عمومیمجله کسب و کار

5 موسسه برتر کنکور تجربی در تهران کدامند؟

تقریبا بیشتر دانش آموزان در دوران دبیرستان به دنبال بهترین آموزشگاه کنکور در تهران بوده اند تا با ثبت نام در این آموزشگاه ها بتوانند درصد قبولی در کنکور سراسری را افزایش دهند اما آیا می دانید شرایط انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور چیست؟ کنکور یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز برای بعضی از دانش آموزان است که برای موفقیت در آن تلاش های بسیاری می کنند، شبانه روز درس می خوانند و در بهترین آموزشگاه های کنکور ثبت نام می کنند.

بهترین کلاس کنکور برای پزشکی | بهترین موسسه کنکور | بهترین موسسه کنکور تجربی

بهترین آموزشگاه کنکور در تهران کدام است؟

برای انتخاب بهترین موسسه کنکور پزشکی در تهران در این مقاله تمام تلاشمان را کردیم تا آموزشگاه های کنکور برتر را به دانش آموزان و افرادی که قصد شرکت در آزمون حساس کنکور را دارند، معرفی کنیم. همان طور که می دانید، کنکور از آزمون های بزرگی است که علاوه بر ایران در چند کشور دیگر هم برگزار می شود و معیاری برای سنجیدن دانش آموزان است.

  1. آکادمی سیمیا

مدرسه پزشکی سیمیا با همکاری انجمن نخبگان و روانشناسی دانشگاه تهران به دنبال مشاهدات چالش ها و موانع ایجاد شده و نیز کاستی های موجود در آموزش ویژه کنکور خصوصا در دانش آموزان مستعد و باهوش شکل گرفت. هدف این مجموعه کمک به داوطلبان شایسته برای رسیدن به رتبه های برتر کنکور سراسری و رشته های برتر دانشگاهی می باشد.

 تمرکز ما در این طرح، شناسایی دانش اموزان مستعد و برتر (از نظر ذهنی و نه درسی) و همچنین آنالیز کامل ذهنی و شخصیتی و تحصیلی و انجام کار ویژه برای کسب نتیجه مطلوب خواهد بود. آکادمی سیمیا در سال ۱۳۹۵ تاسیس و در سازمان ثبت شرکت ها با نام تجاری آکادمی نخبگان سیمای فرزانگان ثبت شد و به صورت غیر حضوری شروع به فعالیت در زمینه آموزشگاه علمی و پانسیون مطالعاتی نمود.

  1. آموزشگاه فرهنگ

آموزشگاه فرهنگ با بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه کنکور یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین آموزشگاه های کنکور تهران میباشد ،از اساتید و کادر مدیریتی تا رتبه های پر شمار دو رقمی این آکادمی نشان دهنده این برتری اند.

فضای مناسب و تجهیزات آموزشی ما ، آکادمی فرهنگ رو به بهترین پانسیون مطالعاتی تهران و اولین پانسیون مطالعاتی کشور تبدیل کرده. ما عاشق کارمون هستیم و همیشه بر این باوریم که شما نوجوان ها آینده این کشور رو خواهید ساخت، خدمات ما تنها به آموزش ختم نمیشه ، از آموزش و مشاوره به والدین گرفته تا تا شرایط روحی شما عزیزان رو هدف ارتقاع قرار میدیم.

  1. آموزشگاه کنکور کیسان

آموزشگاه کنکور کیسان دارای کادر آموزشی فوق حرفه ای است که برای آموزش از تمام متدهای روز دنیا استفاده می کنند، در این موسسه کنکور، برای تمام رده های سنی کلاس های آموزشی برگزار می شود و این آموزشگاه دارای 6 دپارتمان تقویتی، کنکور، زبان خارجه، مهارت فردی، مشاوره و کامپیوتر است. دپارتمان های محبوب این آموزشگاه، دپارتمان کنکور، تقویتی و مهارت فردی است که در میان مردم محبوب است. آموزشگاه کنکور کیسان در 4 استان تهران، یزد، شیراز و مراغه نمایندگی دارد.

  1. آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو 30 سال سابقه در زمینه آموزش دروس کنکور را دارد. این آموزشگاه در این سال ها افتخارات فراوانی را به دست آورده و همواره از عالی ترین مدیران آموزشی، مجرب ترین استید کنکور، مسلط ترین مشاوران تحصیلی، کارآمدترین پرسنل آموزشی و جدیدترین آزمون های آزمایشی استفاده می کند. در این آموزشگاه برای کنکوری ها کلاس های طرح جامع پایه تا کنکور برگزار می شود.

  1. آموزشگاه کنکور ونوس

آموزشگاه کنکور ونوس از سال 1390 در حال فعالیت است و با درک عمیق نیازهای دانش آموزان، خدمات آموزشی مفیدی را ارائه می دهد و از برترین اساتید در کلاس های آموزشی استفاده می کند. دانش آموزان با پایه ضعیف می توانند از پکیج های آموزشی مخصوص خود استفاده کنند. این آموزشگاه تقریبا دو سال است که برنامه های آموزشی خود را در تلویزیون پخش می کند تا تمام دانش آموزان از آن ها استفاده کنند.

آموزشگاه ونوس با استفاده از اساتید مجرب و تحصیل کرده، موفق شده است تا تکنولوژی آموزش شفاهی، بصری، دی وی دی تمام کتاب های درسی دبیرستان را به صورت تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید کند تا دانش آموزان با مطالعه آن ها، مطالب را بهتر و سریع تر بیاموزند. در کلاس های کنکور ونوس، تمام دروس سال های دبیرستان آموزش داده می شود.

هر داوطلبی که قصد شرکت در آزمون مهم کنکور را دارد باید هدفی را برای خود تعیین کرده باشد مثلا برخی هدفشان این است که رتبه تک رقمی به دست بیاورند و برخی هم دوست دارند که در رشته پزشکی قبول شوند، این اهداف باعث می شود که تلاش های دانش آموزان بیشتر شود، هم چنین یکی از وظلایف آموزشگاه های کنکور این است که برای داوطلبان هدفی را مطابق با استعدادشان تعیین کنند.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا