اقتصادیمجله کسب و کار

بازی های جذاب ارز دیجیتال وینک

معرفی بازی‌های کریپتویی

بازی‌های کریپتویی، به آن دسته از بازی‌های موبایلی یا ویدئویی گفته می‌شود که در مقابل بازی کردن شما، به شما توکن‌های غیرقابل تعوض (NFT) یا ارز دیجیتال رایگان جایزه می‌دهند. بازی‌های کریپتویی به دو دسته رایگان و غیر رایگان تقسیم می‌شوند. این بازی‌ها مبتنی بر بلاک چین طراحی می‌شوند و عملا در ظاهر، تفاوتی با بازی‌های ویدئویی و موبایلی معمولی ندارند. تفاوت این دو در سیستم پاداش دهی آن‌ها است. در یک بازی معمولی هنگامی که شما یک مرحله سخت را پشت سر می‌گذارید، پاداشی تحت عنوان تروفی یا اچیومنت به شما داده می‌شود اما در بازی‌های کریپتویی، این پاداش به دو صورت NFT یا ارز دیجیتال رایگان به حساب شما منتقل خواهد شد.

صنعت بازی‌های موبایلی یا ویدئویی یکی از صنعت‌هایی است که انقلاب بلاک چین تاثیر قابل توجهی بر روی آن داشته است. درواقع بازی‌های کریپتویی یا بلاک چینی این امکان را برای گیمرها فراهم نموده است تا در ازای وقتی که صرف بازی می‌کنند بتوانند به کسب رایگان ارز دیجیتال با بازی کردن نیز دست یابند و درنتیجه درآمد خوبی را عاید آن‌ها کرده است. باتوجه به تورم موجود و بالا رفتن نرخ ارزهای فیاتی چون دلار، یورو و غیره، کسب درآمد دلاری به یکی از دغدغه ایرانی‌ها تبدیل شده است و ساده‌ترین روش دست یابی به چنین درآمدی ورود به بازار ارزهای دیجیتال و معامله آن‌هاست. حال شما تصور کنید که در اوقات فراغت خود هنگامی که از یک بازی لذت می‌برید، از طریق آن نیز ارز دیجیتال به دست می‌آورید!

مطمئنا تصور چنین مطلبی هم هیجان انگیز خواهد بود، اما چنین مطلبی درحد یک رویا نبوده و با عرضه بازی‌های کریپتویی جامه عمل به خود پوشانده و به واقعیت تبدیل شده است. در برخی موارد درآمدی که گیمرها از بازی‌های کریپتویی به دست می‌آورند به قدری زیاد است که بازی کردن به شغل اول آن‌ها تبدیل شده است. دسترسی به این بازی‌های درآمدزا تقریبا آسان است و این بازی‌ها برای سیستم‌های مختلف IOS، اندروید و ویندوز در دسترس هستند و شما به راحتی می‌توانید با دانلود آن‌ها، شروع به بازی و کسب درآمد کنید.

آینده ارز وینک | اخبار وینک | تاریخ توکن سوزی وینک

معرفی جذاب‌ترین بازی‌های وینک

امروزه ارزهای دیجیتال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند و افراد بسیاری توانسته‌اند به سودهای بسیاری در این بازار دست پیدا کنند. ارزهای دیجیتال در جوانب مختلف زندگی انسان‌ها تأثیر گذاشته‌اند و از روش‌های گوناگونی می‌توان از آن‌ها بهره برد. در بازار کریپتوکارنسی‌ها، ارزهای دیجیتال گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها، جایگاه و ارزش مخصوص به خود را دارند.

یکی از رمز ارزهایی که تقریباً جدید است و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده‌است، ارز دیجیتال وینک نام دارد. این ارز دیجیتال پلتفرم مخصوص به خود را دارد. توکن وین، توکن بومی این رمزارز به‌شمار می‌آید؛ همچنین از توکن TRC20 که بر روی شبکهٔ ترون و توکن BEP2 در بلاک‌چین بایننس استفاده می‌کند. باتوجه‌به معنای Wink در انگلیسی که به معنای چشمک‌زدن است، لوگوی این رمزارز نیز به‌صورت چشمک طراحی شده‌است.

ارز دیجیتال وینک از ویژگی‌هایی برخوردار است که آن را با سایر رمز ارزها متمایز می‌کند؛ مزایایی همچون ارائه وام‌های کوچک و کم‌بهره، ارائه استیبل‌کوین‌ها، عرضهٔ توکن‌های اوراق بهادار، تعریف کانال‌های پرداخت جدید، امکان برقراری تعاملات اجتماعی و همچنین امکان برگزاری رویدادهای زنده و جدید. نکتهٔ مثبت رمزارز Wink این است که شما می‌توانید با انجام بازی، آن را به‌عنوان پاداش دریافت کنید. قیمت وینک نیز بسیار مناسب است و کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را خریداری کنند.

جذاب‌ترین بازی‌های وینک

توسعه‌دهندگان این رمزارز شرایطی را ایجاد کرده‌اند تا کاربران با انجام بازی‌های آنلاین بتوانند بدون خرید وینک آن را دریافت کنند. ازجمله جذاب‌ترین بازی‌های وینک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. بازی تاس (Dice)

اولین بازی ارز دیجیتال وینک بازی تاس (Dice) بود. این بازی توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. این بازی از آن دسته بازی‌هایی به‌شمار می‌آید که مبتنی‌بر شرط‌بندی است. گیمرها در این بازی به‌صورت دلخواه یک عدد را انتخاب می‌کنند، پس از آن گیمر باید عددی که توسط بازی در آینده نشان داده می‌شود را پیش‌بینی کند که بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر از عدد انتخابی خود او است. در صورت پیش‌بینی درست، گیمر جایزه دریافت می‌کند. این بازی می‌تواند برای افرادی که به شرط‌بندی علاقه دارند بسیار جذاب باشد تا در کنار لذت، سود هم ببرند.

۲. بازی حلقه و دوئل (Ring & Duel)

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال وینک بازی حلقه و دوئل (Ring & Duel) است. برای این بازی یک حلقه با نقاط رنگارنگ و همچنین چند رنگ در کنار آن در نظر گرفته شده‌است. درون حلقه یک نشان شبیه به فلش قرار دارد. گیمر بازی از میان رنگ‌هایی که وجود دارد، باید به‌صورت دلخواه یک رنگ را انتخاب کند، پس از آن زیر حلقه و جلوی فلش رنگی نقش می‌بندد. درصورتی‌که رنگ‌های زیر حلقه و جلوی فلش با رنگ انتخاب‌شدهٔ گیمر یکی باشد، گیمر موفق به دریافت پاداش می‌شود. این بازی مقداری هیجان و استرس به همراه دارد، اما پاداشی که نصیب کاربر می‌شود، لذت بازی را به اوج می‌رساند.

۳. بازی ماه (Moon)

یکی دیگر از بازی‌های ارز دیجیتال وینک بازی ماه (Moon) به‌شمار می‌آید. در این بازی جذاب و پرهیجان یک ضریب بین ۱ تا ۲۵۰ وجود دارد که به‌صورت دائمی در حال افزایش است. یکی از احتمالاتی که در این بازی وجود دارد، این است که به‌طور ناگهانی و در یک‌ لحظه این ضریب می‌تواند به عدد صفر برسد. گیمرها می‌توانند هرچقدر که دوست دارند به این بازی ادامه دهند و با ضریبی که به‌دست می‌آورند پاداش دریافت کنند. شاید به نظر برخی از افراد این بازی خارج از حوصله باشد، اما اصلاً این‌گونه نیست و هیجان این بازی شما را به اوج می‌رساند.

علاوه‌بر این بازی‌ها، بازی‌های دیگری که با سبک کازینو ارتباط دارند همچون بازی‌های رومیزی پوکر، slot machines و بلک جک نیز در دسته بازی‌های ارز دیجیتال وینک قرار دارند.

کیف پول ارز دیجیتال وینک

کاربران برای این‌که بتوانند پاداش‌های خود را دریافت و ذخیره کنند، به کیف پول ارز دیجیتال وینک نیاز دارند. کیف پول‌های گوناگونی برای این رمزارز وجود دارد. درواقع این رمزارز نیز می‌تواند همچون سایر رمز ارزها کیف پولی به‌صورت کاغذی و یا موبایلی داشته باشد. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین کیف پول‌های این ارز دیجیتال می‌توان به کیف پول‌های زیر اشاره کرد:

۱. اتمیک والت

کیف پول اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول‌ها برای ارز دیجیتال وینک محسوب می‌شود. براساس نظرات کاربران این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، ازاین‌رو خیال کاربران درمورد سرمایه‌های خود آسوده است. علاوه‌بر امنیت بالای اتمیک والت، کارکردن با این کیف پول بسیار آسان است و همچنین با سرعت بالایی می‌توان تراکنش انجام داد. این کیف پول از قابلیت سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و ios برخوردار است.

۲. تراست والت

کیف پول تراست والت را نیز می‌توان یکی از بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره و نگه‌داری رمزارز وینک دانست. تراست والت ازلحاظ امنیت بسیار قابل‌اعتماد است و هیچ‌گونه نگرانی‌ای بابت استفاده از آن برای کاربران وجود ندارد. این کیف پول برای سیستم‌عامل اندروید و آیفون اپلیکیشن‌های مخصوصی را عرضه کرده‌است.

۳. وینک بالت

یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال وینک، کیف پول وینک بالت است. این کیف پول به اتمیک والت شباهت دارد و برای خریدوفروش و به‌طورکلی انجام معاملات و همچنین دریافت پاداش‌های بازی‌ها مناسب است. کیف پول وینک بالت به‌صورت موبایلی، دسکتاپی و کاغذی وجود دارد. امنیت این کیف پول نیز بسیار بالاست و کاربران می‌توانند به آن اعتماد کنند.

۴. کوینومی

کیف کوینومی که برای کریپتوکارنسی‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد و برای پلتفرم‌های گوناگونی مورداستفاده است، از ارز دیجیتال وینک نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول بر روی سیستم‌های عامل اندروید، Ios، لینوکس و ویندوز قابلیت استفاده دارد.

۵. لجر و تروز

کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و تروز نیز برای نگه‌داری و ذخیرهٔ ارز دیجیتال وینک مناسب هستند. این کیف پول‌ها فناوری‌های رمزنگاری بسیار پیشرفته‌ای را برای محافظت از دارایی کاربران مورداستفاده خود قرار می‌دهند. کاربران می‌توانند با خیالی آسوده از این کیف پول‌ها استفاده کنند، زیرا کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و تروز در صورت بروز هرگونه مشکلی از قبیل خراب شدن و یا دزدیده شدن، از امکان بازیابی وجوه از طریق عبارات یادآور برخوردار هستند.

کلام آخر

یکی از ارزهای دیجیتالی که می‌توان از طریق بازی‌های بلاک‌چین آن‌ها را دریافت کرد، ارز دیجیتال وینک است. کاربران می‌توانند با انجام بازی‌هایی همچون بازی تاس (Dice)، بازی ماه ( Moon) و بازی حلقه و دوئل (Ring & Duel) به‌ازای هر بار برد پاداش دریافت کنند. خوشبختانه براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، این رمزارز از آیندهٔ بسیار خوبی برخوردار است و شما می‌توانید با خرید وینک از والکس بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید. قیمت وینک نیز طبق پیش‌بینی‌ها در سال‌های آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا