بین الملل

تاکید امیرعبداللهیان بر توسعه روابط تهران-پاریس

به گزارش مجله ایرانی، «محمد امین نژاد» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت و روابط فی‌مابین در عرصه‌های مختلف و همچنین برنامه‌های پیش‌ رو برای تنظیم و توسعه مناسبات و همکاری‌ها را ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران با کشورها و مناطق مختلف جهان بر اساس راهبرد کشور و برنامه‌های دولت سیزدهم، بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در ۲ کشور ایران و فرانسه برای توسعه روابط در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و برای سفیر جدید ایران در ماموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

امین نژاد پیش از این در سمت‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای نیجر، ساحل عاج و زیمبابوه، سرپرست سفارت ایران در آلبانی، معاون سفارت ایران در بلژیک و نهادهای اروپایی، سرپرست اداره دوم غرب اروپا و معاون مدیرکل و رئیس اداره آفریقا خدمت کرده است.

310310

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا