اقتصادی

تاکید استاندار خوزستان بر تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز

مجله ایرانی/خوزستان استاندار خوزستان بر تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز تاکید کرد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در نشست بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز که امروز، ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم عظیم عملیاتی که برای فاضلاب اهواز طی دو سال اخیر صورت گرفت و کار حفاری، ترمیم و آسفالت در بسیاری از نقاط اهواز انجام شد مردم دیگر بروز آبگرفتگی‌ها را نمی‌پذیرند و باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آبگرفتگی‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: تمام مدیران باید برای تخصیص اعتبارات آبفا تلاش کنند چون حل مشکلات آبفا جزو یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم اهواز است.

به گزارش مجله ایرانی، حسینی محراب تاکید کرد: انتظار می‌رود با تشدید نظارت بر پروژه‌ها با پیمانکاران کم‌کار و متخلف برخورد شود و در صورت امکان پیمانکاران جدید جایگزین پیمانکاران ناکارآمد یا ناتوان شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اولویت مسئولان آبفا باید بر تکمیل پروژه‌هایی باشد که پیشرفت بالایی داشته‌اند و تا زمان تکمیل آن‌ها از شروع پروژه‌های غیرضروری خودداری کنند.

حسینی محراب اظهار کرد: لازم است گزارشات مستمری از آخرین وضعیت پروژه‌ها تهیه و در اختیار مسئولان استانی و کشوری قرار داده شود.

وی افزود: ساماندهی ساختار لازم در مناطق هشتگانه اهواز در زمان بارش‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: مسئولان گذشته هم به سهم خود برای حل مشکلات آب و فاضلاب تلاش کردند و ما نیز باید این مسیر را با جدیت ادامه دهیم که رضایت خداوند و مردم در این مهم است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا