استان ها

توصیه‌های رئیس آتش‌نشانی شیراز درپی بارش‌های شدید

مجله ایرانی/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به بارش‌های شدید در این کلان‌شهر که از روز گذشته آغاز شده است، توصیه‌هایی در این‌باره مطرح کرد.

هادی عیدی‌پور امروز (ششم فروردین ماه) گفت: بارش باران از دیروز در شیراز آغاز شده است و با تشدید بارش‌ها نیروهای آتش‌نشان در کنار سایر مجموعه شهرداری شیراز با استفاده از تجهیزات مختلف در آماده‌باش کامل هستند تا مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی را رفع کنند.

وی بیان کرد: همراه با بارش باران، وزش باد شدید منجر به سقوط چند اصله درخت در نقاط مختلف این کلان‌شهر شده است که آتش‌نشانان در حال انجام عملیات جابه‌جایی و باز کردن مسیر هستند.

او به مردم هشدار داد که نکات ایمنی را نسبت به شرایط و بارندگی شدید رعایت کنند و ادامه داد: مردم هنگام بارندگی از رفتن به کنار رودخانه‌ها، جوی‌های آب با فشار زیاد، مناطقی که سطح آب بالا می‌آید، جدا خودداری کنند و هنگام رانندگی از محل‌هایی که توسط نیروهای امدادی مسدود شده است، عبور نکنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه مردم نباید خودروی خود را در مسیر سیلاب متوقف کنند، افزود: اگر ماشین شما در آب‌هایی که به سرعت سطح آن بالا می‌آید، گیر کرد، آن را رها و محل را ترک کنید و به نقطه مرتفع بروید.

انتهای پیام 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا