دانش و سلامت

دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

پیامی با سیستم دودویی یا باینری به نام بیاکون در گالاکسی (بیآیتیجی) که در آن اطلاعات درباره زندگی روی زمین، منظومه شمسی و شکل ظاهری انسانها قرار داده شده است و از هر موجود فرازمینی دعوت کرده است که اگر پیام را دریافت می کند به آن پاسخ می دهد. دهد.

از پژوهشگرانی که از گروهی جمله جوناتان جیانگ، پژوهشگر ناسا هم در میان آنها در مقالاتی نوشته اند: “ایده ارتباط با موجودات هوشمند فرازمینی گام بلند و هیجان انگیزی در اکتشافات کیهانی است و این کار از نظر فنی فقط در چند دهه اخیر ممکن است.”

وهشگران امیدوارند واند اطلاعات ری در مورد زندگی ر روی مین در اختیار اییا ارند

نها میویند:”

رین ام ارسالی رای موجودات وشمند ایی از رصدخانهٔ رسیبو در مال ورتوریکو رستاده د.

رین ام ارسالی رای موجودات وشمند ایی ا رصدخانه ی رسیبو در مال ورتوریکو رستاده د

ار نیست انسانها میم اولین رفته اند ا موجودات رازمینی ارتباط رقرار نند. در سال ام رادیویی دبنده امل اطلاعات اولیه درباره

این اقدام یکی از مجموعه عمومی بود که برای جلب توجه به افزایش چشمگیر رادیو لس آرسیبو انجام شد هر گروهی از پژوهشگران واقعا امیدوار بودند که با موجودات فرازمینی ارتباط برقرار کنند که متأسفانه تا امروز ممکن نیست.

آنحال وهشگرانی میم رفتند دیدترین

در مقاله منتشر شده پژوهشگران آمده است: “برخلاف پیام ارسالی آرسیبو که می خواهد آن را از امکانات فنی رادیویی فضای مدرن نشان دهد، پیام بیآیتیجی برای تمام مناطق ممکن است در کهکشان راهشیری فرستاده شده است که احتمال وجود فراینیان هوشمند وجود دارد”.

در این مطلب اطلاعاتی هم درباره مناسبترین روش ارسال پیغام آمده است و این نکته است که راه‌شیری منطقه‌ای است که بیشترین احتمال وجود هوشمندی در آن وجود دارد و پیام در بهترین زمان ممکن ارسال شده است.

اگر روزی از آن می رسد ای امیدواری است و اطلاعات دهری را ا موجودا ایی وشمند آرا ا ار ا.

46

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا