اقتصادی

بیاتی: مطالبات کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از کشاورزان به بانک‌ها بدهی داشته اما دولت نیز مطالبات آنان را پرداخت نکرده است.

به گزارش مجله ایرانی، ولی الله بیاتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: ما هر هفته با حضور در حوزه انتخابیه شاهد هستیم که مردم نسبت به وضعیت اقتصادی بسیار ناراحت و گله‌مند هستند؛ چرا به داد کشاورزان رسیده نمی شود و  پول گندم به آنها پرداخت نشده است؟

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از کشاورزان به بانک‌ها بدهی دارند. بانک نیز سود می‌گیرد و پول کشاورزان نیز در گرو دولت بوده و پرداخت نمی‌شود. این بی‌برنامگی باید تا کی ادامه داشته باشد؟ لذا باید در اسرع زمان مطالبات کشاورزان پرداخت شود. 

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در حوزه انرژی با قطع برق کارخانجات ظرف دو روز، تولیدکنندگان به شدت شاکی هستند. با این وضعیت حوزه تولید و اشتغال دچار ضرر خواهد شد. همچنین با قطع برق چاه‌های کشاورزی، محصولات کشاورزی به شدت آسیب می‌بینند و در این خصوص بسیاری از کشاورزان گله‌مند هستند. 

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: عملا برای جوانان هیچ اقدامی نشده و هیچ حمایتی از جانب دولت و وزارت ورزش از افرادی که به دنبال ورزش هستند صورت نمی گیرد. 

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا