اقتصادیمجله کسب و کار

راهنمای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری چی بخرم؟

امروزه به دلیل تغییر کردن سبک زندگی مردم از خانه های حیاط دار به آپارتمان نشینی، بیشتر از قبل نیاز به تجهیزات و فناوری های مدرن برای راحت تر کردن هرچه بیشتر زندگی می باشد. آیفون تصویری هوشمند یکی از آن وسایلی است به طور قطع مورد نیاز ساکنین ساختمان های مسکونی است، و به همین دلیل شرکت های مختلف داخلی و خارجی بسیار زیادی شروع به طراحی و تولید نمونه های مختلف آیفون تصویری کردند.

که حجم وسیعی از این برندها با اشکال و قابلیت های مختلف را می توان در بازار آیفون های تصویری مشاهده کرد، که این خود باعث سردرگمی مشتریان این دسته ازمحصولات شده و خرید یک آیفون تصویری مناسب را برای آنها کمی دشوار کرده است. با استفاده از این راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری، تا حدودی برای شما آسان میگردد.

در حال حاضر شرکت های بسیار موفق ایرانی که توانسته اند با جلب رضایت مشتریان سهم بالایی از بازار آیفون های تصویری را در اختیار خود بگیرند شرکت های تابا الکترونیک، الکتروپیک، سیماران و تکنما هستند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد جهانی تولید و روانه بازار کنند.
آیفون تصویری سیماران بهتر است یا الکتروپیک | بهترین آیفون تصویری الکتروپیک | بهترین آیفون تصویری خارجی

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را در انتخاب هرچه بهتر یک آیفون تصویری راهنمایی کنیم که بتوانید خرید آسان تری داشته باشید، همانطور که بررسی ها نشان داده عمده مشتریان آیفون تصویری اولین فاکتورشان برای خرید این محصول قیمت آن در کنار کیفیت و کارایی می باشد،

و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش محصولی که قرار است خریداری کنند از ملزومات بسیار مهم آنها به شمار می رود ما در ادامه قصد داریم نکات بسیار ضروری و مهمی که شما برای خرید آیفون تصویری مناسب نیاز دارید را یادآور شویم.

آیفون تصویری بر اساس اندازه صفحه نمایشگر

عمده مانیتور های آیفون تصویری موجود در بازار دارای صفحه نمایش های 3.5 اینچ ، 4.3 اینچ ، 7 اینچ و 10 اینچ است که مشتریان آیفون تصویری بنا به سلیقه ی خود مانیتور مورد نظر خود را انتخاب می کنند همانطور که مشخص می باشد هر چقدر اندازه ی صفحه نمایش بزرگ تر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود.

اما این به این معنا نیست که کیفیت تصویر در صفحه نمایش های کوچکتر پایین است. فناوری ساخت تمام این صفحه نمایش ها یکی می باشد و از فناوری TTL برای ساخت آنها استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر یکسانی را به ما بدهند.مانیتورهایی که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی هستند از پرفروش ترین این دسته محصولات می باشند.

که می توانند نیاز بیشتر خریداران را برطرف کند ولی همانطور که مشخص است انتخاب مانیتور هایی با صفحه نمایش بزرگ تر می تواند جزییات بیشتری از محوطه ی بیرون را نمایش دهند.بنابراین اگر هزینه ی محصولی که قصد خرید آن را دارید برایتان مهم است یک آیفون تصویری با صفحه نمایش 4.3 اینچی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

آیفون تصویری حافظه دار یا بدون حافظه

یکی از قابلیت های آیفون های تصویری مدرن فاکتور حافظه دار بودن آن است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، اهمیتی که وجود این قابلیت در آیفون های تصویری دارد، توانایی ذخیره کردن عکس و فیلم است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که از افراد بیرون محوطه ی ساختمان عکسبرداری کنند.

اگر آیفون تصویری مورد نظر علاوه بر حافظه ی داخلی از حافظه ی خارجی نیز پشتیبانی کند می توانید با اضافه کردن یک حافظه ی MICRO SD حجم ذخیره سازی را بالا ببرید و همچنین می توانید از بیرون محوطه فیلمبرداری کنید.

اگر چه این امکانات شاید در نظر اول برای خریداران آیفون تصویری زیاد ضروری به نظر نرسد ولی این قابلیت می تواند امنیت را در ساختمان های مسکونی بسیار بالا ببرد. بنابراین اگر امنیت برای شما مهم است می توانید با کمی هزینه کردن مانیتوری را خریداری کنید که این توانایی را داشته باشد. بیشتر شرکت های آیفون تصویری محصولات خود را در مدل های حافظه دار و بدون حافظه تولید می کنند تا دست مشتریان آیفون تصویری را در انتخاب محصولاتشان باز بگذارند.

آیفون تصویری لمسی یا غیر لمسی

با روی کار آمدن وسایل ارتباط لمسی، شرکت های تولید کننده آیفون تصویری نیز تصمیم گرفته اند محصولاتی را تولید کنند که به جای دکمه های فیزیکی از قابلیت لمسی بودن (تاچ) پشتیبانی کند.این دسته از مانیتور ها برای افرادی مناسب است که عادت به استفاده از این نوع فناوری را دارند.

مدل یک مانیتور تمام لمسی می باشد که با صفحه نمایش 7 اینچی از محصولات پرفروش شرکت تابا است و از دیگر برند ها مدلشرکت سیماران می باشد که دارای یک رابط کاربری تمام لمسی می باشد. شرکت الکتروپیک نیز یکی از معدود شرکت هایی است که تنوع بالایی را در میان محصولات خود دارد که در مدل خود از تکنولوژی تمام لمسی استفاده کرده که با صفحه نمایش 10 اینچی خود چیزی از یک آیفون تصویری مدرن و پیشرفته کم ندارد.

قابلیت انتقال زنگ

شاید برای افرادی که خیلی وقت است از مانیتور های قدیمی نصب شده در خانه هایشان استفاده می کنند شنیدن این قابلیت ها در آیفون های تصویری امروزی کمی عجیب به نظر برسد. و تا زمانی که قصد خرید یک آیفون تصویری را نگرفته بودند اطلاعی از این قابلیت ها نداشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید آیفون های تصویری نیز دست خوش تغییر شده و شرکت های تولید کننده ی آیفون های تصویری وارد رقابتی سخت و نفس گیر در تولید مانیتور هایی که بتواند نیاز های بیشتری از مشتریان را برطرف کند شده اند

به وسیله ی این قابلیت می توانید زمانی که در خانه حضور ندارید کنترل آیفون تصویری تان را به واحد دیگری انتقال دهید تا آنها جوابگوی مخاطبین شما باشند یعنی زمانی که زنگ واحدتان زده شد هم مانیتور شما و هم مانیتور واحدی را که انتخاب کرده اید به صدا در بیاید.شرکت تکنما از جمله شرکت هایی است که توانسته محصولاتی تولید کند که قابلیت انتقال زنگ را دارد. اگر علاقه مندید آیفون تصویری که قصد خرید آن را دارید از این قابلیت پشتیبانی کند این قابلیت را به شما می دهد.

قابلیت اینترکام ( ارتباط داخلی )

یکی دیگر از قابلیت های یک آیفون تصویری مدرن که نظر خریداران آیفون تصویری را به خود جلب می کند قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی می باشد. که به وسیله ی این قابلیت می توانید از واحد خودتان با واحد دیگر ارتباط صوتی داشته باشید. اگر چه شاید این قابلیت هنوز در ایران به خوبی جا نیفتاده است ولی برای مجتمع مسکونی های با تعداد واحد بالا می تواند بسیار ضروری و کاربردی باشد

یکی از کاربرد هایش این است که می تواند کار مدیر ساختمان را بسیار راحت کند که دیگر نیاز نباشد برای هر کاری به درب تمام واحد ها رفته بلکه کافیست با فشار دادن یک دکمه با واحد مورد نظر ارتباط صوتی برقرار کند.

قابلیت پشتیبانی از چند پنل

اگر مجتمع مسکونی شما دارای دو درب ورودی می باشد و قصد دارید برای هر دو درب مجتمع، پنل زنگ آیفون تصویری قرار دهید که به وسیله ی مانیتور داخل واحدتان به هر دو پنل وصل شوید و درب را به روی مخاطب مورد نظر باز کنید از آیفون تصویری استفاده کنید که قابلیت اتصال به چند پنل را داشته باشد.

بیشتر آیفون های تصویری از این قابلیت پشتیبانی می کنند. ولی بهتر است قبل از خرید محصول مورد نظرتان از داشتن این قابلیت مطمئن شوید. در ضمن نکته ای که وجود دارد این است که حتی اگر مایل نباشید از دو پنل استفاده کنید باز هم بهتر است مانیتوری را خریداری کنید که توانایی اتصال به چند پنل را داشته باشد چرا که می توانید به جای اتصال به یک پنل دیگر برای اتصال به یک دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده کنید.

کدام شرکت خدمات پس از فروش بهتری دارد ؟

از آنجا که کیفیت یک محصول از نکات بسیار مهم در خرید آن است تضمین این کیفیت و خدمات پس از فروش آن هم واجبات بسیار ضروری آن به حساب می آید تمام شرکت های تولید کننده ی آیفون تصویری سعی می کنند با ارائه ی نحوه ی خدمات پس از فروششان مشریان آیفون تصویری را ملزم به خرید محصولات خودشان کنند.

اگر بخواهیم بدون هیچ اغراقی، شرکتی را نام ببریم که یکی از بهترین خدمات پس از فروش در ایران را دارد آن هم شرکت تابا الکترونیک است. که سعی خود را در این راستا قرار داده تا در اسرع وقت واقعا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

برند ایرانی بخرم یا خارجی ؟

ما در این مقاله قصد نداریم صحبت از حمایت کالای ایرانی بکنیم چون همه ی ما از مهم بودن این نکته که خرید یک محصول ایرانی چقدر می تواند به اقتصاد کشور کمک کند و اینکه چه مزایایی دارد تا جای ممکن شنیده و باخبریم حوزه آیفون های تصویری یکی از معدود حوزه هایی است که شرکت های ایرانی توانسته اند بدون هیچ اغراقی بسیار موفق عمل کنند فروش 90 درصدی محصولات ایرانی در بازار آیفون های تصویری نشان از کیفیت و قابلیت های بالای آن هاست.

برندهای موفقی که توانسته اند فروش بالایی را در محصولات خود داشته باشند عبارتند از ، ، و شرکت موفق تکنما که توانسته به علت کاهش 80 درصدی هزینه ها در سیم کشی نظر بسیاری از انبوه سازان را به خود جلب کند. و اگر هم نظرتان به هر دلیلی یک برند خارجی است شرکت سوزوکی از شرکت های شناخته شده در حوزه ی آیفون های تصویری است که در بین برند های خارجی فروش بالایی داشته و از دیگر برند های خارجی می توان به آیفون تصویری کوماکس اشاره کرد که برای افرادی مناسب است که هزینه آیفون تصویری برایشان مهم نیست.

متاسفانه با ورود نمونه های تقلبی کوماکس به بازار، بسیاری از عزیزان که آشنایی با این برند را ندارند بازیچه ی افراد سودجو می شوند، اما شما می توانید با خواندن مقاله ی با خیال راحت آیفون تصویری کوماکس اصلی را از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن خریداری کنید.

در نهایت چه آیفون تصویری بخرم؟

اگر تا این لحضه نتوانسته اید برند و مدل آیفون تصویری خود را انتخاب کنید ما در ادامه ی این مقاله لیستی از بهترین آیفون های تصویری که توانسته اند فروش بالایی را داشته باشند یادآور می شویم تا شما بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که چه آیفون تصویری مناسب شماست.

دارای رابط کاربری ساده

دارای سیستم ارتباط موازی برای نصب سه مانیتور در یکبرترین‌ها: شاید برای شما هم جالب باشد تا با ساز و کار بعضی از سیستم های برقی خانه آشنا شوید تا بتوانید با آن ها راحت تر کار کنید، یا اگر مشکلی برایشان پیش آمد دست کم بتوانید آن را برطرف کنید.

یکی از این سیستم ها آیفون های تصویری است که داشتن اطلاعات در رابطه با آن ها می تواند کمک زیادی به شما بکند. با داشتن اطلاعات اولیه این سیستم ها ی توانید خیلی از اشکال و ایرادات آن ها را خودتان برطرف کنید. اگر مایل هستید این اطلاعات را به دست آورید.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا