد حمل قرار داد. یکی دیگر از تجهیزات توانبخشی برای افراد ویلچر بر می باشد. مردها حوصله و توان کمتری دارند و ترجیح میدهند در بیرون از منزل کار کنند و کارهای توانبخشی و آموزش بر عهده مادر میماند و مادر هم دائم در این فضای استرسزا قرار دارد. مادر هم از صبح و در طول روز سراغ درمانگر و مراکز توانبخشی و کاردرمانی میرود و خسته است. پدر از روی ناچاری و خستگی میگوید که حتما درمانگر کارش را بلد نبوده است و از هزینهها شکایت میکند. پروژهای کاری در شهرمان پیشنهاد شد و من هم ظرف مدت دو هفته، کار را تحویل دادم و در نهایت حقوق چهار ماه کار در اداره سابق را درآوردم که بسیار به ما کمک کرد. اگر بخاطر تصادف یا حادثه ای دچار مشکلات حرکتی شده اید پیشنهاد ما به شما خرید یک صندلی بالابراست.

در واقع چنین ویلچری وجود ندارد و اگر هم باشد مدل های دستی آن هستند. در واقع ما همدیگر را مقصر و علت بیماری پسرم میدانستیم. زیرپایی تاشو: استفاده کننده باید پاهای خود را بر روی یک کفی استاندارد بگذارد, به این کفی استاندارد, زیرپایی میگویند. بعد از آن باز هم کارهای پروژهای دیگری پیشنهاد شد که به خاطر تخصص و تجربهام، شرایطی برای صاحب پروژه گذاشتم که بتوانم از یکسری تسهیلات برای انجامدادن آسانتر کارها استفاده کنم که البته با موافقت آنها، من هم به وظایفم بهدرستی عمل کردم. در نهایت و با تمام این روایتها، اطرافیان پیشنهاد میکنند که دوباره ازدواج کنم، اما با توجه به مشکلات و سختیهایی که از آن مطلع هستم، نمیخواهم فرد دیگری را در این مشکلات سهیم کنم. پدر سامیار که خودش حالا فعال حقوق معلولان است، ادامه میدهد: «من در مورد داروها و اثرات آن تحقیق میکردم و خودم آنها را به دکتر و متخصص پیشنهاد میدادم و در موردشان با هم مشورت میکردیم. وقتی پیگیر مشکل آسم بچه شدم، دکتر یکسری از داروها را قطع و داروهای جدیدی را تجویز کرد که به همین دلیل برخی از مشکلات رفتاریاش تشدید شد». وقتی همدلی اطرافیان و خانوادهها کم باشد، این خانواده که فرزندی با نیاز ویژه دارد، آسیب زیادی میبیند؛ مثل شرایط خودمان.

صندلی پله رو کوشا
صندلی پله رو کوشا

وقتی بچهام به خاطر آسم و آلرژی، پایش به بیمارستان باز شد، او را شبانه و با وجود شرایط اورژانسی ـبا این بهانه که بچهام سروصدای زیادی میکند و بیماران دیگر در بخش اطفال بدخواب میشوند و همراهانشان اعتراض میکنندـ بستری نکردند و با امضای خودم به خانه آوردمش. وقتی میخواهد از خاطرههای گذشته بگوید، گویی با غمی دارد چیزی را مرور میکند: «ما سه ماه بعد از جدایی به خاطر شرایط پسرم به هم رجوع کردیم. نامه های دادگاه و پاسگاه، شرایط نابسامان و سختیهای فرزندم، ازدسترفتن زندگی مشترکمان، همگی فشار زیادی به من وارد کرده بود. سفارش شما با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و در اسرع وقت به آدرس اعلامی توسط شما ارسال می گردد. این وسیله به بیماران دارای ناراحتی های قلبی ، ستون فقرات ، زانو و همچنین افراد سالمند، معلول و به طور کلی به همه ی افرادی که حرکت بر روی پله ها برای آنان مشکل یا مضر است یاری می دهد. مقامات ورزش عراق از سلب مجدد میزبانی تیم ملی فوتبال این کشور از رقبای خود در خاک عراق ابراز شگفتی و ناراحتی کردند. رسانههای اماراتی از غیبت دو بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور در مصاف با عراق خبر دادند. در مورد قیمت ویلچر پله رو این موضوع را باید بدانید که دارای نوسان میباشد و قیمت ثابتی را ندارد.

سلام و خدا قوت برای منزل بالابر هیدرولیکی میخواهم نصب کنم چون مادرم با ویلچر حرکت میکند. صندلی پله رو قابل تنظیم از راه دور است، همچنین بر روی دسته آن سلکتوری وجود دارد که به کمک آن فرد می تواند به راحتی مسیر حرکت را مشخص کند. به محض اخذ دستور حرکت ، پاورپورینت فعال می شود. پدرش شاید فقط یکچهارم هزینههای سنگین پسرش را تأمین میکند و اصلا اعتقادی به هزینهکردن و مسئولیت در قبالش ندارد. آمریکا در مرحله یکچهارم دوباره به لهستان خورد؛ تیمی که در گروه مقدماتی هم بازی داشتند و ممکن است با دو باخت برابر یک تیم از گردونه رقابتها حذف شود. بسته به اینکه آسانسور فقط افراد را جابجا کند یا ویلچر، گزینههای اندازهگیری در دسترس هستند. بارها که سر کلاسشان رفتم، میدیدم بچهام پشت صندلی نشسته و میز را به دیوار چسباندند تا شلوغ نکند و تکان نخورد. صندلی پله یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در دنیای امروزی مورد کاربرد افراد قرار می گیرید. پدر از خانه به منزل میآید و چون پیشرفتی در فرزندش نمیبیند، همسرش را مورد مؤاخذه یا سرزنش قرار میدهد و تلاشهای همسرش را نمیبیند. بعد از آن درگیر اختلال افسردگی میشود و حدود یک سال همه چیز از بیماری پسرش را انکار میکند.

منبع: سایت کوشا

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا