ورزش

صعود سخت مادریدی‌ها در جشن تولد ۱۲۲ سالگی / کپنهاگن هم تفاوت ۲ روی شهر منچستر را دید

در شب دوم از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و لایپزیش با حذف رقبای خود به دور بعدی صعود کردند.

به گزارش مجله ایرانی، در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و در شب تولد ۱۲۲ سالگی خود میزبان لایپزیش بود. نماینده ژرمن‌ها در بازی برگشت هم نمایش جسورانه‌ای ارائه دادند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه لونین پیش رفتند اما دوئت زیبای بلینگام و وینیسیوس گل اول بازی را برای مادریدی‌ها به ارمغان آورد.

اوربان خیلی زود کار را به تساوی کشید اما فشارهای بی‌امان لایپزیش در دقایق پایانی و حتی ضربه اولمو به تیر دروازه هم دردی را دوا نکرد و مادریدی‌ها حتی در شب بد خودشان هم در مجموع با نتیجه ۲ بر یک پیروز شدند و مجوز صعود به دور بعد را گرفتند.

اما در ورزشگاه اتحاد بازی پیش از دقیقه ۱۰ برای کپنهاگن به پایان رسید. سیتیزن‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه حتی مجال رویاپردازی را هم از دانمارکی‌ها گرفتند و در نهایت مثل دور رفت با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند تا در مجموع شاگردان پپ با نتیجه ۶ بر ۲ کپنهاگن را از پیش رو بردارند.

آکانجی، آلوارس و هالند گل‌های سیتیزن‌ها در این بازی را به ثمر رساندند و تفاوت ۲ روی متفاوت شهر منچستر را به چشم دیدند.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا