ورزش

عالمی: اختلافات دوباره نکونام و خطیر به خاطر مسائل مالی است/امیدوارم مشکلات حل شود تا هواداران آسیب نبینند

عالمی: اختلافات دوباره نکونام و خطیر به خاطر مسائل مالی است امیدوارم مشکلات حل شود تا هواداران آسیب نبینند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اینکه شاهد اختلاف جدیدی بین مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال هستیم نشات گرفته از بحث مالی است.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه شکاف و اختلاف دوباره میان سرمربی و مدیرعامل استقلال اظهار کرد: در ابتدای فصل میان جواد نکونام و علی خطیر تنشی وجود داشت که با ورود پیشکسوتان حل شد و در نهایت استقلال توانست قهرمان نیم فصل شود. این موفقیت با همت اعضای تیم رقم خورد و البته با حمایت هواداران شکل گرفت. اینکه شاهد اختلاف جدیدی هستیم نشات گرفته از بحث مالی است. دو تیم بزرگ پایتخت زیر نظر وزارت ورزش هستند. در ماه‌های اخیر اسپانسر‌های استقلال بیشتر شد و استنباط من این بود شرایط تیم بهتر می‌شود و در نقل و انتقالات دیگر مشکلی نیست.

امیدوارم مشکلات استقلال زودتر حل شود

وی ادامه داد: شاهد هستیم در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان مدنظر کادرفنی به غیر از جلال‌الدین ماشاریپوف جذب نشدند. این موضوع ایجاد تنش جدیدی کرده است. آن طور که شنیدم سرمربی و مدیرعامل استقلال جلساتی با همدیگر برگزار کرده‌اند تا راهکار‌های مناسبی برای ادامه مسیر داشته باشند اما هنوز مشکلات به قوت خود باقی است ولی امیدوارم زودتر حل شود تا در نیم فصل دوم استقلال بتواند بازی‌های سخت‌تری که در نیم فصل دوم دارد و حریفان خیلی دشوارتر امتیاز می‌دهند به دردسر نیفتند. احتیاج است تا استقلال تقویت شود و امیدوارم مدیریت آستین بالا بزند تا بتواند بهترین اتفاقات را رقم بزند. در این مقطع فصل مدیریت می‌تواند با عملکرد خوب خود شرایط را برای حضور پرقدرت‌تر تیم مهیا کند. مدیریت می‌تواند کاری کند تا تیم از خطر بحران نجات یابد و کادرفنی بتواند تیم را در بهترین شرایط آماده بازی با حریفان کند.

هیئت مدیره و مدیرعامل باید تصمیمات مهمی بگیرند

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اینکه برخی معتقد هستند رفتار جواد نکونام شبیه کارلوس کی‌روش است و در همه امور مداخله می‌کند، تصریح کرد: من به شخصه چنین چیزی را ندیدم. سرمربی تیم و مدیریت هر دو خویشتن داری کرده‌اند و الان به زمانی رسیدیم که هیئت مدیره و مدیرعامل باید تصمیمات مهمی بگیرند. کادرفنی نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و راهکار را در تقویت تیم دیده است. خیل عظیمی از هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند. قطعاً کادرفنی و مدیریت می‌خواهند کاری کنند که هواداران خوشحال باشند. مهم این است که مدیرعامل و سرمربی با هم انسجام داشته باشند. کنار هم باشند تا مسیر بهتر طی شود.

ماشاریپوف بازیکن بسیار توانمندی است

عالمی با اشاره به این موضوع که نکونام دنبال این بوده تا ۵ بازیکن برای تقویت تیم جذب شوند، تصریح کرد: رافائل سیلوا یکی از نیاز‌های تیم بود که با توجه به شرایط مالی باشگاه، خرید خوبی بود. از نظر فنی هم به تیم کمک می‌کند. جلال‌الدین ماشاریپوف هم بازیکن بسیار توانمندی است و در جام ملت‌ها این موضوع را ثابت کرد. خط هافبک استقلال را مستحکم‌تر می‌کند. باید دید چه نفرات دیگری به تیم اضافه می‌شوند تا استقلال در مصاف با حریفان خوب خود به خصوص در کورس قهرمانی در بهترین شرایط باقی بماند.  

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا