اقتصادی

بحث و تبادل‌نظر درباره برخی محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور

نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.

به گزارش مجله ایرانی، در جلسه عصر امروز شنبه(۳۱ تیر) شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، که با حضور روسای قوا برگزار شد، مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور به بحث گذاشته شد.

نحوه تغییر در سقف عمومی بودجه، میزان اختیار سازمان برنامه و بودجه در تخصیص‌ها و چارچوب تعامل وزارت نفت با شرکت ملی نفت ایران و صندوق توسعه ملی از جمله محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین با محکوم کردن رفتار دولت سوئد در برابر جنایت اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان، که مورد احترام و تکریم همه پیروان ادیان الهی است، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند این رویداد، حادثه‌ای توطئه‌آمیز و خطرآفرین است و پشتیبانی دولت سوئد از این عمل جنایتکارانه، به مثابه اتخاذ آرایش جنگی در برابر دنیای اسلام محسوب می‌شود.

رئیسی با اشاره به پایان یافتن متقابل ماموریت سفرای ایران و سوئد در دو کشور و دستور خود به وزارت امور خارجه برای ممنوعیت تبادل سفرای جدید، اظهار داشت: صدور بیانیه محکومیت اهانت به قرآن کریم از سوی دولت سوئد به هیچ‌وجه کافی نیست و این دولت باید عاملین این جنایت را به دست عدالت بسپارد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا