ورزش

کودکان استان فارس قهرمان کراسفیت کشور

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛برای شرکت در این مسابقه می‌بایست تمامی استان‌ها مسابقات انتخابی خود را در نیمه اول سال برگزار و نفرات برتر هر رده سنی خود را تا تاریخ ۱ شهریور به کشور معرفی می‌کردند، که در این مرحله، ۵۰۰ ورزشکار پسر و ۴۰۰ ورزشکار دختر از کل کشور به کمیته کراسفیت کودکان و نوجوانان کشوری معرفی شد.

بعد از مشخص شدن منتخبین استان‌ها، مسابقه قهرمانی کشور در دو بخش مقدماتی (آنلاین) و فینال (حضوری) شروع شد، که در مرحله مقدماتی رقابت بین ۹۰۰ ورزشکار پسر و دختر صورت گرفت تا ۱۵ رتبه برتر هر رده سنی برای رقابت حضوری فینال مشخص گردد.

مسابقه فینال با حضور ۱۲۰ ورزشکار پسر و ۱۰۰ ورزشکار دختر از ۱۵ استان، که از بهترین‌های رده سنی خود بودند، به صورت حضوری در تاریخ ۱۹ الی ۲۰ بهمن انجام پذیرفت و سه رتبه برتر و آماده‌ترین‌های هر رده سنی مشخص شد که به ترتیب استان فارس با ۱۵ مدال (۲ طلا و ۱ برنز در دختران، ۴ طلا، ۲ نقره، ۶ برنز در برنز پسران)، استان تهران با ۱۳ مدال (۲ نقره و ۳ برنز در دختران، ۲ نقره و ۶ برنز در پسران)، استان مازندران با ۷ مدال (۲ طلا و ۲ برنز در دختران، ۱ طلا و ۲ برنز در پسران)، به رقابت خود پایان دادند

۲۵۱ ۲۵۱

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا