عمومیمجله کسب و کار

هزینه راه اندازی قنادی

شغل قنادی یکی از پر درآمد ترین مشاغل می باشد که عده زیادی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار قنادی هستند، به همین منظور ما در این پست آریا استورز به بررسی راه اندازی قنادی خانگی و راهنمایی برای راه اندازی قنادی می پردازیم. اگر نمی دانید هزینه راه اندازی یک قنادی چقدر است پیشنهاد می کنیم این پست را تا انتها مطالعه نمایید. پیشنهاد ویژه: نحوه راه اندازی قنادی نحوه راه اندازی کارگاه قنادی، در این بخش به بررسی چگونگی راه اندازی قنادی می پردازیم. درابتدا می دانید که یک مغازه شیرینی فروشی و قنادی جزو کسب و کارهایی می باشد که از دو بخش تشکیل شده است.

مراحل راه اندازی قنادی

بخش اول آن کارگاه شیرینی پزی است که کاملا پنهان از دید مشتری می باشد. بخش دوم آن شامل محل خرید شیرینی توسط افراد و دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی می باشد. البته اخیرا قنادی های مدرن بخش سومی با عنوان کافه قنادی نیز دارند که افراد می توانند در این محل محصول و شیرینی مورد نظر خود را با قهوه و چای میل کنند. اگر قصد راه انداز قنادی و کارگاه قنادی را دارید می توانید با گذراندن دوره های کیک پزی و شیرینی پزی حرفه ای، تامین هزینه راه اندازی کارگاه قنادی، خرید تجهیزات قنادی و اجاره محل قنادی کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کنید.

پیشنهاد ویژه: مراحل راه اندازی قنادی مراحل راه اندازی کافه قنادی و قنادی چیست؟ مراحل راه اندازی قنادی و صفر تا صد راه اندازی قنادی به شرح زیر می باشد: 1. در اولین مرحله از راه اندازی مغازه قنادی باید اقدام به انتخاب مکان مناسب تجاری و اجاره آن کنید. 2. در دومین مرحله از راه اندازی مغازه شیرینی فروشی باید مجوز تاسیس قنادی را دریافت نمایید.

3. سومین مرحله خرید تجهیزات راه اندازی قنادی و لوازم آن می باشد. 4. آشنایی با منابع تامین و خرید مواد اولیه برای تولید محصولات قنادی 5. استخدام نیرو برای قنادی، نیروی شیرینی پز حرفه ای و ماهر 6. تولید نام برند و لوگوی تجاری برای راه اندازی شغل قنادی

7. تولید و طراحی بسته بندی ها و جعبه برای شیرینی و کیک های قنادی 8. طراحی دکوراسیون جذاب بخش های داخلی و خارجی قبل از راه اندازی یک قنادی 9. استفاده از نورپردازی های مدرن برای جذب مشتری و درآمد بیشتر 10. بررسی عملکرد و کیفیت سایر قنادی ها و رقبا با بازدید 11. استفاده از تبلغات و بازار یابی برای قنادی و درآمد بیشتر برای یادگیری انواع شیرینی و کیک و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با مدرک قنادی کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به شیرینی پزی و کیک پزی علاقه و قصد راه اندازی قنادی دارید همین حالا اقدام به ثبت نام در و فنی حرفه ای نمایید. راه اندازی قنادی نی نی سایت، سرمایه اولیه برای راه اندازی قنادی چقدر است؟ حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی قنادی در حال حاضر حدود ۳۰۰ میلیون تومان می باشد. البته توجه داشته باشید هزینه راه اندازی کافه قنادی جدا از هزینه قنادی می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره راه اندازی قنادی با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل نمایید. پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال و هستید می توانید به صفحات مربوطه مراجعه کنید. وسایل مورد نیاز برای راه اندازی قنادی وسایل مورد نیز برای قنادی زدن و راه اندازی شیرینی فروشی کوچک چیست؟ اگر قصد راه اندازی قنادی کوچک و یک مغازه قنادی را دارید باید تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آن را خریداری نمایید.

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی قنادی

به شرح زیر می باشد: 1. دستگاه خمیر گیر 2. فر قنادی 3. فر کیک پزی 4. فر شیرینی پزی 5. دستگاه گل خامه زن 6. دستگاه خمیر پهن کن 7. دستگاه چانه گیر 8. دستگاه قیف زن 9. میکسر قنادی 10. دستگاه الک آرد 11. کانتر گرم قنادی 12. وردنه زن 13. وارمر شکلات آب کن 14. دستگاه دونات زنی و پخت پیراشکی 15. دستگاه رول کن پیشنهاد ویژه: خرید و سوالات متداول برای راه اندازی قنادی چقدر سرمایه لازم است حداقل هزینه برای راه اندازی یک قنادی در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی قنادی چیست وسایل مورد نیاز برای راه اندازی قنادی شامل: دستگاه خمیر گیر، فر قنادی، فر کیک پزی، فر شیرینی پزی، دستگاه گل خامه زن، دستگاه خمیر پهن کن، دستگاه چانه گیر، دستگاه قیف زن، میکسر قنادی، دستگاه الک آرد، کانتر گرم قنادی، وردنه زن و …. می باشد. مراحل راه اندازی قنادی برای راه اندازی قنادی تقریبا ۱۱ مرحله وجود دارد که شما می توانید برای آشنایی با آن پست را مطالعه نمایید.

مجوزهای لازم برای راه اندازی قنادی

به منظور دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی قنادی، باید به اداره بهداشت و اماکن مراجعه نمایید تا بتوانید مجوز آغاز کسب و کار خود را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که برای دریافت این مجوز، شما باید تجربه و مهارت کافی داشته باشید، یعنی الزامی به داشتن مدرک فنی و حرفه ای نیست. مدارک فنی حرفه ای، دانشگاه و مدارک معتبر آموشگاهی می توانند گواه تجربه و مهارت شما برای دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی قنادی باشند.

تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی قنادی

همان طور که گفتیم، تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی قنادی می تواند مدارک فنی حرفه ای، مدارک معتبر آموشگاهی و یا دانشگاهی باشد. البته در صورتی که در واقع تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی قنادی باید نشان دهنده میان مهارت و آموزش های شما در این زمینه باشد. در غیر این صورت مجوز برای شما صادر نخواهد شد.

مکان مورد نیاز برای راه اندازی قنادی

همان طور که می دانید، برای قنادی لازم است که شما مکانی تهیه کنید که این مکان می تواند کرایه ای بوده و یا اینکه آن را خریداری نمایید. این کاملا به بودجه شما بستگی دارد. اما آنچه که در خصوص مکان مورد نیاز برای راه اندازی قنادی باید در نظر داشته باشید این است که فضای انتخاب شده باید به تائید کارشناسان اداره بهداشت برسد.

پس توجه داشته باشید که مکان مورد نیاز برای راه اندازی قنادی می بایست دارای اندازه های خاصی باشد. برای کارگاه های قنادی حداقل مساحت 40 متر و برای شیرینی فروشی حداقل مساحت 20 متر است. همچنین توجه داشته باشید که مکان مورد نیاز برای راه اندازی این شغل باید بسیار تمیز و بهداشتی باشد. در غیر این صورت اجازه فعالیت به شما داده نخواهد شد.

برای راه اندازی قنادی چقدر سرمایه لازم است

همیشه یکی از دغدغه های پیش روی استارت آپ ها و همچنین کارآفرینان، میزان سرمایه ابتدایی برای راه اندای کسب و کار است. به همین دلیل این سوال مطرح می شود که برای راه اندازی قنادی چقدر سرمایه لازم است ؟

مشخص کردن رقم اینکه برای راه اندازی قنادی چقدر سرمایه لازم است ، هم می تواند آسان و هم پیچیده باشد. درواقع نمی توان به طور دقیق و شفاف رقم مشخصی را برای راه اندازی این کسب و کار تعیین کرد. یخچال شو کیک نوعی از یخچال صنعتی ویترینی می باشد که با ابعاد کوچک و ظاهری شیک بهترین انتخاب برای جای گیری در کافی شاپ ها و سلف ها می باشد.

مثلا این رقم می تواند با توجه به متراژ، مکان فروشگاه و برند دستگاه و تجهیزات لازم برای راه اندازی قنادی متغیر باشد. اما به طور کلی حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی این کسب و کار به این موارد بستگی دارد:

  • خرید و اجاره مکان و دکوراسیون دست کم 300 میلیون تومان
  • فر چیزی بین 45 الی 50 میلیون تومان
  • میکسر 50 کیلویی از 15 میلیون تومان
  • سردخانه 15 متری و یخچال 60 میلیون تومان به بالا
  • وسایل کیک سازی دست کم 30 میلیون تومان
  • هزینه های آب، برق، گاز
  • دستمزد پرسنل
  • هزینه جعبه و …

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی قنادی

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی قنادی شامل موارد یر می شود:

  • فر برگ قنادی
  • یخچال صنعتی قنادی
  • یخچال ویترینی
  • همزن برقی صنعتی
  • میکسر بزرگ صنعتی
  • انواع قالب شیرینی پزی
  • وردنه
  • دستگاه خمیرکن
  • میز کار استیل

مهارت های لازم برای راه اندازی قنادی

فردی که قصد شروع این کسب و کار را دارد، می بایست این مهارت های لازم برای راه اندازی قنادی را در خود جست و جو کند:

  • آشنایی با تجهیزات قنادی
  • مشتری مداری
  • آشنایی با انواع مواد اولیه قنادی
  • آشنایی با پخت انواع کیک و شیرینی
  • آشنایی با نحوه فروش انواع شیرینی
  • آشنایی با شیوه قیمت گذاری شیرینی
  • آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش
مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا