نماد سایت مجله ایرانی

تصاویر l این عکس‌ها با دوربین آیفون ۱۴ گرفته شده است!

سل این سها ا دوربین ون رفته ده است!

با وجود سیستم دوربین کاملاً جدید آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس، شاید این برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ باشد که در کمال جب، به عنوان اصلی اپل در گوشی های پرچمدار جدیدش روی دوربین تعبیه شده باشد و این اتفاق به لطف قابلیت های تازه ای که دارد. نام جزیره ویا آ Dynamic Island رخ داده است. با وجود این، کوپرتینویی‌ها مانند هر سال ادعای بزرگ و جسورانه‌ای در دوربین دوربین کاملاً جدید در آیفون ۱۴ پیشنهادی هستند و به همین دلیل می‌خواهم دوربین آیفون ۱۴ پرو و ​​آی‌فون ۱۴ پرو مکس را ببینیم.

اعلام اپل، سیستم دوربین مدلهای Pro سیار رفیتر از میشه ده است. ل از ویژگی های این سیستم دوربین دید را ور لیستوار معرفی مینیم:

  • دوربین املا دید واد سل مگاپیکسلی نوان دوربین اصلی
  • اپل ابلیت له وتو ا اپتیکال دو رابری را
  • تیم کوک و شرکت اپل قول داده است که دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس تا دو برابر عکس‌های بهتر را در نور کم تهیه می‌کند و دوربین جدید فوق‌عریض یا اولترا واید نیز می‌تواند تا سه برابر عکس‌های بهتر را در نور کم ثبت کند. کند.
  • الت سینمایی ا Cinematic Mode در رزولوشن K ا ارزیابی ریم ر آنیه در دسترسی واهد ود. در ون الت سینمایی ا نمایش p در نرخ ریم ر آنیه ارائه مد.
  • ننده املا دیدی نام اکشن مود (Action Mode)
  • دوربین سلفی TrueDepth دید ا وکوس ودکار،
  • لاش ترو تون نابراین سوژه ما میشه در رین نور رار میگیره.
  • ردازش سیگنال ویری ا ISP ارتقا یافته در دوربین ون بر اساس نمرات بنچمارک آیفون ۱۴ پرو مکس، این چیپست جدید بیش از ۱۰ درصد قدرتمندتر از A15 Bionic در سری آیفون ۱۳ و حدود ۴۵ درصد قوی تر از گوشی های پرچمدار اندرویدی که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل نسل ۱ کوالکام مجهز شده، خواهد بود.

ررسی دوربین رو

الا مروری ر ویژگیها دید و اب دوربین ون ل از ر اید وییم نمونه س ایی در ادامه مشاهده مینید مگی وسط اپل مین دلیل وا است نها در این سها دداشتند این سیستم دوربین دید ون اپل را دل رهن اما ودی ررسی ملکرد دوربین ون رو و رو مکس در رایط واقعی

اما ا ن مان ایید نیم ادعاها و وعده های اپل در سیستم دوربین دوربین دید اپل رای وشی ای ون میواند دوربین رین وشی ای اندرویدی از مله رچمداران

نمونه س ای دوربین مگاپیکسلی ون رو؛ رزولوشن مهم است؟

سال از رضه ون اصلی میگذرد و در این مدت اپل وشی ای ونود را ا دوربینایی رضه میدر این اوییلوش اما در نهایت در نسخه‌های Pro سری ۱۴ آیفون، اپلیکشن‌های کاربردی با گوگل پیکسل‌ها و گلکسی‌های سامسونگ شده و مگاپیکسل بالاتر را برای دوربین آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس انتخاب کرده‌اند.

از این ن ارها ده و از م اکید مینیم مگاپیکسل ر لزوما در واقع رزولوشن الا رگز نکنده اصلی دوربین وب نبودهاند و احتمالا رگز نخواهند ود. ا این ال این ور نیست رزولوشن الای دوربین املا سه مزیت اصلی دوربین انمایش الاتر ون ارتند از:

  • ات را در سهای رفته ده در رایط نوری مناسب ود مید در الت مگاپیکسلی اسی نید و در الت معمولی.
  • وانایی ویدیوهای انمایش الا و رش دادن نها دون از دست دادن ات را راهم می کند.
  • وانایی دریافت نور ر منظور سهای ر در نور م را واهد داشت.

در الی دو مزیت اول داشتن مگاپیکسل ر، سیار ساده نظر میرسند، اما مورد ر احتمالا مانطور اپل وضیح می دهد، ما رای رفتن ر سها، ایده رای دریافت نور ر نهسازی را انجام داد. بنابراین سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید در آیفون ۱۴ پرو چهار پیکسل را در یک پیکسل بزرگتر جمع‌آوری می‌کند و چهار برابر نور بیشتر را به دست می‌آورد و در نتیجه عکس‌های فوق‌العاده بهتر را در اندازه ۱۲ مگاپیکسل می‌کند.

سل این سها ا دوربین ون رفته ده است!

مدل‌هایی که انتظار دارند و مانند همه گوشی‌های پرچمدار اندرویدی، آیفون ۱۴ پرو و ​​آی‌فون ۱۴ پرو مکس نیز همچنان به طور پیش‌فرض، عکس‌ها را در رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌دهند، اما تفاوت این عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی نسبت به دوربین‌ها. ۱۲ مگاپیکسلی لی ونها در این است ات نها ر و نور نها در رایط اریک ر واهد ود.

دوربین اصلی ون رو و رو مکس این اویر نویز متری دارند و متر ردازش ده نظر میرسند را آرا اپل اندازه ل نیازی افزایش دیجیتالی نخواهد داشت.

رگنمایی دید ا له وتوی اپیتکال دو رابری؛ ون رو وارد مبارزه ا لکسی اس اولترا میود

در نگاه اول دید در سیستم رگنمایی دوربین ون رو وجود ندارد؛ را نها دوربین وشی دید اپل اما اینجاست دیگر از دوربین اصلی مگاپیکسلی م مورد. آرا این دوربین اجازه می دهد می دهد وید و رو انگار دارد لنز له وتوی دیگر ا وم ابات .

سری ون رو اکنون دارای دکمه وم رابری اضافه در منظر اب دوربین نای ماست مدلی که گفتیم، دوربین تله فوتوی آیفون ۱۴ پرو دارای قابلیت زوم ۳ برابری است و این موضوع تغییری نکرده است و از سوی دیگر دوربین چهارم هم در این گوشی‌ها وجود ندارد. اپل در مورد میند لمه ادویی در اینجا، اسنپسور راپینگ ا رش سگر است.

ایید در مورد ابلیت و رزولوشن الا ا Super-Res Zoom وگل در سری سل نیم. در این وشی ا .۵ مگاپیکسلی وسط دوربین اصلی مگاپیکسلی استفاده می شود

اِ این ال این مام ماجرا نیست؛ زیرا گوگل از الگوریتم‌های پردازش پیشرفته‌ای برای استفاده بیشتر می‌کند و این همان چیزی است که به گوشی ۶ که دوربین مخصوص زوم ندارد، کمک می‌کند تا عکس‌های بسیار بهتر با بزرگنمایی ۲ تا ۵ برابری ارائه می‌دهد. ون رو م م و از مین ناوری رگنمایی ادویی مک میرد.

رنامه اپل این است از این وم له وتو اپیتکال استفاده ند ا ما اجازه دهد سهای الت رره د رره ا اد دید آن است ا سهای رگنمایی دو رابری له وتو

سنسور کواد پیکسل به ما این امکان را می‌دهد تا از سه لنز ثابت سیستم دوربین آیفون ۱۴ پرو فراتر برویم و یک تله فوتوی ۲x دیگر را در اختیار داشته باشیم که گزینه‌های بزرگنمایی را به ۰.۵x، ۱x، ۲ و ۳x افزایش می‌دهد. این ابلیت از مگاپیکسل میانی snapسور وادپیکسل مگاپیکسلی دوربین

ون رو ممکن است و ویدیو را سطحی برساند لا وشی دیگری نرسیده است. دیگر، سیار مگیرتر از داستان رگنمایی در ون اپل خیلی در مورد این قابلیت‌ها صحبت نمی‌کند، اما پیش‌بینی می‌شود که در آن تکنیک برش حسگر یا سنسور کراپینگ را مانند عکس‌ها در ویدیوها اجرا کنند و به این ترتیب بزرگنمایی دو برابری را با ویدیوهای آپیتکال ارائه می‌کند. نابراین ویدیوهای K دون رگنمایی دیجیتال ا وم .5x، x و x در اختیار ما رار میرد.

این امکان وجود دارد رگنمایی -2.9x نیز از این رفند دید رای ارائه اپتیکال استفاده ند. از سوی دیگر سیار د است رگنمایی از رابری و اپتیکال ا Optical Quality را ما دهد را دوربین له وتوی ون رو ا وم رابری نوز م از مان اسنپسور دیمی مگاپیکسلی استفانده میک

ا این ال ار اپل واند وم اپتیکال را ن دوربینای وق ریض، اصلی، x و x به نظر می‌رسد کوپرتینوی‌ها در جستجو هستند تا یک سیستم «زوم‌تغییر» را بدون استفاده از دوربین‌های لنز واقعی مثل سونی ارائه می‌دهند که می‌تواند به زوم ویدیویی باورنکردنی (حداقل تا سه برابر) در آیفون ۱۴ پرو شود.

دوربین سلفی ا وکوس ودکار؛ اپل الاخره دوربین سلفی را مانند سامسونگ دی میرد؟

سری ون رو مچنین دارای دوربین ای دید وق ریض و سلفی استند و ممکن است دوربین‌های فوق‌عریض یا اولترا واید در سری آیفون‌های سری ۱۳ از عملکرد ضعیف در نور کم رنج می‌برند و اکنون اپل وعده داده است که این دوربین می‌تواند دو برابر عکس‌های بهتری را در نور کم ثبت کند. مین امر در مورد دوربین سلفی ابلیت وکوس ودکار و دیافراگم دید f/1.9 نیز دق میند. مه اینها اعث میود سها و ویدیوهای دوربین وق ریض، ماکرو و سلفی

مع ند

نمونه س ای دوربین ون رو و رو مکس امیدوارکنده نظر میرسند. این سیستم دوربین دید و ارتقاء افته، درتمند است، اما مانند و رسناک من نباشد. ما نسبت سیستم دوربین دید اپل وشبین ستیم، ولی از نظر نی، این دوربین

ا این الون رو رفندهای سخت افزاری و نرم افزاری دوربین سیار دیدی را میدید مانطور میدانیم، اپل ریبا میشه ارها را دیرتر انجام میدهد اما نابراین رچمداران نده سامسونگ و وگل و سایر وشی ای اندرویدی اید ر نگران اشند.

در مجموع ا ون رو و رو مکس ارزش رداخت از ار دلار را دارند ایدطور این نباشد را ایعه ده رو الاخره دوربینوم ریسکوپی البته شاید قابل تصور باشد که آیفون ۱۵ پرو چنین دوربینی با زوم ۶ برابری داشته باشد، اما حتی اگر یک لنز زوم پریسکوپی ۴ برابر هم در این گوشی قرار گیرد، فوق‌العاده جذاب خواهد بود.

درگاه و اس ایپ سی نیز مورد اما مه اینها عیاتی استند معلوم نیست وندند.

?

خروج از نسخه موبایل