اقتصادی

توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان امضا شد

مجله ایرانی/گلستان با پیگیری استاندار گلستان، توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان و اختصاص این فضای به فضای سبز و احداث پارک توسط شهرداری گرگان به امضاء رسید.

نشست هم‌اندیشی و توافق اجرای انتقال ساختمان دخانیات گرگان و تبدیل این مجموعه به فضای سبز شامگاه سه‌شنبه ۲۹ فروردین در سالن جلسات معاونت بنیاد مستضعفان با حضور استاندار گلستان، معاونان استاندار گلستان، معاون بنیاد مستضعفان و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، مدیرعامل دخانیات ایران و شهردار گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در این جلسه اظهار کرد: اجرای پروژه چهارباغ گرگان در راستای افزایش سرانه فضای سبز، بهره‌مندی مردم از فضای پارک و ایجاد فضای همراه با رفاه و آرامش برای مردم است.

دکتر علی‌محمد زنگانه با اشاره به اینکه هر اقدامی که در راستای منافع مردم و آسایش و رفاه مردم باشد مورد تحسین همگان خواهد بود، افزود: اجرای این پروژه نیز از جمله پروژه‌های ارزشمند در استان گلستان است.

وی با بیان اینکه گرگان نیازمند افزایش فضای سبز و ایجاد پارک است که ما در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد، ادامه داد: فضای موجود مجموعه دخانیات گرگان در نقطه‌ای قرار دارد که تبدیل آن به فضای سبز می‌تواند تحول مناسبی در توسعه فضای سبز در مرکز شهر گرگان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت ملی دخانیات نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه هر اقدامی که در راستای منافع مردم باشد ما با آن همراه هستیم، متذکر شد: نگاه ما بر این است این فضا در راستای فضای سبز هزینه شود اما انتظار داریم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و حمایت از صاحبان سهم و سرمایه در دخانیات استان گلستان فضای مناسبی برای اجرای ماموریت‌ها در اختیار این شرکت قرار گیرد.

مهدی آشتیانی در ادامه با مهم قلمداد کردن توجه به مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی، گفت: نگاه ما بر این است بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم شاهد افزایش سرمایه اجتماعی در ایران اسلامی باشیم.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز در این جلسه تصریح کرد: نگاه ما در بنیاد مستضعفان بر این است منافع مردم منافع بنیاد است و در این مسیر ما با مدیران در گلستان همراه هستیم.

محمد پیرعلی با بیان اینکه هیچ اقدامی پسندیده‌تر از آن نیز که قدمی برداریم تا مردم راضی باشند، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه نیز به طور قطع رضایت و همراهی مردم را در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، توافق‌نامه چندجانبه اجرای این طرح به امضاء رسید.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا