اجتماع

مشارکت آتش‌نشانان تهرانی در تامین ایمنی مراسم نیمه‌شعبان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، قدرت الله محمدی با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: به درخواست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر قم، آتش‌نشانان پایتخت به همراه ۳۰ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در قالب ۵۵ آتش نشان در اطراف مسجد مقدس جمکران استقرار یافته و در تأمین ایمنی زائران این ایام مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: بر این اساس، آتش نشانان در ۱۲ نقطه مانند پارکینگ‌های ۱، ۲، ۳، ۴ و میدان انتظار شهر قم مستقر خواهند شد. همچنین تعدادی از آتش‌نشانان نیز با هشت دستگاه AFT یعنی خاموش کننده اطفایی قابل حمل توسط افراد، اقدام به گشت‌زنی خواهند کرد.

محمدی ادامه داد: خودروهای پشتیبانی دیگر نیز به همراه آتش نشانان در پیرامون مسجد مقدس جمکران و در ایستگاه ۱۲ قم که نزدیک‌ترین ایستگاه به مسجد است مستقر هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران استقرار آتش‌نشانان از ساعت شش صبح روز پنج اسفند ماه در محل‌های تعیین شده آغاز شده و تا پایان مراسم در روز یکشنبه در محل‌های تعیین شده ادامه خواهد داشت.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا