عمومیمجله کسب و کار

محبوب ترین برند های یراق آلات در بازار چه برند هایی هستند؟

نکات مهم در هنگام تولید و خرید دستگیره‌ی درب

 از آنجا که شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید دستگیره و عرضه این نوع محصولات کرده‌اند، حتما تولیدکننده آن را در نظر داشته باشید و سابقه شرکت و برند را بررسی کنید. شما در آتی در با تیمی حرفه‌ای طرف هستید که تمام تلاشش را برای جلب رضایت مشتری می‌کند. در اینجا ما تلاش بر ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و گارانتی معتبر داریم که به پشتوانه رعایت نکات علمی توانسته‌ایم همواره به مقصود خود برسیم. همچنین قیمت‌های ما در آتی در بسیار مناسب بوده است و هیچ‌گاه خدمات پس از فروش را از یاد نبرده‌ایم. به همین جهت شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده محصول شما بسیار مهم است.

انتخاب دستگیره‌های درب یا کابینت و… معمولا بر اساس چند معیار کلی از جمله ظاهر دستگیره، قیمت، دسترسی به آن، عملکرد و کاربرد آن صورت می‌گیرد، اما امروزه کمتر به کاربرد دستگیره پلاک توجه می‌شود و موارد دیگر ارجحیت پیدا کرده‌اند. اگر در لیست محصولات سایت ما نیز گشتی بزنید، از تنوع ظاهری دستگیره‌ها متوجه خواهید شد که اهمیت زیبایی دستگیره رزت به چه میزان زیاد شده است.

اما آتی در به شما پیشنهاد می‌کند در هنگام خرید یک دستگیره، علاوه بر موارد بالا به دیگر معیارهایی که در حاشیه هستند نیز توجه کنید تا خرید خوبی را داشته باشید مانند اندازه دستگیره که در تناسب با در و طراحی چارچوب در باشد، شکل دستگیره با توجه به سطحی که قرار است روی آن نصب شود و مهم‌تر از همه جنس و کیفیت دستگیره زیرا علاوه بر اهمیت برند محصول، کیفیت تولید دستگیره نیز بسیار مهم است.

برای مثال شما با خرید و نصب دستگیره در خارجی منزل خود باید مطمئن شوید که در باد، باران، سرما و گرما مقاوم است و همچنین دارای امنیت بالا و امکان سرقت پایین است و یا اگر را انتخاب می‌‌کنید باید بدانید که در برابر رطوبت موجود در هوای حمام مقاوم است و دارای روکش مناسب و همچنین قفلی نرم است. اتاق‌خواب‌ها و حتی دستگیره‌های ساختمان‌های اداری، کابینت‌ها و کمدها نیز باید با دقت انتخاب شوند تا به خوبی پاسخ‌گوی نیاز شما باشند.

در طراحی رایج دستگیره‌های درب رعایت موارد زیر بسیار مهم است و کیفیت محصول را بالا می‌برد. در سایت ما نیز دستگیره‌های عرضه شده دارای تمام این استانداردهای زیر هستند.:

1- لبه‌ی تیز و برنده نداشته باشد،

2- شکل هندسی آن به گونه‌ای باشد که با فیزیک دست انسان سازگار باشد و به راحتی در دست قرار بگیرد،

3- روکش استفاده شده برای محافظت و یا تزئین دستگیره نباید خیلی سر باشد و یا خیلی زبر باشد،

4- بدنه دستگیره نیز باید به اندازه‌ای باشد که بتوان به خوبی آن را کنترل کرد.

تولید دستگیرههای درب در میان شرکت‌های تولیدکننده‌ی آن در ایران معمولا در انواع اهرمی، توپی، رزت و صورت می‌گیرد چراکه بیشترین استفاده از این نوع دستگیره‌های درب است. دستگیره‌های رزت به دلیل دو تکه بودن و جدا بودن قسمت قفل و دستگیره برای درهای خارجی ساختمان استفاده می‌شوند، دستگیره‌های پلاک که یک قسمتی هستند برای درهای داخلی ساختمان استفاده می‌شوند و دستگیره‌های اهرمی و توپی نیز برای سرویس بهداشتی، درب اتاق خواب‌ها و درب‌های ورودی استفاده می‌شوند. پس از آشنایی کلی با این موارد مهم در تولید دستگیره‌ی درب و خرید آن، حال زمان آن رسیده است تا تعدادی از معتبرترین شرکت‌های تولید دستگیره در کشور عزیزمان ایران را به شما معرفی کنیم.

معتبرترین شرکت‌های تولید دستگیره در ایران

شرکت دستگیره ایران

این شرکت در حدود 36 سال فعالیت در زمینه‌ی تولید دستگیره‌ی درب رزت و پلاک را در کارنامه کاری خود دارد و بنابر نیاز بازار، دیگر محصولاتی نیز عرضه داشته است. تمامی محصولات تولیدشده و عرضه شده توسط شرکت دستگیره‌ی ایران، دارای کیفیت بالایی هستند و تحت کنترل سیستم کیفیت ISO 9001  از شرکتIMQ ایتالیا قرار دارند. با سری به صفحه مربوط به محصولات این کمپانی می‌توانید انواع محصولات آن‌ها را به همراه عکس و مشخصات فنی مشاهده کنید که شامل دستگیره‌های روزت، دستگیره‌های پلاک و دستگیره‌های کابینتی می‌شود.

همچنین این شرکت تمام محصولات خود را با یک گارانتی 5 ساله و 10ساله  نیز پوشش می‌دهد و در صورت بروز هر گونه مشکلی برای محصول خریداری شده شما، می‌توانید به راحتی از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوید. محصولات عرضه شده توسط از گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2015 برخوردار هستند و قبل از اینکه در بازار توزیع شوند و در اختیار مشتری قرار گیرند، به خوبی از لحاظ معیارهای کیفیت و استاندارد بودن مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

شرکت دستگیره بهریزان

این شرکت ایرانی دارای بیش از چهل سال سابقه فعالیت است و تاسیس آن برای اولین بار در اصفهان بود. شرکت بهریزان کار تولید دستگیره در و یراق‌ آلات ساختمان را برعهده دارد و از آنجایی که خط تولید این شرکت مجهز به آخرین تکنولوژی، تکنیسین‌ها و مهندسین مجرب است، توانسته در طول سال‌های فعالیت خود همواره خدمت به مشتری را اولویت خود قرار دهد و محصولات خود را به بالاترین سطح کیفیت و تنوع که توانش را دارد برساند. شرکت دستگیره دارای چندین استاندارد ملی و بین‌المللی ایزو 9001-2008 و ایزو17025 و… است که نشان از کیفیت محصولات آن است.

دستگیرههای تولید شده در این شرکت در دو دسته کلی روزت و پلاک گنجانده می‌شوند. این شرکت برای تولید دستگیرههای در از زاماک آلمینیوم و برنج با روکش‌های مختلفی استفاده کرده و آن‌ها را روانه بازار می‌کند. برای آگاهی از قیمت‌های محصولات این شرکت، می‌توانید با دفتر روابط عمومی شرکت بهریزان در ارتباط باشید و از آخرین قیمت‌های موجود باخبر شوید. همچنین با مراجعه به صفحه محصولات نیز می‌توانید انواع دستگیره‌های در و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید.

 شرکت تولید کننده دستگیره‌ دلتا

این شرکت نیز با بیش از چهل سال سابقه در عرصه‌ی تولید  دستگیره درب ،قفل و در بازار محصولات فعالیت داشته است. شرکت دلتا با وجود تولید انبوه محصولات خود و خط تولید بالا، همواره به کیفیت و کنترل محصول قبل از روانه کردن آن‌ها به بازار اهمیت می‌دهد و همین باعث شده است یکی از بهترین شرکت‌هایی باشد که توانسته رضایت مشتری را جلب کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات این شرکت تولید دستگیره می‌توانید به سایت مراجعه کرده و مدل‌های موجود آن را مشاهده کنید و یا همچنین از شماره‌های درج شده برای برقراری ارتباط تلفنی استفاده کنید. مدل‌های دستگیره در عبارت‌اند از دستگیره‌های زاماک شامل پلاک‌های A و B و C و… . همچنین دستگیره‌های دیگری از جمله دستگیره‌های دلتا، دلتا لوکس و دلتا ام را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

شرکت تولید کننده دستگیره‌ کلون

شرکت کوبه تجارت مبین که در بازار با نام تجاری کلون شناخته می‌شود، نزدیک به ده سال است که در کار تولید دستگیرهی در فعالیت دارد. این شرکت پیوسته تلاش داشته است تا علاوه بر اینکه محصولات با کیفیتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، فرصت‌های شغلی نیز برای افراد به وجود آورد. شرکت کلون کار تولید دستگیره در، قفل کلون، دستگیره کابینت و محصولات دیگری مانند لولای کلون، ریل ساچمه‌ای و قلاب لباس را نیز انجام می‌دهد. در مورد دستگیره در، آن‌ها را به دسته‌ها‌ی ، دستگیره‌ی پلاک و… تقسیم‌بندی کرده است که می‌توانید با مراجعه به محصولات، آن‌ها را به همراه لیست قیمت، تصاویر و مشخصات فنی مشاهده کنید.

شرکت تولید کننده دستگیره‌ M.A.M

این شرکت از واردکنندگان و تولیدکنندگان برتر از جمله دستگیره در و دستگیره کابینت است. شرکت M.A.M دارای 40 سال تجربه در عرصه تولید محصولات داخلی بوده است و محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد را برای مشتریان در بازار عرضه می‌کند. همچنین، این شرکت دارای خدمات پس از فروش نیز می‌باشد و در طی 8 ماه گارانتی موجود برای محصولات خریداری شده از این شرکت، هیچ گونه هزینه‌ای بابت دستمزد و تعویض قطعات از شما دریافت نخواهد شد. محصولات شرکت M.A.M شامل قلاب، آویز، و کابینت، دستی، دستگیره کابینتی، یراق آلات، قفل داشتبردی و فایل،  دستگیره حیاطی و .. می‌باشد که با مراجعه به سایت می‌توانید لیست کامل محصولات را به همراه تصاویر آن مشاهده کنید.

یراق آلات کابینت شامل چه مواردی می شود؟

بطور کلی به تمامی اتصالات درب ها (لولا و جک)، ریل کشو ها و دستگیره کابینت یراق آلات کابینت گفته می شود که عمدتاً وارداتی هستند. اما اجزاء زینتی دیگری وجود دارند که بیشتر جنبه زیبایی و البته افزایش کارایی کابینت را دارند در دسته اکسسوری قرار می گیرند که تنوع بسیار بالایی دارند. اگر در مورد اکسسوری کابینت اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید به مقاله (()) مراجعه نمایید. مهم ترین انواع اکسسوری کابینت عبارتند از :

  • سبد سوپرمارکت
  • مجیک کرنر (کابینت گوشه)
  • سبد آبچکان
  • سطل زباله کشویی
  • و تجهیزات تقسیم بندی فضای داخل کشوها

هزینه خرید اکسسوری معمولاً به عهده مشتری می‌باشد مگر اینکه در قرارداد بصورت توافقی شرکت سازنده کابینت خرید اکسسوری را با لحاظ کردن قیمت‌ها به عهده بگیرد. قبل از معرفی بهترین یراق آلات کابینت و برندهای لوکس بهتر است کمی در مورد قوانین و آنچه که به عنوان عرف بازار در میان تولیدکنندگان کابینت رایج است توضیح دهیم :

خرید یراق آلات به عهده کیست؟!

در هنگام عقد قرارداد و خرید کابینت آشپزخانه معمولاً در مورد خرید یراق آلات کابینت توافق می شود. اغلب خرید یراق آلات با کیفیت معمول و عرف بازار به عهده پیمانکار یا سازنده است اما خیلی از افراد دوست دارند از بهترین یراق آلات کابینت و اکسسوری‌های باکیفیت و درجه 1 استفاده کنند که در این صورت هزینه تهیه یراق آلات تا حد متعارف به عهده پیمانکار و الباقی به عهده کارفرما می‌باشد.

در بیشتر شرکت‌های اغلب از لولا و ریل برند بلوم اتریش استفاده می‌شود. با توجه به اینکه بیشتر این یراق آلات قیمت بالایی دارند بر اساس حجم پروژه تعداد استانداردی ریل و جک در قرارداد تعیین می‌شود. به عنوان مثال در مجموعه ارسی برای یک واحد کابینت آشپزخانه با ابعاد متوسط تمامی لولاها، 3 دست ریل و 1 دست جک اونتوس برند بلوم اتریش در لیست قیمت لحاظ می‌شود و مابه التفاوت جک و ریل مازاد بر این تعداد به عهده کارفرما می‌باشد.

انواع یراق آلات و لولای کابینت

به شکل کلی یراق آلات کابینت‌های مختلف تفاوت زیادی از نظر کارایی و کیفیت باهم دارند و باید در زمان انتخاب متریال برای کابینت آشپزخانه تا حد امکان دقت لازم را به کار ببرید. وقتی در مورد انتخاب بهترین یراق آلات کابینت صحبت می‌کنیم منظور : انتخاب لولا، ریل و جک کابینت با کیفیت است. در مورد انتخاب دستگیره موضوع کمی سلیقه ای می‌شود اما بازهم جنس دستگیره، کیفیت ساخت و نوع آبکاری و ثبات رنگ آن اهمیت دارد.

یراق آلاتی که برای کابینت سبک مدرن استفاده می شوند غالباً از اصل سادگی پیروی می کنند. مثلاً دستگیره های کابینت مدرن طراحی ساده ای دارند و یا حتی کابینت به شکل دستگیره مخفی طراحی می شود. در سایر موارد می توانید از هر نوع لولا و استفاده کنید.

اهمیت استفاده از بهترین یراق آلات کابینت از نظر برند و مارک

بطور کلی قطعات و اتصالاتی که مدام در حال استفاده و باز و بسته شدن هستند عمر کوتاهی دارند و باید از بهترین مدل‌ها و برندها استفاده نمایید. بطور خاص در مورد لولای کابینت این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چون تمام وزن درب کابینت را لولاها تحمل می‌کنند و باید حتماً از بهترین یراق الات کابینت استفاده شود تا عمر مفید آنها بیشتر شود.

در مورد کابینت سبک کلاسیک هم اهمیت این موضوع دو چندان می‌شود. بدلیل وارداتی بودن یراق و اتصالات کابینت و خرید به صورت دلاری یکی از دلایل بالا بودن هزینه های مربوط به ریل و لولا و جک های کابینتی است. البته انواع ارزان تر این محصولات هم در بازار وجود دارد که کیفیت قابل قبولی ندارند و در کارهای لوکس کمتر بکار می روند

بهترین برندهای یراق آلات کابینت؟

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای یراق آلات در کابینت آشپزخانه است. انتخاب یراق آلات مناسب باعث می‌شود از تمام فضای موجود در کابینت خود به بهترین شکل استفاده کنید. برخی از مدل‌های یراق آلات نیز با هدف مرتب‌سازی ملزومات آشپزخانه طراحی شده‌اند. امروزه مجموعه‌ای کامل از بهترین یراق آلات ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. تنوع برندها و محصولات عرضه شده در بازار یراق آلات، تا حدودی انتخاب گزینه مناسب را دشوار کرده است.

در این مقاله سعی کرده ایم با توجه به بازخورد کاربران، بهترین برندهای یراق آلات کابینت به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که نمی‌توان تمامی برندهای موجود را در قالب یک مطلب گنجاند. در این مقاله به معرفی ۴ مورد از مهم‌ترین برندهای یراق آلات در ایران یعنی ایتالیانا، هایگلد، صامت و آلباتور می‌پردازیم.

ایتالیانا (Italiana)

اگر جزئیات آشپزخانه برای شما اهمیت زیادی دارد و نیاز دارید مجموعه‌ای از یراق‌آلات حرفه‌ای و کاربردی داشته باشید، محصولات برند Italiana را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کشور ایتالیا در زمینه دکوراسیون و طراحی شهرتی جهانی دارد؛ بسیاری از برندهای ایتالیایی در زمینه طراحی داخلی، دکوراسیون و کابینت در رده کیفی بسیار بالا قرار داشته و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کنند. یکی از این برندهای مشهور، است که با بیش از 20 سال سابقه به یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانه و یراق آلات تبدیل شده است.

بخش تحقیق و توسعه ایتالیانا جزو اولویت های اصلی این برند است. به کارگیری فناوری‌های پیشرفته دنیا، تحقیق و آزمایش بر روی مواد اولیه و فناوری‌های جدید و کنترل کیفی دقیق، باعث شده این برند طیف وسیعی از محصولات را به بازار ابزار و یراق آلات عرضه کند. محصولات ایتالیانا شامل انواع لولا و لوازم جانبی، جک کابینت، انواع اتصالات و مکانیزم است. همچنین این برند انواع پیچ، اتصالات و نگهدارنده طبقه، پایه کابینت، اکسسوری آشپزخانه و انواع نگهدارنده را تولید می‌کند.

تیم فنی و پشتیبانی ایتالیانا به دنبال آن است تا بیشتر انرژی و زمان خود را صرف یافتن راه حل‌هایی جدید برای کاهش هزینه و اقلام مصرفی کند. به همین دلیل، برند ایتالیانا یراق آلاتی با کارایی بیشتر را جایگزین چندین یراق کرده تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، مونتاژ کاری آنها هم آسان‌تر شود.

هایگلد (Higold)

اگر بخواهیم آشپزخانه خود را به روز کنیم اولین قدم آشنایی با امکانات و فناوری های هوشمند جدید در فضای آشپزخانه است. شرکت ، محصولات جدید خود را با هدف راحتی کاربران در فضای خانه به صورت هوشمند طراحی کرده است. محصولات متنوع این برند شامل انواع اکسسوری آشپزخانه، اکسسوری اتاق خواب و مکانیزم است. برند هایگلد در فضایی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و به پشتوانه بیش از ۲ هزار کارمند در بخش های مختلف موفق شده به نامی آشنا در عرصه تولید انواع یراق آلات تبدیل شود. امروزه بیش از ۵۰۰ مورد اختراع به نام این شرکت به ثبت رسیده و محصولات آن به ۸۶ کشور جهان صادر می‌شود. به پشتوانه این موفقیت‌ها، امروزه اکسسوری هایگلد طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد.

استفاده از اکسسوری و لوازم جانبی مناسب می تواند فضای خانه را مدرن تر کند. شما می توانید برای افزایش زیبایی و کارایی دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود از محصولات متنوع این برند مانند انواع سوپر یخچالی، جای بطری، سبد آبچکان و …استفاده کنید. برای خرید محصولاتی مانند اکسسوری آشپزخانه اطلاعات درج‌شده برای هر مدل بسیار مهم است. یکی از ویژگی های مهم برند هایگلد طراحی دقیق محصولات بر اساس کاتالوگ‌های ارائه شده است. ابعاد محصولات این برند کاملا مطابق با استانداردهای جهانی بوده و مشتریان برای نصب و استفاده از این محصولات در خانه خود با هیج گونه مشکلی مواجه نخواهند شد.

صامت (Samet)

یکی از نام های آشنا و معتبر در عرصه تولید یراق آلات، برند است. محصولات صامت جزو بهترین یراق آلات ترکیه محسوب می شوند. امروزه برند صامت ۱۴۰۰ نفر نیروی انسانی در اختیار داشته بیش از ۲۰۰۰ محصول در زمینه‌ی یراق آلات و به روز‌ترین تجهیزات تولید می‌کند. یراق آلات صامت به بیش از ۱۱۰ کشور جهان از جمله آمریکا، روسیه، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و ایران صادر می شوند. به لطف خطوط تولید پیشرفت و اقدامات بخش ها تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت  صامت، یراق آلات این برند علاوه بر قیمت مقرون به صرفه از کیفیتی مناسب نیز برخوردار هستند. محصولات صامت شامل انواع لولا، ریل، جک، مکانیزم، اتصالات، اکسسوری آشپزخانه و قطعات یراق آلات می شوند.

آلباتور (Albatur)

برند آلباتور در سال ۱۹۷۶ در شهر بورسای ترکیه تأسیس شد. فعالیت این برند در ابتدا تولید قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت بود، از سال ۲۰۰۲ اما تمرکز خود را روی تولید انواع مکانیزم درب ریلی گذاشت. امروزه آلباتور تولیدکننده برتر مکانیزم درب ریلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود. محصولات آلباتور به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود. همچنین این برند حضور پررنگی در بازارهای ۵ قاره جهان دارد. مکانیزم‌های آلباتور در انواع این لاین، تاپ لاین و آکاردئونی موجود هستند. در مکانیزم تاپ لاین هر درب بر روی یک ریل جدا حرکت می‌کنند؛ بنابراین درها هنگام بسته شدن در یک ردیف قرار نمی‌گیرند. این نوع مکانیزم می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند.

ساختار مکانیزم این لاین به گونه‌ای است که دو در بر روی یک ریل سوار می‌شوند و در هنگام بسته شدن، در یک ردیف و به صورت هم سطح قرار می‌گیرند. هنگام باز شدن مکانیزم این لاین، یکی از درها اندکی به جلو آمده و بر روی در دیگر قرار می‌گیرد. در مکانیزم آکاردئونی درها در هنگام بسته شدن بر روی هم تا شده و در کنار چارچوب قرار می‌گیرند. یکی از مزیت‌های مکانیزم درب آلباتور نصب آسان و بی‌دردسر آن برای خریداران است.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا